LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dvd recorder
-
Re: dvd recorder
Er is geen merk wat zo'n trouwe schare fans heeft als Sony: de allochtonen.
Ik werk in een electronicawinkel en het is gewoonweg verontrustend om te zien wat voor aantrekkingskracht dit merk op onze niet-nederlandse medemens uitoefent. En natuurlijk is al het andere spul (Canon, Panasonic, Philips, verzin het maar) rommel vergelijken bij Holy Sony. Ongeacht of het nou een VCR, digicam of TV is.
Echt heel idioot: iedere allochtoon wil een Sony, maar omgekeerd ook: iedere klant die per se een Sony wil is een allochtoon.
Ik werk in een electronicawinkel en het is gewoonweg verontrustend om te zien wat voor aantrekkingskracht dit merk op onze niet-nederlandse medemens uitoefent. En natuurlijk is al het andere spul (Canon, Panasonic, Philips, verzin het maar) rommel vergelijken bij Holy Sony. Ongeacht of het nou een VCR, digicam of TV is.
Echt heel idioot: iedere allochtoon wil een Sony, maar omgekeerd ook: iedere klant die per se een Sony wil is een allochtoon.
Ik ben al aan mijn tweede toe.
Ik had eerst een Lite on , goed ding niet duur ,simpele bediening.
Alleen , erg veel fouten in de firmware , kon je wel updaten , maar er bleven er veel zitten
Bij expert kunnen omruilen voor een Sony met bijbetaling.
Prima ding , simpele intiutieve bediening , erg tevreden over.
Wat ben je kwijt , ik denk tussen de 400 en 600 euro,en ik vind het meer dan waard.
Ik kocht altijd JVC , voor al min elektronica, maar ik had met vrijwel elk apparaat problemen , nooit meer JVC voor mij.
Ook een zeer slechte ondersteuning en hulp van de importeur
Ik had eerst een Lite on , goed ding niet duur ,simpele bediening.
Alleen , erg veel fouten in de firmware , kon je wel updaten , maar er bleven er veel zitten
Bij expert kunnen omruilen voor een Sony met bijbetaling.
Prima ding , simpele intiutieve bediening , erg tevreden over.
Wat ben je kwijt , ik denk tussen de 400 en 600 euro,en ik vind het meer dan waard.
Ik kocht altijd JVC , voor al min elektronica, maar ik had met vrijwel elk apparaat problemen , nooit meer JVC voor mij.
Ook een zeer slechte ondersteuning en hulp van de importeur
BEN NIET ZO'N SONY FAN, MAAR EERLIJK IS EERLIJK, ONZE 2 SONY DVD RECORDERS DOEN HET PERFECT....
En maar klagen over een DVD recorder vann Philips, wees blij dat Philips het heeft uitgevonden (i.s.m. Sony) en ik heb nu al zeker een half jaar een Philips DVD-r615 werkt perfect geen klachten.
Enige sony die ik zal kopen is een digi. camcorder zijn ze altijd al goed in geweest voor de rest heb ik mijn TV, Tuner en dvd van Philips. Ook mijn VCR is een Philips lekker makelijk in gebruik en geen knopjes op een apparaat waar je nooit iets mee doet (wat je veel ziet bij Sony).
Enige sony die ik zal kopen is een digi. camcorder zijn ze altijd al goed in geweest voor de rest heb ik mijn TV, Tuner en dvd van Philips. Ook mijn VCR is een Philips lekker makelijk in gebruik en geen knopjes op een apparaat waar je nooit iets mee doet (wat je veel ziet bij Sony).
Philips is zeker niet de uitvinder van de Dvd-recorder dit was toch echt Pioneer.
Pioneer was de uitvinder schrijfbare dvd en ook de eerste met een dvd brander. Philips en anderen volgenden later.
Pioneer was de uitvinder schrijfbare dvd en ook de eerste met een dvd brander. Philips en anderen volgenden later.
Ik heb een JVC, en ben er zéér tevreden mee!
Makelijk te bedienen, veel mogelijkheden en natuurlijk
prima beeld & geluid.
Makelijk te bedienen, veel mogelijkheden en natuurlijk
prima beeld & geluid.
-
Ha, tot hij stukgaat. JVC M10 en M20, wat een rotdingen.
Succes met het claimen van garantie
Succes met het claimen van garantie