Even mijn mening hierover
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ikzelf beheer een website met ongeveer 15.000 bezoekers per dag, en daar verdien ik al flink mee met reclame, ookal staat er niet belachelijk veel op. Dit betekent dat als je je echt gaat richten op reclame maken, dat er dan nog veel meer uit te halen is.
Het meeste wordt tegenwoordig betaald voor het aanbrengen van nieuwe gebruikers, of het laten installeren van bepaalde software. Dit eerste is precies waar dit "spel" om gaat.
Jij meld je aan, en registreert je op allerlei sites, en je stemt ook toe dat ze je nog veel meer reclame sturen (wat normaal niet zomaar mag), en je brengt ook nog anderen aan. Ook is het zo dat het grootste deel van de gebruikers er niet in slaagt een x aantal gebruikers aan te brengen, en daarmee zoieso alleen maar winst produceert.
Daarmee kunnen ze de gebruikers die WEL veel mensen aanbrengen belonen
Kortom, het kan wel degelijk uit om iPod uit te delen in zo'n constructie. En als je er geen bezwaar tegen hebt dat je helemaal platgegooid wordt met reclame, dan moet je het ook zeker doen
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Voor je vrienden die je alleen een mailtje stuurt is het volgens mij niet erg, zij hebben immers niet toegestemd met de voorwaarden. Als je vrienden echt aanbrengt dan krijgen ze wel reclame, maar daar beslissen ze ook zelf voor (het staat immers in de overeenkomst).
Tuurlijk is het niet prettig om allemaal reclame te krijgen, maar je krijgt er wel een iPod voor. Is een kwestie van een afweging maken: af en toe spam weggooien in ruil voor een ipod
Edit:
Als je overigens een iPod nano wilt, is dit misschien een leukere actie:
http://doritos-ipod.win02test.inpact.nl ... country=nl
Reclamestunt van doritos, delen elke dag een iPod uit aan de beste speler