Maar nu is mijn telefoon al 4 dagen afgesloten terwijl rekening op tijd betaald is.
5/12: Gebeld met klantenservice, konden betaling nergens in systeem vinden, moest maar bewijsje zoeken of kijken of ik wel echt heb betaald!!!!!!! En zo ja faxen naar incasso afdeling.
6/12: Bewijs op fax gedaan, gebeld en na 10 minuten in de wacht opgehangen (heb nog andere dingen te doen)
7/12: Gebeld of ze fax hadden ontvangen. "Naar wie heeft u die fax gestuurd?" Naar de afd. incasso natuurlijk. "Faxen waar geen naam op staat worden weggegooid, u kunt alleen op afspraak faxen" (
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Hebben toen gekeken of betaling al binnen was, heb 11 dagen geleden betaald en volgens mevr duurt dit normaal 8/10 werkdagen (!). Had dus al binnen moeten zijn. Moest maar na 16.00 uur terug bellen dan kwamen de nieuwe betaling binnen. Ik weer gebeld om 16.15 uur. Volgens deze mevr. duren betaling 3/5 dgn. HAD DUS ALLANG BINNEN MOETEN ZIJN. Nog niets te vinden. Nogmaals gefaxed met naam erboven, moest over half uur nog eens bellen want er is een speciale afdeling die de faxen behandeld. Bel nogmaals om 17.10 uur. Konden weer niets doen, want de afdeling die de faxen behandeld is om 17.00 uur naar huis gegaan.
ZEG DIT DAN FF, dan had ik eerder gebeld.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Dus morgen nogmaals proberen, heb zelf bij Telfort gewerkt en toen was het al een zooitje, nu dus nog steeds.
Maar goed kan wel nog gebeld worden!!!!!!!
Iemand hier ook zo'n leuke tenenkrommende ervaring mee???