LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] marktplaats

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
pekelvlees

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door pekelvlees »

kitt, das een makkelijk antwoord voor iemand die een discussie uit de weg wil gaan.

Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Marieta lijkt beter te weten waar zij over praat dan jij Kitt!

kitt

Ongelezen bericht door kitt »

jullie gaan maar lekker samen verder discussieren hierover

pekelvlees

Ongelezen bericht door pekelvlees »

kitt, das een makkelijk antwoord voor iemand die een discussie uit de weg wil gaan.

Marianna

Kitt is niet tot een discussie in staat. Ze eist dat iedereen hetzelfde standpunt heeft als zij.

just the cook

Ongelezen bericht door just the cook »

Ja hoor Kitt, goed opgelost met die vriendenkring van je.
Weet je ook al of iedereen als het puntje bij paaltje komt echt een kleine kitten wil? Die ze nog wel even moeten opvoeden anders gaat de bank eraan? En weet je ook al wie er een poes of kater wil? En wat als je 7 katertjes krijgt?
Ik heb ook een grote vriendenkring hoor. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat ik 4 kittens kwijt zou kunnen. Maar 1 vertrouw ik geen Kitten toe.... blijft het dus bij 3....
Wat met de rest....
Het is onzinnig om tegen jou te zeggen dat je eerst eens goed na moet denken in plaats door te zetten.
Maar ik hoop toch dat je nog eens wakker wordt.

kitt

wakker ben ik hoor maak je om mij maar niet druk.Maak je druk om jezelf en om die ene vriend die je niet vertrouwt.lekkere vrienden hoor.Mijn vrienden kan ik tenminste wel vertrouwen,maar het is zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten....
En wat je ook zult zeggen een ieder ik blijf erbij dat ik twee nestjes zal nemen of jullie nou hoog of laag springen,vorr jullie helaas en voor mij straks een hoop leuk klein grut.
en even voor de duidelijkheid,heb ik dus 2 katten uit het asiel,een asielhondje uit spanje,ik werk met dieren.Dus weet precies waar ik het over heb.

Marianna

Ahh je weet waar je het over hebt en laat de poes niet op FIV en FeLV testen........... Wat ben jij SLIMMMMMMMMMMM.... NOT!!!!!

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

zo Kitt gaat tie lekker?
je lijkt wel een handelaar zeg, ziektes & dergelijke geen probleem, als ik maar jonge poesjes krijg. wat een kleuter ben jij zeg.
en het siert Just The Cook dat hij zich zorgen maakt over waar zijn jonkies terecht zouden komen. dat zou jij ook eens moeten doen.

en je hoeft jezelf niet zo op je borst te slaan dat je ook asieldieren hebt hoor. die heb ik ook. nou en?

en voor ik het vergeet kan je misschien beter wat leren van wat mensen hier opschrijven (zoals marianna & mariete) in plaats van denken dat JIJ het allemaal zo goed weet.
je bent nooit te oud om te leren.
Laatst gewijzigd door bitchy op 29 jan 2006 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.

just the cook

Niet iedereen is geschikt voor huisdieren beste Kitt. En ik heb idd vrienden die mede door hun werk niet echt geschikt zouden zijn voor een huisdier en ik heb liever niet dat het diertje na een half jaar alsnog in het asiel terecht zouden komen.
Misschien moet jij er ook eens over nadenken. Je praat wel heel makkelijk.

kitt

bitcht misschien eens leren lezen,ik heb mijn kittens al ondergebracht voordat zij geboren zijn,dit had je kunnen lezen in mijn berichten,maar dat is ws te veel moeite of te moeilijk of zo.En als je verder goed zou lezen,zie je dat ik twee poezen heb uit het asiel en een asielhondje.Heb je weleens een handelaar gezien die dat doet....denk voortaan eerst even na voordat je je ergens inmengt waar je geen verstand van heb

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

nou doe je weer zo dapper over je asieldieren. :roll:
wat is daar nou zo bijzonder aan.
en wat is er trouwens zo bijzonder aan jou huis,tuin&keukenpoes dat iedereen daar een kitten van wil maar niet van die honderden die overal in het asiel zitten...

kitt

omdat ze mijn kittens willen en niet die andere...komt denk ik door mijn goede zorgen voor mijn dieren.Zo weten ze tenminste wat ze krijgen.
en mijn asieldieren zijn net zo speciaal als mijn andere dieren en ws net zo als die van iemand anders voor hem/haar is.En het feit dat ik aangeef dat ik asieldieren heb is alleen maar om aan te geven aan mensen die altijd denken alles beter te weten zoals jezelf o.a dat ik ook mezelf bezig houd met het dierenleed op deze wereld.Maar mijn nestjes kittens straks zal daar niets aan af doen

just the cook

Ach Kitt. Als je goede vrienden het af laten weten of na een paar maandjes hun sproeiende kater beu zijn kunnen ze altijd nog op marktplaats adverteren.
Zoek het maar lekker uit met je handelsite en je dierenliefde. :lol:

Marianna

omdat ze mijn kittens willen en niet die andere...komt denk ik door mijn goede zorgen voor mijn dieren.Zo weten ze tenminste wat ze krijgen.
en mijn asieldieren zijn net zo speciaal als mijn andere dieren en ws net zo als die van iemand anders voor hem/haar is.En het feit dat ik aangeef dat ik asieldieren heb is alleen maar om aan te geven aan mensen die altijd denken alles beter te weten zoals jezelf o.a dat ik ook mezelf bezig houd met het dierenleed op deze wereld.Maar mijn nestjes kittens straks zal daar niets aan af doen
Jouw nestje ontneemt diertjes in opvang een kans op een thuis :!:

Marieta

Ongelezen bericht door Marieta »

Goh ik vroeg of je ze liet chippen.
Maar je hebt asiel katten zeg je dus dan ben je meteen maar supergoed en weet je helemaal waar je over praat.

Ik heb genoeg mensen meegmeaakt die asiel katten hebben en ze niet goe dverzorgen dus dat is niks speciaals. Maarja, zorg lekker voor nog meer katten zodat asiels nog voller komen te zitten.
Hoe goed koper de kat hoe makkelijker de mensen er mee omgaan. Een raskat met stamboom is dan wel duur maar mensen denken er wel 5 keer overna om er 1 te nemen. Echte raskatten met stamboom zie je niet makkelijk in het asiel. Zonder wel. Laat maar. Mensen denken te makkelijk over dieren en jij blijkbaar ook, maar daar kom je nog wel achter ook in je vriendenkring maak je die dingen mee.

-margriet-

Ongelezen bericht door -margriet- »

wat is eigenlijk je éigen motivatie om een nestje te nemen?

Bedoel... ík kan me niet indenken dat je zóveel kosten gaat maken als "vriendendienst" ??

Dan... een dekkater, dát zal dan wél een raskat zijn (lijkt me zo... weet dat niet zeker, ik fok niet en heb géén raskatten... tenminste, níet als raskat gekocht.. ze komen uit het asiel ).

Ik kan me zo indenken dat de eigenaar van zo'n dekkater zéker van zijn zaken wil zijn en dus dat hij paart met een gezonde poes.

Als laatste, denk er eens goed overna wat je je poes aandoet. Het is voor poezen gewoon zwaar om te baren! De poes zelf beleeft er over het álgemeen géén plezier aan.

Overigens, even terug te komen op de start van de topic: Marktplaats heeft gelijk!
- Het gaat om een dienst. Dit staat duidelijk in hun voorwaarden.
Daarmee ga je akkoord, dús heb je je te voegen aan hun regels.
- Daarbij, je zegt dat je het voor maximaal 199 euro vraagt. Wat maakt die 6 euro dan uit??

Ik begrijp trouwens dat betreffende poes níet uit het asiel komt?

Nou ja, ik wens je een hooooop wijsheid in deze toe. ... :roll:

just the cook

Worden de asieldieren tegenwoordig niet meer ''geholpen'' voor ze herplaatst worden?

kitt

klopt de desbetreffende poes komt niet uit het asiel,want dan had het niet gekunt..een nestje.
En als ik nou kosten wil maken die ik volgens jullie niet terug krijg...is dat dan niet mijn zaak??

En mijn eerste vraag aan het begin van dit forum,bedankt dat je dat tenminste nog weet,was of dit als dienst wordt gezien en waarom.Wat verstaan ze onder een dienst?

just the cook

Hoeveel katten heb jij dan? Je schrijft dat je er 2 uit het asiel hebt.
+ een asielhondje.
:roll: :lol:

Gesloten