LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Beste TGfeenstra,

Pas als Up2date flinke fouten maakt, kan je daar een klacht over indienen bij de AVR. U2d was tot 15 dec lid van de AVR, maar als je hun belt zeggen ze nog steeds dat ze lid zijn. Als je dus na 15 dec bent ingeschreven kan je toch nog bij de AVR klagen.

Misschien gaat u2d wel goed luisteren naar de boze mensen ,en gaan ze hun best doen, zodat jij toch nog de date krijgt die je wilt.

Wacht het even af en ga pas geld terugvragen als ze er een rommeltje van maken. Dan heb je ook het recht om te klagen.

Even een opmerking aan de rest: Laten we ons beperken tot de klacht en het gedrag van u2d en de meisjes. Dat ze in een cabrio rijden en rijk zijn en weet ik veel wat allemaal...tuurlijk is het op een bedenkelijke manier verdient, maar dat weten we nu wel. Als de meisjes hun werk goed doen, en ze vragen daar geld voor, is dat niet zo'n probleem. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat hij uit wil geven aan een date.

Wat ik zou willen zien is dat u2d het geld waard is. ALs je dan 1600 euro betaald, moet het super goed zijn!

Het is wel zo dat het wel erg veel geld is. Voor 450 euro sta je bij een ander ingeschreven die beter presteert en je minimaal 6 dates krijgt. Goede berijkbaar voor vragen en duidelijke voorwaarden. De looptijd van de inschrijving loopt kosteloos door als je nog geen 6 dates hebt gekregen binnen het jaar, en aantrekkelijke prijzen als je nog een jaar langer ingeschreven wilt blijven. Je kunt ook in termijnen betalen, tegen een redelijk tarief.

Voor dat iedereen begint te roepen dat ik daar werk, dat is niet zo. Maar ik weet nu wel ongeveer waar wel goed wordt gematcht en eerlijk wordt gewerkt.

Desiree Goedkoop

Re: up2date

Ongelezen bericht door Desiree Goedkoop »

Ik heb ook bij up2date gewerkt en heb dat altijd met veel plezier gedaan. De verhalen dat de werknemers van up2date uit de prostitutie of het criminele circuit zouden komen is de grootste onzin. Ik heb alltijd heel goed met mijn collega's bij up2date kunnen opschieten en ken ze niet anders dan hele aardige en hardwerkende mensen die zich voor 100% inzetten voor het bedrijf. Ook Desiree en Patricia zijn hele aardige en hardwerkende vrouwen die het beste met hun leden voor hebben.

Net als elk bedrijf maakt ook up2date weleens fouten,maar fouten maken is menselijk. Ik weet dat alle werknemers er alles aan zullen doen om problemen op te lossen en fouten te herstellen.

Veel mensen hier hebben klachten over up2date zonder dat ze ook maar ooit iets met het bedrijf te maken hebben gehad. Dit vind ik niet kloppen. Je moet niet alles geloven wat je op tv ziet of hoort.

Up2date is een goed bedrijf met goede werknemers. Ik heb veel van Desiree en Patricia geleerd en weet dat ze hun bedrijf met veel liefde hebben opgestart en dat ze niets anders dan het beste met hun leden voor hebben.

Oordeel dus niet te snel over up2date en geloof zeker niet alles wat je hoort of ziet. Up2date heeft veel mensen gelukkig gemaakt en zal in de toekomst nog heel veel mensen gelukkig maken!!!

Desiree Goedkoop, stagiere

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Aanvulling!

Weet je dat leden voor contact met Up2date moeten bellen met een 0900 nummer! 30 eurocent per minuut! Alsof ze niet genoeg hebben verdient aan de leden!

jeje

Re: up2date

Ongelezen bericht door jeje »

Wat een commotie over de prijzen van up to date.

Tel alle kosten van zogenaamde "wil je wat van me drinken" rondjes en de kosten van de etentjes om elkaar beter te leren kennen maar eens in een jaar bij elkaar op.

Nee hoor, ik ben ingeschreven bij up2date, ga nimmer naar gelegenheden om iemand te ontmoeten. Up 2 date doet dat voor me en mijn ervaringen zijn bijzonder positief.

Als je vind dat je te veel moet betalen ga dan naar zo'n stoffig relatiebureau waar oma je mag matchen op haar gevoel.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Dat is dan tenminste nog 1 match ! Jullie hebben voor €2000.- en meer nergens recht op. Zelfs niet van oma. Nogmaals, de prijs gedeelt door 10 en we praten verder.
Jurrien

bellissima

Re: up2date

Ongelezen bericht door bellissima »

Ik ben Rosa (echte naam) en sinds een paar maanden werkzaam bij up2date, en met heel veel plezier!!! En wat ik me afvraag is waarom een zogenaamd gerenomeerd programma als radar niet eerst een onderzoek verricht voordat ze het op de t.v presenteren. Ik kan namelijk vertellen hoe het met David zit!!! Die een zogenaamde mismatche heeft gehad. Het klopt dat hij niet om een indische dame heeft gevraagd. Maar doordat het profiel verder goed overeen kwam, heb IK hem gebeld met de vraag: we hebben een leuke introductie voor je gevonden, er is alleen 1 puntje wat afwijkt van jou voorkeur en dat is dat de dame van indische afkomst is. Ik heb hem gevraagd wat hij daar van zou vinden, en DAVID vond dat geen probleem!!!!! Hij had er zelfs zin in!!!!! Als wij een lid met deze vraag bellen, is diegene ZEKER, niet verplicht om ja te zeggen. Maar DAVID vond het geen probleem!!!!! David heeft ONS nooit laten weten dat hij het eigenlijk niets vond! Beetje raar vind ik, niets hebben wij van hem vernomen erover. En ik zal zeker niet zeggen dat er geen fouten gemaakt worden in dit bedrijf, waar mensen werken, worden fouten gemaakt en we doen er alles aan ze te herstellen!!! Ik ben heel blij met deze baan bij dit bedrijf omdat ik ook de andere kant zie die jullie niet willen zien, en dat is dat er heel veel mensen heel gelukkig worden door ons. En die mensen die er zitten met oude verhalen, zelfs vanuit 2003, die ook opgelost zijn met de mensen, sorry hoor, dan ben je voor mij geen knip voor je neus waard!! Ik wordt hier niet voor betaald zoals jullie misschien willen denken, ik wil alleen mijn kant van het verhaal en dan in het bijzonder van DAVID even kwijt omdat ZIJN verhaal niet helemaal werd verteld door hem!! En nogmaals ik ben heel blij met mijn baan, met mijn bazen en collega's, en ik weet dat iedereen zich voor 1000% inzet om het iedereen naar hun zin te maken. Helaas kan dat niet bij iedereen, en zijn veel mensen na aanleiding van het programma, en die allang geen lid meer zijn, allemaal goede matches hebben gekregen, maar geen klik hadden, waar wij dus niet voor kunnen zorgen, heel vals bezig!!!! BAH!

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Beste Rosa,

Ik snap je frustatie en ik geloof ook best dat er mensen gelukkig worden bij Up2date.

Het punt van David ligt toch wel even wat anders. Ik weet niet of jullie belangrijke details van een inschrijvings gesprek bewaren, maar je zou daar eens wat dieper in moeten kijken. David heeft een gesprek gehad met Bel(?).

Blijft wel het probleem dat jullie zijn date geheel foute gegevens verstrekken!!!!!!!! Getrouwd en twee kinderen...zucht

Ik treed momenteel op als zijn woordvoerder en voorlichter.

Omdat ik het vermoeden had dat jullie procedure erg sterk lijkt op die van het reeds verdwenen 'Together', ben ik zelf eens wezen kijken en een inschrijving meegemaakt. Mijn vermoeden werd ernstig bevestigd!
Testjes, consulente die steed wegloopt om te overleggen met de coördinator, en vaagheid over de tarieven. Als de tarieven dan op tafel komen, na 1 1/2 uur redelijk wat druk om je toch te overtuigen van het nut van een inschrijving. Overeenkomsten zonder garantie....

Als je iemand voor je hebt die sterk in zijn schoenen staat, kan die gene prima beslissen of hij wel of niet deelneemt. Heb je iemand voor je die wat onzeker is, of zeker over komt, maar het absoluut niet is (kan je zien aan iemand!!), dan moet je toch wel oppassen.

Dat is in dit geval het grote punt waar het om gaat.




Groeten,

Crazycat (Lex, echte naam)
Laatst gewijzigd door crazycat op 30 jan 2006 22:21, 3 keer totaal gewijzigd.

ikmirjam
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 feb 2005 23:06

Re: up2date

Ongelezen bericht door ikmirjam »

ehhhhhhhhhh Rosa, was David ook niet degene waarvan jullie tegen zn match hadden gezegd dat ie kinderen had, die hij niet heeft?????
Ach, is maar een klein puntje hoor........ :?

bellissima

Re: up2date

Ongelezen bericht door bellissima »

Beste mirjam, we hebben dat verhaal van David geverifieert bij de dame , en zij heeft zich vergist. In de introductiebrief staat dat hij ongehuwd is en geen kinderen heeft.

Tonke

Re: up2date

Ongelezen bericht door Tonke »

Bellissima, en dat heb je nu, tussen 21.00 en 23.00 nog even uitgezocht? Ik vind het knap zo laat op de maandagavond. Ik zeg niet dat het kan, maar het lijkt me raar.

zomers

Re: up2date

Ongelezen bericht door zomers »

nee hoor TONKE, dat heeft een collega om 20.00 geverifieert met de dame.

Tonke

Re: up2date

Ongelezen bericht door Tonke »

Zomers geeft antwoorden die ik aan Bellissima stel? Het wordt steeds wonderlijker. IK wacht ook even het antwoord af van crazycat.

bellissima
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:52

Re: up2date

Ongelezen bericht door bellissima »

ZOMERS is BELLISSIMA, ik ben niet zo bekend met forums, maar zal het even herhalen. Een collega heeft het om20.00 geverifieert met de dame.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Jullie proberen het nu op 1 geval toe te spitsen! Maar als ik hoor dat er al 150 klachten binnen zijn en dan het feit dat maar 10% van de mensen durft te klagen zijn het dus honderden klachten . Dus niet zeuren over David, maar gewoon aan het werk om al die mensen te helpen ! DAAR worden jullie voor betaald .
Jurrien.

bellissima
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:52

Re: up2date

Ongelezen bericht door bellissima »

Beste jurrien,

Die ene persoon zat wel op de tribune van radar en verkondigde daar dingen die niet waar zijn! En radar heeft geen enkele moeite genomen om zaken te onderzoeken. Die persoon wordt verdedigd door een vriend. In de radar uitzending bleek uit niets dat David niet instaat is zichzelf te verdedigen! Ik ben er van overtuigd dat we alle klachten zullen behandelen, en zullen aan onze duizenden leden bewijzen dat ze bij het beste relatie bemiddelingsburo van nederland staan ingeschreven

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Of het het beste is, dat is op dit moment moeilijk te geloven , Maar het is in ieder geval wel het duurste ! En daar moet echt goed en secuur werk tegenover staan. Maar we zullen dan in de toekomst wel horen op dit forum en op andere plaatsen of het ook echt opgelost word.

Jurrien. :D

Yasmin

Re: up2date

Ongelezen bericht door Yasmin »

Inderdaad is het niet het eerste datingbedrijf van de gladde dames de vorige deugde ook al niet, maar met het snelle geld wat hier gemaakt wordt over de ruggen van "kansarme daters" is het ver van stijlvol dames! Smaakt de DOM PERIGNON niet bitter!!

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Rosa,


Als ik morgen vertel dat ik een geweldige dienst verleen, en daar de beste in ben, en daar dan een onwerkelijk hoge prijs tegenover zet..... Ik ga niet in een gewoon pand zitten, maar kies voor KLASSE.....

Wanneer ik dat zou doen, en ik maak mijn verhaal niet waar, dan is de kans dat ik een klacht krijg vele malen groter.

Jullie vragen veel geld, en mensen verwachten daar wat voor. Jullie presteren echter geen haar beter dan andere datingbureaus.

Jullie matchen zonder probleem een hoog opgeleide dame aan een lbo jongen. Dat gebeurd bij jullie heel veel, en als je een beetje kennis hebt van relatievorming en psychologie, dan weet je dat kans op een 'klik' in een dergelijke situatie heel erg klein is!

Maar beste Rosa, er zijn nu heel veel klachten binnen gekomen. Licht er
nog eens een paar uit. En dan niet één die in jullie voordeel, maar een echte mismatch.

Doei

Gast

Re: up2date

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb me 3 weken geleden ingeschreven, een abonnement van 1000 euro, ik hbe 500 euro aanbetaald, de rest wordt 1 februari afgeschreven. Is het verstandig om te zorgen dat die 2e 500 euro niet wordt afgeschreven?

Nick-LON

Re: up2date

Ongelezen bericht door Nick-LON »

Tevens heb ik (ook werknemer van UP2Date) gisteren de matchingkaart gezien van die dame met hbo-opleiding , die zei dat ze gematcht zou zijn met een lager opgeleidde man....de matchingkaart (dat is de kaart waarop zij haar wensen en voorkeuren schrijft, staat bij "voorkeuropleidingsniveau": GEEN VOORKEUR!!!
Als iemand niet zegt dat hij/zij niet op blonde mensen valt, kunnen we dat ook niet weten en moeten we doordat ze gematcht worden en via hun evaluatieformulier hun op - en/of aanmerkingen geven hun zoekprofiel sterker maken...Door consulenten (daar ben ik er een van) wordt altijd meegeven dat een goede eerste match 12 tot 16 weken kan duren en dat er vaak meerdere matches nodig zijn...omdat je door contact te blijven houden via je ledenlogin dan wel via het schriftelijke evaluatieformulier, je zoekprofiel steeds scherper maakt en de matchmakers dus steeds dieper op jouw wensen en voorkeuren in kunnen gaan. Jammer dat sommige mensen Up2Date maar één kans geven. Want "echte liefde is echt wel te regelen!!!"

Gesloten