LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leuke manier om Ipod te krijgen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inonomas »

Bedoel je de site van doemaardie?

jermainelievendag
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2006 06:46

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door jermainelievendag »

Nee van doemaardieipod.nl maar hij doet het nu weer goed bij iedereen

jermainelievendag
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2006 06:46

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door jermainelievendag »

Als je bijvoorbeeld via de aidsfonds hebt aangemeld, wacht je voor jan met de korte achternaam. Want die aanbieding bestaat niet meer en mijn bankgegevens zwerven dus ergens. Nu moeten mensen een andere aanbieding doen...die hun natuurlijk meer oplevert

ik heb ze natuurlijk gemaild
edit :


Bedankt voor je mail. Wanneer je je al hebt aangemeld bij het Aidsfonds voordat wij deze aanbieding hebben verwijderd, zal jouw aanvraag nog gewoon in behandeling worden genomen. Wanneer alle gegevens kloppen zullen wij een bevestiging ontvangen van het Aidsfonds en jouw status veranderen naar groen.

Met vriendelijk groet,
Doemaardie.nl Team


Goedemiddag, Ik had denet een mail gestuurd over dat ik me verleden week aangemeld had bij de Aidsfonds en dat ik me ging aanmelden bij dat t-shirt ding. Dat heb ik nog niet gedaan, ik blijf gewoon bij de aidsfonds, moet ik nu gewoon wachten?

DTO
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2006 20:15

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door DTO »

Hallo ik heb mij ook aangemeld bij doemaardieipod, tot op heden geen succes. meer dan 90 mensen die zich aangemeld hebben via mijn link


Wat wel werkt : www.leukebonus.nl

De lijsten zijn nog kort en de kansen zijn zeer groot (nog wel)

Bij deze site is de truuk 1 voor allen allen voor 1

voor 20euro krijg je een produkt (wat natuurlijk niets voorstelt, maar niet onbruikbaar) en als er genoeg mensen zijn krijgt de eerste op de wachtlijst een gratis ipod.

Als je denkt om ergens aan mee te doen, dan zou ik deze site zeker
bezoeken.

(kijk maar bovenaan de lijst bij de Ipod 30gb)

DoeMaarDan.nl
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2006 18:33

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door DoeMaarDan.nl »

Ik heb mij ook aangemeld op doemaardieipod.nl, maar vooralsnog geen iPod voon mij. Ik heb echter wel bericht van iemand ontvangen die daadwerkelijk zijn iPod lijkt te gaan ontvangen! Voor meer info hierover (het hele bericht): http://www.doemaardan.nl

Het lijkt er dus wel op dat genoemde site zijn belofte gaat waarmaken en ook echt 'gratis' iPods gaat leveren..?

jermainelievendag
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2006 06:46

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door jermainelievendag »

Doemaardieipod.nl
er is al iemand die genoeg mensen heeft geworven en die krijgt deze week zijn i-pod thuis gestuurd dus het werkt...

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door joopataa »

Verlopig heeft nog niemand de ipod ook daadwerkelijk in zijn bezit. Dus nu al uitroepen dat het werkt is voorbarig. Ik heb het idee dat je dit alleen maar zegt om weer de website te kunnen noemen.Ik geloof deze dingen pas als er meerdere personen met naam en toenaam, zodat het na te gaan is.Zolang zou ik het afraden , zeker gezien het feit dat je familie en vrienden opzadeld met heel veel spam. en meer van die zooi.
Joopat.

Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inonomas »

sorrie maar je hebt het mis.
Ik heb mijn iPod al ontvangen!!


En die verhaaltjes over spam zijn niet waar. Doemaardie.nl verdient geld van de aanbieders.
Bijv. de Unibet 15 euro aanbieding. Als het goed is krijgen hun per persoon die zich aanmeld 30 euro. Zie http://www.affiliates.nl.
Met dit geld kunnen zij de iPod betalen en winst maken. Zie ook freepay die al gelangere tijd actief is in Amerika.
Ze gaan je niet lopen spammen voor inkomsten.
Wanneer gaan mensen nou het principe inzien?

Als je foto's en dergelijke wilt zien van mijn iPod ga dan naar mijn site.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door joopataa »

Zelfs jij maakt je nu al weer schuldig aan spam door opnieuw een link neer te zetten ! Ik begrijp dan dat jij een ipod in je bezit hebt, Fijn voor jou maar toch is het maar minimaal. Op het aantal deelnemers is dat dan 1 ipod, want ik hoor verder alleen maar mensen vragen hoe het zit. De persoon die ik ken heeft WEL heel veel ongevraagde mailtjes in zijn postvak gekregen, En met veel bedoel ik honderden.Je kunt nu wel weer gaan roepen dat het niet waar is, Maar volgens mij reageer je enkel maar om weer een keer de link te plaatsen.

Joopat :D

Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inonomas »

Luister (of lees) eens goed.

Hoe kan ik jouw naar mijn foto's leiden als ik die link niet plaats?
Je wilt bewijs hebben, je krijgt het en gaat zeuren.
Die 'persoon die jij kent' krijgt veel spam omdat hij zich waarschijnlijk aanmeld op allerlij sites en dergelijke.
Er zijn nu heel veel personen die zich hebben aangemeld op Doemaardieipod en die hoor ik niet zeuren over spam.

Ik plaatst mijn link zodat mensen kunnen zien dat ik niet zomaar loop te ijlen. Als je dat vervelend vind zal ik dat niet meer doen. Maar dan moet jij ook stoppen met het proberen te afkraken van deze hele actie.
Waarom zijn er nog niet vele mensen die een iPod hebben ontvangen? Simpel... Doemaardiie was pas in December begonnen. Verwacht je dat honderden mensen nu al een iPod hebben ontvangen?

Wat jij beweerd over 'het vergaderen van gegevens voor spam' is klinkklare onzin. Jouw vriend(in) krijgt spam en ja hoor het zal wel die ipodsitedinges zijn.

Ik vraag mij af hoeveel jij eigenlijk afweet van internetmarketing of de principe waarop Doemaardie.nl gebasseerd is. Kheb het je in mijn vorige post duidelijk proberen te maken... maarja....

veel succes met mekkeren
mvg,

Inonomas

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door joopataa »

Na ook nog wat op andere website's te hebben gelezen, Geloof ik dat je een ipod hebt gekregen.Echter de manier waarop is volgens mij toch meer iets voor het forum van Multi Level Marketing. Dus niets voor mij. Succes ermee. Joopat :)

Buciarski
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 okt 2005 22:22

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Buciarski »

en een foto dat een Ipod door een hand wordt vastgehouden bewijst natuurlijk ook HELEMAAL NIETS.
Om het maar niet te hebben op WELKE SITE die foto staat...
Lekker vaag allemaal..

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Frankkk »

Is dit nu wel of niet een piramidespel?

Uit http://tinyurl.com/77wk5

-------------------------
Wat zegt de Wet over kansspelen?
Regels die gelden voor het organiseren van kansspelen zijn vastgelegd in de Wet op de Kansspelen en het bijbehorende Kansspelenbesluit.
De belangrijkste artikelen van de Wet op de kansspelen zijn:
- Artikel 1
Behoudens het in Titel Va van deze wet bepaalde is het verboden:
1. gelegenheid te geven om mede te dingen naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen, tenzij daar ingevolge deze wet vergunning is verleend;
2. de deelneming hetzij aan een onder a bedoelde gelegenheid, gegeven zonder vergunning ingevolge deze wet, hetzij aan een overeenkomstige gelegenheid, gegeven buiten het Rijk in Europa, te bevorderen of daartoe voor openbaarmaking of verspreiding bestemde stukken in voorraad te hebben;
3. enzovoort.
- Artikel 1a.
1. Onder een gelegenheid als bedoeld in artikel 1, onder a, wordt tevens begrepen het piramidespel.
2. Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.
---------------------

Als ik zo naar Artikel 1a lid 2 kijk, dan lijkt stap 3 op http://www.doemaardieipod.nl/ toch erop te wijzen dat je voordeel 'geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.'

Maar goed, ik kan het mis hebben.

Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inonomas »

@joopataa: de manier waarop? Ik heb gewoon met behulp van mijn referral-link geadverteerd. iig bedankt en jij ook veel succes

@Buciarski: Ik heb vandaag de brief van Doemaardie ontvangen en heb daar (samen met mijn iPod) foto's van gemaakt. Ik ga deze later nog uploaden. Ik heb ook een foto naar Doemaardie gestuurd die waarschijnlijk nog door hun gebruikt gaat worden.
En wat is er mis met mijn website? Ik ben niet een proffesionele webmaster. Als je mij een leugenaar wilt noemen.... best. Ik heb mijn iPod gekregen en ik wil de mensen laten weten dat het ligitiem is en dat hun dus ook een iPod kunnen verdienen.

@frankkk:
Jouw vraag was al in de andere forum beantwoord. Maar speciaal voor jouw kopieer ik hem hier naar toe:

Door snookerfreak:
@ frankkk : Ten eerste is dit geen kansspel, want er is geen KANS op een kado als je de instructies hebt voltooid, maar een ZEKERHEID.
Ten tweede is het geen piramidespel omdat er geen gelegenheid is waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers. Er wordt een verplichting aangegaan met de adverteerders van de aanbiedingen, niet doemaardieipod.nl zelf. Tevens zijn de aanbiedingen exact het zelfde als buiten doemaardieipod.nl om.

Tip, ga leren wat affiliate marketing is, dan weet je gelijk hoe heel ecommerce werkt, waar dit gewoon onder valt. niks meer, niks minder.

hier zijn je argumenten.

Als mensen niet willen geloven dat ik een iPod via Doemaardie heb verdiend is dat hun keuze en mij willen uitmaken voor leugenaar is dat jammer. Maar ik ga zodra ik een nieuwe referral-link heb ontvangen proberen een tweede te verdienen....

mvg,

Inonomas

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Helmer »

@inonomas

Show us the pictures ;)

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Frankkk »

Op dit moment is er een item hierover op TROS Opgelicht op Nederland 2.

Morgen is er een herhaling...

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door snookerfreak »

dit was de herhaling, gisteren was de eerste uitzending.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Frankkk »

reactie doemaardie.nl op opgelicht.nl:

http://tinyurl.com/8xh4a

Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inonomas »

Ik ben de aflevering aan het bekijken maar ik kan het stukje niet vinden waarin er word gesproken over doemaardie.nl. Ik heb geen zin om de hele aflevering te bekijken dus kan iemand mij misschien vertellen in welk gedeelte het van de aflevering voorkomt? Begin, midden of eind?
Of misschien ben ik een oude aflevering aant doorzoeken...

Ik heb trouwens ook nog gereageerd.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door joopataa »

Zit in het midden . Je kan het moeilijk vinden omdat het hele item nog geen 3 minuten duurde. De eigenaar vertelde wat over de opzet en na 1 of 2 vragen was het voorbij. Tamelijk oninteressant vond ik , maar geen oplichting dus.
Joopat :D

Gesloten