Beste mensen, ik kom telkens weer nieuwe berichten tegen met klachten/problemen omtrent Durion. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, alweer een paar jaar geleden, toen het nog Durion was. Nu is het dus OXXIO. Maakt niet uit, is allebei fout. Ik geloof dat ze ook nog andere namen hebben gehad, maar nu is het echt OXXIO. Ik heb indertijd een klacht ingediend, de Consumentenbond heeft zich ermee bemoeid, ben bij RTL4 in het programma Kat in de Zak geweest, alleen maar om mensen te WAARSCHUWEN. Zelf ben ik er vanaf gekomen, de Consumentenbond heeft ze gewaarschuwd, er werd beterschap beloofd, maar daar is dus niets van uitgekomen. Nu werd ik zojuist weer gebeld door een uiterst (te) vriendelijke meneer. Gelijk joviaal, dag Marijke, je spreekt met Oxxio, weet je dat je op je stroom kunt besparen? Ik weet zijn naam niet meer, maar die zal ongetwijfeld fake zijn. Ik werd nijdig, heb hem verteld dat ik al meer dan genoeg problemen heb gehad met Durion en dat OXXIO gewoon Durion was, dat ik uitslag krijg van al die irritante reclames op televisie en dat ik gewoo niks met ze te maken wil hebben. Hij was niet zo vriendelijk meer..... Volgens mij heeft u dat fout mevrouw, en WHAP! de hoorn erop.
Kortom, nog maar weer eens een waarschuwing (en néé, ik ga niet meer op TV! Eén keer was erg genoeg) GA NIET IN ZEE MET OXXIO! 't Levert niets dan ellende op en ze hanteren gewoon oplichterspraktijken! NIET DOEN DUS! GEEN OXXIO!!!!!!!! Zoek anders eens op Google, naar de combinatie Oxxio en Durion, dan kom je genoeg klachten tegen.
Ik hoop maar dat dit in ieder geval weer een paar mensen waarschuwt, want feit is nu eenmaal dat mensen meestal pas gaan kijken op dit soort sites 'als het te laat is'. Ik ben dus weer BOOS!
Succes allemaal!