LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] marktplaats

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Mokwai »

Hoi Kitt,

Mischien denk jij dat de mening van anderen er niet toe doet, maar je reageert wel overal heel erg fel op zeg!!!
Dat je een nestje wilt nemen, tja dat moet je inderdaad zelf weten...en natuurlijk zijn ze schattig die kleine pluizebolletjes, maar kijk eens rond, er lopen al zoveel...
En daarnaaast heb ik toch ff de vraag: waarom wil je die info over marktplaats hebben als je de kittens allemal kwijt kan in je vriendenkring???die logica snap ik niet helemaal hoor.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door kitt »

Beste mokwai,leer eens lezen zeg.de advertentie op marktplaats zou gaan over een dekkater,dus neit over de kittens(staat toch erg duidelijk in mijn vraag,maar lezen blijft moeilijk!!!!)En als je ook verder zou lezen kan je zien dat het neit meer nodig is omdat ik zelf een britse korthaar kater heb gekocht.Jullie reageren wel laat op iets wat al afgedaan heeft.Misschien toch een hobby zoeken?

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door dens »

Tsjongejonge kitt. Op den teentjes getrapt. Wat heb jij een kort lontje, zeg!

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door kitt »

jullie kunnen je bter druk gaan maken over zaken die er wel toe doen.deze is al lang afgehandeld en heeft genoeg bemoeials gehad.je kunt beter niet reageren als erg domme reacties geven.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door bitchy »

eenzaam weekend voor de deur kitt, dat je je zo afreageerd?
of lukt het niet zo goed om voldoende mensen voor je lieve kittens te vinden. :roll:

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door pardon »

och , kitt kan altijd nog met haar poesje spelen :roll:

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door dens »

Ik zie helaas kitt (bijna) overal op dit forum zo reageren. Zo is ze blijkbaar gewoon... :roll:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door just the cook »

Ik heb al eerder geschreven dat Kitt de fake ''gast5OO of gast 5oo'' is.
Dezelfde grove, korte, aso reacties.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door bitchy »

ja pardon, als ze die nog kan vinden zo door het bos :lol:


oeps :oops:

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door kitt »

wie zijn er hier nou kinderachtig bezig?Zowieso mensen die niet kunnen lezen!!!!!!!!!!Ik ben niet begonnen om weer op deze topic te reageren,maar als iemand mij iets vraagt geef ik daar antwoord op zoals een normaal persoon hoort te doen.Ik lees elke dag mee op dit forum en begrijp dan ook niet dat jullie de moeite nemen om hier weer op te reageren terwijl er andere topic's zijn met meer recentere artikelen zoals de vogelgriep,of vinden jullie dat niet belangrijk genoeg om op te reageren en wil je alleen maar mensen af kunnen zeuren op iets wat zijn willen ondernemen?Zoals ik al eerder heb medegedeeld is deze topic oud nieuws en als je verder leest dan zie je ook een topic met nestje kittens fokken,die gaat nl meer over waar jullie in duscussie over willen gaan,deze topic gaat over marktplaats en heeft dus niets met jullie commentaar te maken over het wel of niet nemen van een nestje en al zeker niet om iemand af te zeuren,maar dat is blijkbaar het enige wat jullie kunnen dus zal ik me daar bij neerleggen en jullie in jullie eigen sop gaar laten koken.Als jullie dit willen........ga je gang.Ik hou me bezig met meer belangrijker zaken.Verspilde energie om met jullie te dicussieren.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door bitchy »

het slaat al nergens op dat je schrijft dat iemand niet kan lezen.
jou hobby is kennelijk met ongeteste poezen kittens op de wereld zetten & mensen afze*ken. misschien zijn dat nou die belangrijkere zaken waar je je mee bezig moet gaan houden?

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Soraya »

Ik begin medelijden te krijgen met die dieren en de toekomstige eigenaren.

Ik ben diegene die de topic weer even omhoog kwam halen, maar meer om wat duidelijkheid te geven over ziekten die schijnbaar, volgens de toekomstige fokker (die in mijn ogen echt de reputatie kapot maakt van de fokkers die wel het welzijn voor ogen hebben) toch minder zouden voor komen volgens hij/zij, dan de werkelijkheid is.

Ik heb me verder ook buiten beschouwing gehouden. Alleen advies gegeven welke alle beginnende fokkers toch wel zouden moeten weten.

Schijnbaar is het de bedoeling dat er slechts 1 nestje komt en dat het dan verder ophoudt, omdat alle vrienden voorzien zijn.
Ik hoop dat alle kittens gezond zijn en blijven, anders kom je erachter of die vrienden echt goede vrienden zijn of niet.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Marianna »

Ach Soraya, helaas is er geen toekomstig fokker, maar een vermeerderaar! Een beetje fokker zal zich inzetten voor een goede gezondheid van de kittens en dus testen, stambomen uitpluizen om een bij de poes passende kater te vinden om lijn en inteelt te voorkomen.

De enige hier die niet kan discusseren is Kitt die denkt opperbevelhebber te zijn op dit forum en allen die een andere mening hebben afblaft en afze*kt.

Marianna

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door kitt »

voorlopig zijn het jullie namen die op dit forum erg veel voorkomen,mensen die denken overal verstand van te hebben die zich overal mee willen bemoeien.Mijn naam kwam niet meer voor totdat iemand mij een vraag stelt,kan ik van jullie namen niet zeggen!!!Ik had deze topic voor mij zelf al gesloten totdat er weer iemand bijdehand dacht te doen.Als ze de moeite had genomen om deze topic in zijn geheel te lezen was ze erachter gekomen dat er al van die mensen waren geweest die ook niet kunnen lezen(de vraagstelling van deze topic)die het hebben gehad over die vreselijke ziektes etc.of dacht;Oh nu jij het zegt soraya nou dan zal ik er wel naar luisteren?Dus echt niet he!Dus mensen ga lekker anderen lastig vallen en laat deze topic lekker met rust als je niets zinnigs te melden heeft.Gelukkig was er ook iemand anders die een topic over markplaats heeft geopend met een zelfde soort vraag als die van mij.

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Soraya »

Ik heb aangegeven me nergens mee te willen bemoeien, alleen advies (en dat is toch heel wat anders), mijn naam komt niet veel voor, en ik heb alles gelezen (voordat ik mijn 1e reactie plaatste), dus wat loop je nu te klagen??????
Je hoeft niet te luisteren, maar je kan nu in ieder geval niet zeggen dat je het niet wist..... denk daar eens goed over na, voordat je weer een antwoord geeft.
Ik heb je vriendelijk te woord gestaan, dus in mijn ogen vind ik dat je wel erg snel op je teentjes getrapt bent. Dat jij schijnbaar zo fel wil reageren, is in mijn ogen een teken dat je ergens onbewust weet dat er iets niet klopt. Maar dat is mijn visie. jij denk daar weer heel anders over, en daar vraag ik nu dus niet om.

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door dens »

Kitt 'klinkt' een beetje gefrustreerd. Tip: ga eens lekker buiten in de vrieskou staan, haal diep adem en tel tot tien.

En kom dan nog eens terug. Misschien helpt het!

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door kitt »

goh weer een nieuwe die denkt slim te zijn,dens.Als je ook had gelezen weet je ook dat ik honden heb en dus regelmatig buiten komt slecht advies dus.Volgens mij kunnen jullie alleen dubbele en slechte adviezen geven en misschien moeten jullie je lekker met je eigen zaken bemoeien voordat je je neus in iemand anders zijn zaken steekt,of zijn die neuzen van jullie zo groot dat die overal in moet??Jullie kunenn denken,schrijven wat je wilt.Ik neem met mijn eigen(let wel mijneigen dus waar ik mee kan/wil doen wat ik wil)poezen(meervoud)beide een nestje.Dus spring lekker hoog en laag,mij heb je er echt niet mee hoe jullie er over denken.De kittens zijn al voorzien van nieuw personeel voordat ze daadwerkelijk geboren zijn,dus ik heb jullie hulp nergens bij nodig.Gelukkig maar.Ik begin medelijden te krijgen met jullie,jullie partners en jullie huisdieren.Wat een mensen zeg,echte bemoeials in hart en nieren

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door bitchy »

ik zie het als echte dierenvrienden die bang zijn voor weer een lading gedumpte kittens.
als ik kijk wat er in het asiel zit, wat er vermoord wordt, wat er aangeboden wordt geloof ik geen fluit van je mooie woordjes.

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door dens »

goh weer een nieuwe die denkt slim te zijn,dens.
Nieuw???? Wie, ik??? Ik kom hier al langer dan jij maar die discussie wil ik eigenlijk helemaal niet aangaan. Te kinderachtig!
Als je ook had gelezen weet je ook dat ik honden heb en dus regelmatig buiten komt slecht advies dus.
Blijkbaar niet vaak genoeg. Het helpt in ieder geval niet :roll:

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Marianna »

De enige nieuwe hier is walgelijke KIT die ieder en al denkt te kunnen en mogen overheersen, dus donder zelf op, houd je bazige overheersende bakkes en laat andere forum gebruikers in hun waarde.

Gesloten