@Angel1978:
Dat is inderdaad maar het beste wat je momenteel kunt doen, wil je je hachje redden.
Laat de lezers intussen zelf maar beoordelen, door te zoeken op je naam, waar je voorliefde of belang eventueel ligt:
Geplaatst op 02 Sep 2005 10:00 door angel1978
@pafe
Wat is je probleem ?!?!?
Algemeen is bekend dat organisaties zoals NUON, UPC en bijv. KPN ( ik noem er maar een paar ) erg log zijn en zeker qua klantvriendelijkheid en service qua helpdeks niet echt top zijn.
Dit geeft ontzettend veel klachten en frustraties !
Nu is er blijkbaar een medewerker ( medewerkster ) van Nuon die middels dit forum het voor elkaar krijgt klachten van klanten op een adequate manier op te lossen en dus problemen uit de weg te helpen die blijkbaar al zeer lange tijd lopen.
Dat dit anoniem gebeurt lijkt mij logisch ( als medewerker zou ik mijn naam ook niet vermelden, wetende dat ik dan een heleboel over mij heen zou kunnen krijgen ).
Uit de reacties van de mensen die hier posten maak IK op dat hun problemen zijn opgelost en je dacht toch niet echt dat die mensen verder aan alle procedures een boodschap hebben of wel soms ?!?!?!
Mooi dat dit blijkbaar voor die mensen geregeld is / wordt. weer een probleem minder !!! Wees daar blij om i.p.v. dit blijkbaar succesvolle initiatief om zeep helpen
Het mag de lezers helder zijn dat je o.a. pafe duidelijk maakt voorzichtig te zijn met het troetelkind van de Tros 'medewerker'.
Medewerker heeft in het verleden (waarschijnlijk) veel goede dingen gedaan (achter de schermen en op een zijspoor).
Op het laatst leek het bijna dat als men maar naar de Tros kwam, de problemen met Nuon als sneeuw voor de zon verdwenen.
(Althans je kon rekenen op een leuk en aardig persoonlijk gesprek met een begrijpend iemand van AFTER-SALES-service.)
Welnu, volgens de zoekmachine van dit forum dateerde de laatste inzending/bemoeienis van Medewerker van 20 dec. 2005.
Kennelijk heeft Medewerker er omtreeks die datum toch de brui aan gegeven.
Op 23-12-2005 registreerde CCC-agent zich bij het forum.
Waarschijnlijk moest deze het gemis van Medewerker gaan compenseren.
Een nieuw troetelkind, hoera!
Echter, CCC-agent haalt het niet bij de kwaliteiten van Medewerker.
En begint bovendien nog openlijk te discusseren met de forumbezoekers.
Resultaat: CCC wordt regelmatig snoeihard getackeld op gebrek aan inzicht, feitenkennis en het bewegen op vlakken waar ie duidelijk geen kaas van gegeten heeft.
Leuk geprobeerd, maar toch maar stoppen ermee, zou ieder normaal denkend mens besluiten.
Bij CCC-agent ligt dat anders, deze voelt zich ernstig in bescherming genomen door de Tros (en dat klopt) en gaat maar door, en door, en door.
Tis net een ongeleid projectiel.
Ach, misschien uiteindelijk wel een beetje teveel in bescherming genomen?!
Maar of de serieuze hulpzoekenden en Nuon met deze slechte vervanging nu blij moeten zijn en blijven ..........?!
(anti)MANI PUlatie.