LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Het is verschrikkelijk allemaal :cry:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Bailey »

Ja, als ik mijn nichtje van 2 een motorzaag geef, dan gaat het ook niet goed denk ik. Wie laat er dan ook kleine kinderen zo'n grote, zware fles openen?

Misschien op een andere manier beetpakken? Nogmaals ik heb nergens last van, heb nog geen druppel gemorst.

Overigens hadden de flessen Spa Rood vroeger ook een gebruiksaanwijzing over het openmaken, weet niet of dit er nog steeds op staat. Daarop stond dat je dop langzaam moest openen om eerst het koolzuur te laten ontsnappen. Deed je dat niet, dan spoot alles eruit.

Dus gewoon normaal die fles openen en dit zeker niet door kleine kinderen laten doen.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door jbroeders »

Als de kinderen de cola fles opendraaien kan ik er donder op zeggen dat hij uit hun knuistjes glipt.

De nieuwe fles is veel breder dan de vorige waardoor hij niet meer in hun knuistjes past en bovendien is het plastic ook heel erg glad en buigzaam waardoor hij veel eerder wegschiet.

Zoals inderdaad aangegeven ontstaat er een druk bij het oppakken (1,5 liter) waardoor de fles inklapt en de cola er (ja, zonder schudden ja) uitspuit en vervolgens ook uit de handen glijdt. Zo blijf je dweilen met die cola.
Kinderen moeten geen cola in hun knuistjes houden, laat ze melk drinken ofzo. Ik hoor eigenlijk nauwelijks klachten bij de AH waar ik werk, dus ik ga ervanuit dat het wel meevalt.

koekjesmonster
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2005 21:18

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door koekjesmonster »

De eerste nieuwe fles die ik vastpakte gleed al direct uit m'n handen in de supermarkt zodat ik iemand moest waarschuwen die de sissende fles kon opruimen... de tweede keer gebeurde het me thuis, gelukkig was ie al bijna leeg maar ik kan niet aan die slappe fles wennen, bovendien met zo weinig grip! (43 jarig kind :P)

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Coca en Fanta, it's over!! Te duur. Boycotten die handel! :evil:

Gesloten