LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kuipers Keukens Twist

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Ommi

Re: Kuipers Keukens Twist

Ongelezen bericht door Ommi »

Ik prijs me nu nog gelukkig, wij zijn pas drie maanden onderweg....
De belofte is nu om volgende week de keuken af te komen maken, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in.
Er is nu wel iemand die de telefoon opneemt en ons te woord kan staan, dat neemt in ieder geval iets van de frustratie weg, maar een halve keuken is niet echt leefbaar.
We zullen zine volgende week, ik hou jullie op de hoogte!

joey visser

Ongelezen bericht door joey visser »

hallo allemaal,

Wij hebben in juli van 2005 ook een keuken gekocht bij WIKUMAT KEUKENS in Twist....
En het enige wat ik nu heb staan zijn de achterkasten en een paar deurtjes, het eninge dat wij hebben van de apparatuur is een koelkastje en een afzuigkap....(en dit is niet eens het goede model!)
ik ben best een redelijk persoon maar dit gaat nu toch wel een BEETJE lang duren zo.....
Nadat de monteur ongeveer 3 x bij ons is geweest om aan onze keuken te werken...(waaronder 5 x niet komen opdagen en niet afgebeld) hebben wij het nu ook wel een beetje gehad met WIKUMAT !! Ikzelf kom uit Rijswijk (zh) en heb zelfs iemand gevonden uit de buurt die ook gedupeerd is door WIKUMAT, deze man nog erger dan ikzelf.
Wij krijgen nu ook helemaal geen reactie meer van dhr Kuipers en zijn dus bang dat onze kuikens nooit meer zullen worden afgemaakt.
Dus geloof AUB niet de goede verhalen hier op het forum...DEZE ZAAK DEUGT ECHT VOOR GEEN METER.
Nou is het natuurlijk geen enkel probleem om de inbouwapparatuur elders te bestellen, maar ik mis nu nog 1 deurtje van m'n bovenkastje, 2 pilasters naast mijn afzuigkap en licht/kroonlijst... Dit is nogal moeilijk te bestellen via een keukenzaak omdat ik geen idee heb waar dhr Kuipers zijn frontjes besteld.. dit i.v.m. kleur en maten..

Ik hoop dat een aantal kan behoeden om een keuken aan te schaffen bij WIKUMAT KEUKENS !!!!!

Kijk ook eens op www.wikumat.com

Joey Visser

[email protected]

joey visser

Ongelezen bericht door joey visser »

Bericht aan ABEN

Beste Aben, een paar berichten terug heb je het over een bedrijf in putten die bij u de keuken heeft afgemaakt... zou u mij daar een adres van kunnen geven?? wij zijn namelijk ook aan ons lot overgelaten door mr Kuipers met een keuken die half af is..... en zouden heel blij zijn als we iemand hebben die onze keuken af kan maken!!!
Groeten Joey

popiejopie

Ongelezen bericht door popiejopie »

Nog een gedupeerde

dani83

Ongelezen bericht door dani83 »

Had nog de afloop van mijn verhaal beloofd, het heeft een poos geduurd, maar ja, Wikumat/Kuipes is nu eenmaal niet zo snel....
Begin november, na 8 weken ( ipv de beloofde 2 weken) en na twee keer een dag wachten terwijl ze weer niet kwamen opdagen, eindelijk de deurtjes terug.
We zijn ons rot geschrokken, er zitten vouwen in 1 deurtje en twee andere zien eruit als een sinaasappelschil. verder ontbraken er een handgreepje en de bevestiging voor een lade. Bovendien heeft de monteur alles maar half bevestigd zodat de laden los in de keuken hangen. Eind januari maar weer es gebeld, want Wikumat/Kuipers laat uit zichzelf toch niets van zich horen. en ja hoor... het handgreepje en het bevestigingsmateriaal zal worden opgestuurd. Jullie raden het natuurlijk al, weer niks.
Na nog drie keer te hebben gebeld en steeds weer de belofte dat het opgestuurd zal worden, zitten wij nu nog steeds zonder lade en handgreep. Het is een schande hoe ze de deurtjes hebben afgeleverd, en dat ik al bijna 5 maanden zit te wachten op een handgreepje en het bevestigingsmateriaal.
Helemaal schandalig vind ik het feit dat mijn klacht van september 2004 nu dus nog steeds niet is afgehandeld.
Wikumat/Kuipers is en blijft zeer onbetrouwbaar en ik zou me nog maar een keer bedenken voor ik bij hen een keuken kocht.

Killabee

Ongelezen bericht door Killabee »

-edit
Laatst gewijzigd door Killabee op 23 dec 2008 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

popiejopie

Ongelezen bericht door popiejopie »

Wie is het die steeds het geld ontvangt zijn monteur?? En wat is de naam van deze persoon?

Bent u ook opgelicht schrijf uw verhaal naar www.opgelicht.nl

Gesloten