Onderstaande passages trokken mijn aandacht:
Aanmelden van nieuwe leden
Probeer nieuwe leden te werven voor MoneyMiljonair en ontvang 100.000 parels ( €1.25 ) per aangemeld lid. Zodra jij lid bent geworden, kun je onder inloggen een link vinden die hiervoor moet worden gebruikt. Zodra jij iemand via deze link naar onze website stuurt en deze persoon meldt zich aan, ontvang jij hiervoor 100.000 parels. Onder inloggen zal worden weergegeven of een lid is goed-/afgekeurd.
Tja, doet me wat denken aan pyramides en multi level marketing, waarover je via het overzicht forums meer over kan lezen. Wat denken jullie ervan?
Producten proberen met een mooie korting
Je zult onder inloggen leuke aanbiedingen gepresenteerd krijgen, waarmee je vele honderden Euro's per jaar bespaart. Je ontvangt meestal een mooie korting en daarnaast ook nog eens extra parels in je account! Voor adverteerders is dit een goede mogelijkheid om het juiste product bij hun doelgroep te krijgen en onze leden besparen veel geld.
Ben benieuwd hoeveel ze verdienen aan de verkoop van deze producten...
Afin, het ziet er wel interessant uit, maar ik zou toch even de kat uit de boom kijken. Maar goed, als je zin hebt om heel de dag emails te lezen en puzzeltjes op te lossen is dit een leuke bijverdienste, niets meer...
Lees de voorwaarden, en bepaal dan pas of je wel wenst mee te doen. Vnl. onderstaande viel op.
MoneyMiljonair neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele incorrecte informatie op deze website.
Alle gegevens die aan je worden gevraagd moeten worden ingevuld.
En wat gebeurd er eigenlijk met je persoonlijke gegevens die je moet opgeven als je je inschrijft? Juist, die worden verkocht.