LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon hangt grootschalige schadeclaims boven het hoofd

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B-

Re: Aegon hangt grootschalige schadeclaims boven het hoofd

Ongelezen bericht door B- »

Kijk naar de beurs, kijk naar de ontwikkelingen bij aegon en ook u zult moeten toegeven dat het niet slecht gaat met aegon.

Er zijn geen aanwijzingen dat aegon wegens imagoschade zich zal terugtrekken uit nederland en financieel gaat het deze verzekeraar ook niet verkeerd.
U zegt te weten dat dat wel zo is, nogmaal zou ik u willen verzoeken om het eea te onderbouwen.
Wat bedoel je hier mee kijk naar de beurs, kijk naar de ontwikkelingen?
Welke ontwikkelingen?
En natuurlijk heeft Aegon imagoschade opgelopen net zo als DEXIA en Fortis enz, dit kan een klein kind nog wel begrijpen. Deze schade zal door de opstelling van deze maatschappijen en de komende rechtzaken alleen nog maar groter worden. Arjuna* heb jij wel enig benul van het aantal slachtoffers? En zo ja, denk jij dat deze mensen of hun nakomelingen ooit nog klant zullen worden bij deze bedrijven? Ik help het je hopen, maar ik weet beter.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

alles fout gedaan,

kijk eens in de folder wat er over de lening wordt uitgelegt. HELEMAAL NIETS!
En dat was toch de informatiebron waarmee men over de streep werd getrokken.
En wees eerlijk, de kleine en moeilijk opgestelde regels in zo'n contract begrijpt bijna niemand op zo'n moment. Dus moet je je laten adviseren/voorlichten. Dus: bellen met Aegon of tussen persoon en de informatie uit de folder nog eens door lezen. Men is er dan zeker van het te begrijpen, want de folder en telefonische uitleg maken alles duidelijk.
Nou, achteraf dus mooi niet!

Gr Hans A

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

De uitspraak van 8 maart is het eindvonnis van een zaak die al een tijd loopt.
Op 12 oktober 2005 gaf de rechtbank Utrecht sector kanton een tussenvonnis in deze zaak.
Dit vonnis is hier te lezen:
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 102005.htm

Groeten,
Piet

pagode

Ongelezen bericht door pagode »

Een goede avond heer Piet,

Nu u weer aanwezig bent zou u mischien onderstaande vragen kunnen beantwoorden?
Leaseproces voert toch ook zaken tegen AEGON, SPaarbeleg, Fortis, DSB?
Maar op hun website staan maar twee dexia zaken vermeld. Kunt u hier wat meer over vertellen hoeveel zaken Leaseproces nu eigenlijk op de rol heeft gezet? Waaronder inbegrepen de zaken tegen AEGON, Spaarbeleg, Fortis en DSB.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Meer informatie over Leaseproces en PAL is na te lezen op: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38478&start=0
, http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=36121&start=0 , http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Vorig jaar stelde Piet het volgende over Leaseproces.
1: Ga niet in zee met Leaseproces in. Het zijn juristen geen advocaten
2: Leaseproces wordt niet erkend door: Raden Rechtsbijstand, Ministerie van Justitie en Bureau Rechtshulp.
3: In zee gaan met Leaseproces leidt tot verdubbeling van je proceskosten indien je naar de sector civiel wordt verwezen.
4: De No Cure No Pay optie is een handige tool waarmee Leaseproces zichzelf rijk rekent.
5: Bij Leaseproces werken ex Dexia medewerkers.
6 PAL werkt niet samen met dubieuze clubjes zoals Leaseproces waar ook voornoemde instantie geen zaken mee wensen te doen.
Piet onderstreep je jouw stellingen heden ten dage nog steeds?

Piet weet jij ook het antwoord op onderstaande stelling?
Bij voorbaat dank voor je reactie.
Na wat gezocht te hebben op diverse websites kwam ik de volgende informatie tegen:
Op hun website wordt melding gemaakt dat 80% van de 35.000 aanmeldingen door Leaseproces behandeld worden.
Dus er worden 28.000 rechtszaken gevoerd.
Ook is te lezen dat Leaseproces twee zaken heeft gewonnen.
Waar zijn de andere 27.998 rechtszaken?
Gezien hun sterke media campagne mag ik aannemen dat er veel ruchtbaarheid wordt geven aan een dagvaarding wanneer deze gedeponeerd wordt. Maar in de media is nergens terug te vinden dat er 28.000 zaken op de rol zijn gezet. Ook hun website maakt geen melding van een dagvaarding.

De volgende vraag kwam in mij op:
Hoeveel rechtszaken heeft Leaseproces nu lopen?

Kan iemand hier wat meer over vertellen?

Piet

Serieuze mensen krijgen serieus antwoord.
Figuren zoals Pagode en Goirle (hoe is het met je rug) neem ik, en vele anderen, niet serieus.
Een antwoord op postings van deze lieden zal niet komen, dus bij deze het verzoek om niet verder te gaan met het verpesten van topics door het blijven plaatsen van onzinnige postings waar toch geen antwoord op komt.

Groeten,
Piet

pagode

Een goede midag heer Piet,

Ik heb veel smoezen gehoord om onder het antwoord geven uit te komen. Maar u spant de kroon.
Figuren zoals Pagode en Goirle (hoe is het met je rug) neem ik, en vele anderen, niet serieus.
Uw reactie vind ik beneden peil, onder de gordel en op de man gespeeld.

Door uw reactie poogt u de vraagsteller zwart te maken zodat u geen antwoord meer hoeft te geven.

Dit zal u niet lukken. U bent degene die niet gechrameerd was van Leaseproces en daar een uitgesproken mening over had.

U heeft uitdrukkelijk gesteld dat PAL niet wenst samen te werken met leaseproces waar voornoemde instantie ook niet mee wensen samen te werken.

Een reactie van uw kant wordt op prijs gesteld.

Piet

Een antwoord op postings van deze lieden zal niet komen, dus bij deze het verzoek om niet verder te gaan met het verpesten van topics door het blijven plaatsen van onzinnige postings waar toch geen antwoord op komt.

Groeten,
Piet

pagode

Een goede middag heer Piet,

Het wordt een beetje eentonig. maar bij deze een herhaling.
Goede middag heer Piet,

Een herhaling van zetten?
dus bij deze het verzoek om niet verder te gaan met het verpesten van topics door het blijven plaatsen van onzinnige postings
Goede middag heer Piet

Ik kan me voorstellen dat u de gestelde vragen graag als onzinnig af wilt doen. Want ze zijn voor u confronterend aangaande de door u gedopeneerde stellingen.

Uw reactie dat topics worden verpest treft daarom geen doel. U weigert zelf om een antwoord te geven op terechte en serieuze gestelde vragen.

Piet

Het lijkt niet door te dringen, daarom nog maar een keer:

Groeten,
Piet

J.Vermeer

Ongelezen bericht door J.Vermeer »

Borreltje gedronken Piet :roll:

Arjuna*

Ongelezen bericht door Arjuna* »

Het lijkt niet door te dringen
Dat is niet helemaal waar meneer Koremans, het dringt steeds meer door, dat u eigenlijk niet meer zo goed weet waar u mee bezig bent.

Het is inmiddels ook duidelijk dat u op de vragen die u persoon kritisch in het daglicht zetten, geen antwoord wenst te geven, ik begrijp uw aanwezigheid op dit forum dan ook niet meer.

U stapelt fout op fout en wordt daar door enkelen hier op aangesproken en plotseling zouden dit dan mensen zijn die het forum verpesten?

Meer en meer wordt dit forum verpest door uw aanwezigheid, helaas ziet u dit zelf niet, zoals u de laatste tijd meer dingen over het hoofd ziet.

Het is misschien dan ook goed om de mensen er op attent te maken, dat ze voor een goede belangenbehartiger niet bij Pal moeten zijn.

Piet

Ik denk dat de boodschap duidelijk is geweest in mijn postings.
Prettige dag verder.

En waar ging deze topic ook al weer over?
Iets over Aegon?
De rechtbank in Utrecht oordeelt dat de Wck van toepassing is op het sprintplan.
In de uitspraak van 8 maart j.l. moet Spaarbeleg een groot deel van de inleg teruggeven aan de gedupeerde.
De uitspraak is hier te lezen:
http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AV3805
De uitspraak van 8 maart is het eindvonnis van een zaak die al een tijd loopt.
Op 12 oktober 2005 gaf de rechtbank Utrecht sector kanton een tussenvonnis in deze zaak.
Dit vonnis is hier te lezen:
Groeten,
Piet

pagode

Het lijkt niet door te dringen, daarom nog maar een keer:
Goede middag heer Piet, U grijpt werkelijk alles aan om onder de gestelde vragen uit te komen.
Een antwoord op postings van deze lieden zal niet komen
Meent u dit echt? Geeft u wel antwoord als andere de kritische vragen stellen?
Ik ben benieuwd als andere onderstaande reactie knippen en plakken op dit forum of u dan wel antwoord geeft!
Meer informatie over Leaseproces en PAL is na te lezen op: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38478&start=0
, http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=36121&start=0 , http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Vorig jaar stelde Piet het volgende over Leaseproces op dit Radar forum.
1: Ga niet in zee met Leaseproces. Het zijn juristen geen advocaten
2: Leaseproces wordt niet erkend door: Raden Rechtsbijstand, Ministerie van Justitie en Bureau Rechtshulp.
3: In zee gaan met Leaseproces leidt tot verdubbeling van je proceskosten indien je naar de sector civiel wordt verwezen.
4: De No Cure No Pay optie is een handige tool waarmee Leaseproces zichzelf rijk rekent.
5: Bij Leaseproces werken ex Dexia medewerkers.
6 PAL werkt niet samen met dubieuze clubjes zoals Leaseproces waar ook voornoemde instantie geen zaken mee wensen te doen.
Geachte heer Piet onderstreept u uw stellingen heden ten dage nog steeds?

Geachte heer Piet weet u ook het antwoord op onderstaande stelling?
Bij voorbaat dank voor je reactie.
Na wat gezocht te hebben op diverse websites kwam ik de volgende informatie tegen:
Op hun website wordt melding gemaakt dat 80% van de 35.000 aanmeldingen door Leaseproces behandeld worden.
Dus er worden 28.000 rechtszaken gevoerd.
Ook is te lezen dat Leaseproces twee zaken heeft gewonnen.
Waar zijn de andere 27.998 rechtszaken?
Leaseproces voert niet alleen Dexia zaken maar ook zaken tegen AEGON, Spaarbeleg, Fortis en DSB
Gezien hun sterke media campagne mag ik aannemen dat er veel ruchtbaarheid wordt geven aan een dagvaarding wanneer deze gedeponeerd wordt. Maar in de media is nergens terug te vinden dat er 28.000 zaken op de rol zijn gezet. Ook hun website maakt geen melding van een dagvaarding.

De volgende vraag is al meerdere malen op dit forum door diverse mensen gesteld:
Hoeveel rechtszaken heeft Leaseproces nu lopen inclusief de zaken tegen de andere aanbieders?

Kunt u hier wat meer over vertellen?

B-

Ongelezen bericht door B- »

http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AV3805

Goede beurt AEGON, ga zo door, jullie zijn op de goede weg. Vooral blijven procederen.Vooral blijven ontkennen. :lol: :lol: :lol:

Gesloten