LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ricert
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 sep 2005 16:45

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Ricert »

Je hoeft niet naar een andere rekening toe. Je opent gewoon een spaarrekening gekoppeld aan je easy blue rekening.
Nu zullen 16-jarigen niet snel veel spaargeld overhebben maar het is toch netjes van de postbank om ook die klanten op de hoogte te brengen van de actie

Donaldo
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2005 16:44

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Donaldo »

@ricert: er stond: geld niet voor easy blue rekeninge met AANGEKOPPELDE spaarrekening, dus dat klopt NIET dus om die brief te sturen ;)

Pieter3
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2006 22:22

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Pieter3 »

Ik kom nog wat leuks tegen bij die rentepunten: als je op de hoofdpagina kijkt staat er bij de voorbeelden een senseo apparaat, maar als je bij de categorieën kijkt is ie nergens te vinden. :? Weer een echte postbankactie :wink:

Nats
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2006 23:51

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Nats »

Wat ik hier nog niet gelezen heb mbt de rentepunten zijn de Admin.- en verzendkosten die ook nog eens in rekening gebracht worden. Deze bedragen minimaal EURO 1,95 voor een boekenbon, maar lopen bij de aanschaf van een TV op tot maar liefst EURO 49.95 !!!!!!!! Bij veel producten wordt EURO 9,95 in rekening gebracht. Dus, naast de hoge adviesprijs, maakt dit het NOG MINDER interessant om iets te kopen t.o.v. een normale winkelprijs!

Wat wel een leuke actie zou zijn (maar daar is de Postbank marketing afdeling zelf nog niet op gekomen...) is om de rentepunten ook in te kunnen wisselen op hun andere nieuwigheidje, de betaalpas met een eigen afbeelding. Ik vind EURO 10 hiervoor te duur, maar voor EURO 5 en wat rentepunten, is het nog wel leuk.

Is ook meteen een idee voor hun spaaracties met een minimale inleg van EURO 500. Hebben ze zelf een leuk gadget in handen met die betaalpas, nee, gaan ze een ANWB-bon als presentje uitdelen. Een gemiste kans...

RBteA
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2006 16:41

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door RBteA »

Ook zo lekker veel keuze, Philips,Philips en nog eens Philips.
Waarschijnlijk krijgt de postbank nog een percentage van de verkoop ook.
Niemand zit te wachten op dit soort akties, ik zie liever een hoger rentepercentage!

The Wizard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 apr 2005 15:46

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door The Wizard »

Je mag sparen voor 50% korting op boekenbonnen. Vervolgens mag je er wel een per jaar aanschaffen! Wat een zieligerds, daar bij de Postbank.

Oh ja, ook nog een kinderboekenbon.

Kost weer handenvol geld, deze actie. Dat geld hadden ze zich kunnen besparen tbv betere dienstverlening of, nog liever, een hogere rente.

Aalscholver
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2006 18:24

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Aalscholver »

In verband met herstructurering van mijn beleggingen (in 2008 ga ik met pensioen) had ik ook veel geld eventjes gestald bij de Postbank.

Met het haast kinderlijke systeem van spaarpunten (wat moet ik met honderdduizenden van die dingen?) hebben ze mij boos gemaakt en dus zijn ze morgen van mij een getal van dik zes cijfers kwijt.

The Wizard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 apr 2005 15:46

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door The Wizard »

spaarpunten (wat moet ik met honderdduizenden van die dingen?)
Je huis volzetten met apparaten die je nooit zult gebruiken.

CvRijsewijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2006 08:57

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door CvRijsewijk »

Je kan voor de helft van het geld boekenbonnen kopen en dus boeken aanschaffen dat lijkt mij de enig zinnige besteding

The Wizard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 apr 2005 15:46

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door The Wizard »

@de vorige poster: je hebt niet goed gelezen, want ik schreef al dat je maar een (lees: 1) bon per jaar mag aanschaffen.

marthe
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 jul 2005 14:25

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door marthe »

Nu staan er dus helemaal geen boekenbonnen meer op !

The Wizard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 apr 2005 15:46

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door The Wizard »

Dat meen je niet!

...zoek zoek...

Dat meen je dus wel!

Schandalig.

brandaris747
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2006 17:06

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door brandaris747 »

Aanbieding Postbank, Samsung digitale camaraV800 in de winkel en op internet te koop voor 280,00 incl. camaratas,afstandbediening en nederlandse handleiding.
Bij de Postbank van 450,00 voor 225,00 en verzendkosten en 22.500 rentepunten, ik heb de camara besteld en bij aflevering bleek het pakket onconpleet te zijn----->geen afstandbeding, geen camaratas,geen nederlandse handleiding, het geheel direkt retour gestuurd. Kommetaar van de Postbank stond er toch niet bij dat tas/afstandbedieng/handleing er bij zaten.

Postbank blijf bij je geldzaken en betaal meer rente

The Wizard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 apr 2005 15:46

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door The Wizard »

@Brandaris: dat is echt triest.

littlegirl
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2006 17:21

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door littlegirl »

Nou misschien is er iemand bereid zijn rentepunten die hij/zij niet gebruikt voor mij te gebruiken?
Sommige producten zijn namelijk wel echt goedkoper, bijvoorbeeld de mobiele telefoons die ze aanbieden.
En ik ben zeer tevreden met de postbank & op zoek naar een nieuwe goedkope telefoon, alleen ben ik maar student, dus met die punten schiet het bij mij niet zo hard op :-)
Dus als iemand in principe mij zou willen werken, omdat hij de punten toch zelf niet gebruikt en 6500 heeft? zou diegene mij dan kunnen mailen?
x LittleGirl

jarie56
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2007 15:46

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door jarie56 »

De rentepunten bij de Postbank zijn volksverlakkerij.
Bijvoorbeeld een navigatiesyteem type NAVPIX 20.
Bij De postbank 185,50 + 14, 50 verzendkosten en nog iets voor verwijderingsbijdrage, dus € 200,= inclusief 18500 rentepunten.

IN DE WINKEL € 179,= dus zijn de rentepunten nul komma nul waard.
EEN GOEDKOPE VERKOOPTRUC

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ja Ja de postbank, onderdeel van ING. Hier zitten mensen die de dienst uitmaken en klaar komen als ze hun naam ING op een formule 1 auto zien staan. Kosten een paar honderd miljoen. Ja Ja dat moet door iemand betaald worden. Heb mijn internet spaarrekening bij hun leeg gehaald en naar de conculega overgezet.

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Sjors_B »

En bij welke winkel koop ik hem voor 179 euro dan ?

Cor de Vrieze
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Cor de Vrieze »

Net eens even gelezen op Postbank.nl hoe het zit met de Rentepunten:

"Rentepunten krijgt u gratis, automatisch en geheel vrijblijvend. Het is geen tijdelijke actie, maar een blijvend extra voordeel voor Postbank-spaarders."

Een blijvend extra voordeel? Dat had je gedacht. Een eindje verderop lees je dan:

"Houdbaarheid Rentepunten. Postbank Rentepunten komen drie jaar na bijschrijving automatisch te vervallen."

Ik ben benieuwd wanneer de Postbank mededeelt, dat wanneer je de opgebouwde rente 3 jaar na bijschrijving niet opgenomen hebt, de rente automatisch komt te vervallen.

"Ja, nee, die Rentepunten krijg je van ons kado. Maar als je zo'n ondankbare hond bent dat je niks met je kadootje doet, dan pakken we je kadootje na 3 jaar weer van je af."

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Rentepunten Postbank. Sigaar uit eigen doos.

Ongelezen bericht door Marssjo »

@jarie56

Nou das larie wat jij beweert over die NavMan (en geen Navpix) via de Postbank.
De NavMan N20 is in de winkel echt veel duurder dan via de Postbank !
Ben je niet in de war met een ander model bijv. de F20 ?
Wel eerst de juiste feiten voordat je gaat schreeuwen...

Gesloten