Driekwart jaar terug kocht ik een Canon EOS 20D (digitale speigelreflex camera) waar geen Nederlandse - maar alleen engelse en Spaanse handleiding bij zat, wat lastig kan zijn als het om technische termen gaat.
Vandaag gezocht op internet naar Ned. handleiding voor EOS 20D en ik lees dat die op CD zou worden meegeleverd nu.
(misschien toen ook al maar bij mij zat ie er niet bij)
Net hierover met Canon gebeld om te kijken of men mij hiervan een PDF willen mailen want die staat niet op hun web-site. Reactie: U kunt deze Ned. handleiding alleen telefonisch bestellen voor €17,52 (op A4 formaat) en je kunt het alleen betalen met creditcard.
Veel te duur vind ik dit en bovendien heb ik geen Creditcard. Maar het blijkt de enige mogelijkheid te zij via canon.
Slechte zaak vind ik dit van. Je koopt als Nederlander in Nederland deze Camera, betaald (mede) voor buitenlandse handleidingen, en nu er wèl een Ned. versie op CD bestaat, is men niet bereid deze via e-mail of via hun web-site aan te bieden en is het voor mij dus onmogelijk om er via Canon aan te komen.
Geen service van Canon dus.
Slechte zaak!
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)