Nu kreeg ik in januari de jaar afrekening voor gas en elektra en zag tot mijn verbazing dat ik werd afgerekend voor enkel tarief, dit is voor mij zeer onvoordelig omdat ik altijd s'nachts was e.d. en ik betaal wel de netwerk kosten voor dubbel tarief (2 euro meer). Na contact met essent word er gezegt dat de fout bij Nuon ligt. Ik nuon bellen en die verwijzen mij naar essent omdat ik gewoon vanaf dag 1 een dubbel tarief meter heb. Essent blijft beweren dat Nuon fout zit en nuon heeft me nu zelfs zwart op wit toegestuurd dat de fout bij essent zit omdat ik volgens hun wel dubbel tarief heb. Essent beweert 3 mrt een brief aan de nuon te hebben gestuurd, alleen is die nooit bij de nuon aangekomen. (is die wel verstuurd????
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ik weet even niet meer wat ik moet en heb de jaarafrekening terug laten boeken (moest 200 bijbetalen) Essent zegt dat ik half april meer hoor, ik sta dus nog steeds in hun systeem als enkel tarief. Ik ga straks gewoon maar 1 telwerk stand doorgeven als daar omgevraagt word. Wie weet er meer....
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)