LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 aanbieding bellen zonder KPN!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lahan

Re: TELE2 aanbieding bellen zonder KPN!!!

Ongelezen bericht door Lahan »

het is grappig dat al die zielige stumpers, want dat zijn het toch echt, die hier schrijven over slechte producten nooit eerst hier komen om info in te winnen maar achteraf deze site weten te vinden om hun ongenoegen te uiten, dit zegt meer dan genoeg over het niveau van deze mensen...

het op google zoeken naar informatie over een product of dienst is velemalen sneller en beter voor de gezondheid dan achteraf het gestress van achteraf naar oplossingen te zoeken voor een product waarvan bekend is dat het niet deugt...

en nee ik heb niet zulke problemen gehad als al die stumpers die hier zitten, ik kies bewust voor een scheve verhouding in prijs/kwaliteit waarbij kwaliteit meer de nadruk krijgt en ja ik kijk voor ik iets koop op internet naar ervaringen en niet achteraf...

het is helemaal niet zo moeilijk, alleen voor sommige mensen is de uitdrukking goedkoop is duurkoop gewoon al te veel...

Arthur Hiemstra

Ongelezen bericht door Arthur Hiemstra »

Gisteravond heb ik een bericht gezet op dit forum over mijn slechte ervaring sinds mijn aanmelding voor Tele2 compleet.
Vanochtend werd ik om 9 uur al opgebeld door Tele2 omdat ze mijn klacht hadden gelezen op dit forum.
Dus Tele2 kijkt mee op dit forum.
Aan mij werd uitgelegd dat ik een tweede email adres erbij had gekregen van Tele2 , in dit geval een zonnet adres omdat Tele2 compleet word geleverd door het voormalige Versatel, waar zonnet ook onder viel.
Dit was mij van te voren niet gemeld.
Maar mijn eigen Tele2 email adres kon ik gewoon houden.
Ik heb daarna ingelogd onder het zonnet adres en alle gegevens bleken te kloppen.
Dus ik hoop dat nu verder alles goed gaat.
Wat die meneer Lahan betreft.
Ik bel al meer dan een jaar via Tele2 en heb nu 1 jaar ADSL via Tele2 en heb hier nooit klachten over gehad.
En als je over andere providers zoekt op klachten zul je over elke provider wel iets vinden.
Of het nu KPN is, Chello, Scarlet, Zonnet, Wannedoo of Tele2.
Dus waarom zit iemand op een klachten forum andere mensen af te kraken tenzij deze misschien voor de KPN werkt of andere belangen heeft.
Zoek een andere Hobby.

Lahan

grappig dat Tele2 jouw persoonlijke klacht niet serieus neemt en op een fatsoenlijke manier oplost, maar pas echt met een oplossing komt als ze je reactie op dit forum zien, nee nee echt geweldig van Tele2, misschien moeten we af spreken dat als er klanten zijn die problemen hebben met Tele2 deze niet meer melden aan Tele2 maar deze meteen hier plaatsen want dan weet je zeker dat je meteen een goede oplossing krijgt, grappig dat na het lezen van jouw reactie ineens alles opgelost is, je gelooft toch niet werkelijk dat het probleem al was opgelost alleen dat jij het verkeerd begrepen hebt of de mdw van Tele2 dit aan verkeerd heeft doorgegeven?

Over simpel gesproken, wat voor belangen zou ik nou in godsnaam hebben? Of zou een van de concurrenten van Tele2 mij betalen om hier te reageren?

Lees ajb het nieuwe topic dat ik geopend heb over Tele2 en vorm je daarna een nieuwe mening over jouw geliefde Tele2, het zal een openbaring zijn, of vindt jij de handelwijze die daar beschreven staat als volledig normaal...?!

espada

Ongelezen bericht door espada »

Geplaatst op 30 Mrt 2006 18:47 door Lahan

--------------------------------------------------------------------------------

het is grappig dat al die zielige stumpers, want dat zijn het toch echt, die hier schrijven over slechte producten nooit eerst hier komen om info in te winnen maar achteraf deze site weten te vinden om hun ongenoegen te uiten, dit zegt meer dan genoeg over het niveau van deze mensen...

het op google zoeken naar informatie over een product of dienst is velemalen sneller en beter voor de gezondheid dan achteraf het gestress van achteraf naar oplossingen te zoeken voor een product waarvan bekend is dat het niet deugt...

en nee ik heb niet zulke problemen gehad als al die stumpers die hier zitten, ik kies bewust voor een scheve verhouding in prijs/kwaliteit waarbij kwaliteit meer de nadruk krijgt en ja ik kijk voor ik iets koop op internet naar ervaringen en niet achteraf...

het is helemaal niet zo moeilijk, alleen voor sommige mensen is de uitdrukking goedkoop is duurkoop gewoon al te veel...
Heb je al eens even stil gestaan en gedacht over hetgeen je hier beweert :shock:
Jij bent zo slim en zoekt alles eerst uit op internet toch?
Maar ja, hier zitten dan ook alleen stumpertjes die het internet vullen met de door jouw gezochte informatie.

Och toch... Wat blijk je dan toch een simpel kneusje te zijn. Vind je dat zelf nou ook niet?
Zonder dat intermet vol stumpertjes was er voor jouw tenslotte weinig te vinden, leuk he :roll:

Maar goed, geniet jij lekker verder van je genialiteit, je prachtige invallen en je enorme blijk van niveau.

Bravo :twisted:

Lahan

feit is dat tele2 het versatel netwerk heeft overgenomen, het versatel netwerk stond nou niet erg bekend om zijn stabiliteit of klantvriendelijkheid en al helemaal niet voor probleemoplossendheid, ja ja ook dit heeft in de kranten gestaan en is vaak genoeg aanbod geweest op tv en op dit forum, toen Tele2 dit overnam, kon je op al je vingers tellen dat er niet binnen een paar weken alle problemen opgelost zijn, en ja als je dan alleen kijkt naar de prijs en meteen toehapt dan ben je niet de slimste van de klas, ofwel...?

even terzijde de overname staat nu ook ineens op losse schroeven, volg de actualiteiten maar, of is het volgen van actualiteiten net zoveel moeite als het opzoeken van info over een dienst of product op internet...?

tele2 is al jaren aan het rommelen, hierdoor mag ik toch wel stellen dat tele2 een bout bedrijf is, dat er dan nog steeds mensen zijn die ervoor kiezen om met een dergelijke partij zaken te doen, als je dat doet dan ben je inderdaad een stumper...!

kijk ook deze firma moet geld verdienen ze doen het echt niet voor niks, kijk maar naar wanadoo, die is ook met zoiets begonnen, het was allemaal goedkoper en mensen konden onbeperkt bellen, maar nu ineens moeten ze een startatrief betalen, en zie hier nog een schoolvoorbeeld, leer het nou eens mensen...!

karinknol

Ongelezen bericht door karinknol »

Ook ik ben op het aanbod ingestonken van Tele2, niet voor internet, maar wel voor mobiel en gratis bellen.
De mobiel gebruikte ik eigenlijk nooit, tot dat Tele2 begin november ineens alles afsloot, ik kon niemand meer bellen, alleen maar tele2 zelf. Zonder bericht trouwens van hun kant.
Daar werd mij verteld dat ik voor ruim €400.00 mobiel verbeld had, ik vroeg dus om de rekening, tot op heden nog niet ontvangen. Zonder rekening betaal ik dus echt niets , dat mag wel duidelijk zijn bij iedereen. Sinds ik afgesloten ben, krijg ik elke maand aanmaningen binnen over de verbelde kosten, van over de € 50.00 die ik toch nog verbel bij hun, knappe gasten die daar werken.
Op de aanmaningen staat elke keer weer, voorkom afsluiting en betaal op tijd, zodat u tegen ons goedkope tarief kunt blijven bellen.

Ze weten niet eens dat ze mij allang afgesloten hebben, laat staan dat ze niet beseffen dat een rekening cruciaal is om tot betaling over te gaan, tele2 roept van alles, maar ze kunnen het niet waarmaken.

Wonder boven wonder, verbel ik ineens bij de KPN veel minder aan kosten. Bij tele2 verbelde ik bij hun ruim €80.00 in de maand, ben hier wel tegen in gegaan, ben er nog steeds mee bezig, maar het lijkt wel of ik moet leren hoe een koe een haas vangt.

Oh en, Intrum justitia staat ook al te hijgen, één voordeel, mijn nek is warm.

debby83

Ongelezen bericht door debby83 »

klanten nemen contact op met de provider waar ze naar toe over willen stappen, de provider geeft dat door aan de KPN die vervolgens een outportering opstarten..Maar zodra ze outgeporteerd zijn bij KPN en de diensten kunnen nog niet geleverd worden wat ik al van heel veel klanten heb vernomen kunnen ze nog weken wachten op het totaalpakket wat ze hebben besteld..Als je een outportering wilt annuleren kun je het beste naar de klantenservice bellen van KPN 0900-0244 de medewerker kan dan een mail sturen naar de afdeling die over de porteringen gaat en deze zorgt dan dat de telefoonlijn niet geporteerd wordt...Als klanten spijt hebben en ze zijn al outgeporteerd kan en mag KPN het nummer alleen terug halen met een inporteringsformulier deze kan toegestuurd worden maar bij de primafoon gaat het sneller omdat deze de mogelijkheid heeft om het formulier direct te faxen waardoor de opdracht sneller verwerkt kan worden...

cerritos

Ongelezen bericht door cerritos »

Hello
dennis69xx
Refixzation
Het ziet er na uit dat jullie eervaring hebben met tele2compleet lite.
Since 10 maart heb ik de tele2compleet internet verbinding en het tijdelijke telefoon nummer.Alles werkt prima alleen als ik contact heb via Skype valt het soms uit..
Tot op heden 15 April is mijn nummer nog niet over gezet.
Ik heb carrier select van tele2 n dan de nieuwe verbinding via de digitale box van tele2.
Waar ik bang voor ben is als ik bij kpn de keuze maakt (#3) carrier select uit te schakelen dat zij ook de line naar het modem afsluiten. I las ergens dat iemand dat over komen was .
Wat is jullie ervaring?

Groeten
John

muchomojo

Ongelezen bericht door muchomojo »

hai tele 2 was mij vergeten om mijn nummer te porteren maar na 1 telefoontje en 1 mailtje kreeg ik de jujiste datum te horen waneer ik van kpn af zou zijn en die datum klopte helemaal al met al heeft het 2 weekjes langer geduurd dan gezegd was.
ow en in twee maanden tijd heb ik 2 dagdelen niet kunnen bellen en internetten maar dat zullen de kinderziektes wel zijn

dvanhuizen

Ongelezen bericht door dvanhuizen »

beste mensen,wij zitten al 5 weken op ons eigen telfnr te wachten.Bellen elke week 1a2keer met tele2.elke keer is het antwoord dat kpn het telfnr moet omzetten.als je dan contact opneemt met kpn,antwoorden die,dat tele2 dit moet doen.(om gek van te worden)
Ook is het zo,dat wanneer wij een telfoongesprek voeren,dat de verbinding steeds word verbroken.(dat betekent dus,elke keer nieuw starttarief betalen)mijn vraag hier is dan ook,of meer mensen dit probleem hebben)
verder is mijn hoop,dat tros radar,op televisie,aandacht besteed aan dit probleem met tele2 :?: :cry:

Rinze

Ongelezen bericht door Rinze »

Ik wil mijn ervaring met Zonnet delen.
Door het steeds wegvallen van de verbinding en het moe zijn van steeds lange tijd in de wacht staan a 70 eurocent, werd mij na weken gemeld dat het koper van de wijkkast naar mijn huis niet deugde.
Daar ik dit een raar verhaal vond omdat ik in een nieuwbouwwijk woon en de woning pas zes jaar oud is, heb ik op eigen kosten de KPN een onderzoek laten instellen, zowel buiten van de wijkkast naar mijn huis als binnen de woning. KPN kon mij melden dat het signaal uitstekend was. Dit terug gemeld aan Zonnet, werd ik prompt afgesloten, met de mededeling dat ze mij geen ADSL konden leveren. Sinds een jaar nu 12Move, nooit meer klachten en geen uitval.

Mijn buurman ook lid van Zonnet, zegt zijn abonnement op om te migreren naar een snelle verbinding bij Zonnet. Volgens de postcode check moest dit ook kunnen. Na weken dimdammen, wordt gemeld door Zonnet, dat ze het niet kunnen leveren. Vervolgens wil hij terug naar zijn oude abonnement. Dit was niet meer leverbaar en hij werd per direct afgesloten....

Hoe is het mogelijk dat dit soort zaken kunnen overleven...Ik heb mijn les geleerd en ga voor kwaliteit!!

fleuritos

Ongelezen bericht door fleuritos »

Ik moet zeggen dat ook ik in het begon opstart problemen met tele 2 heb gehad.
Maar 3 dagen later zijn alle problemen die ik had netjes opgelost door Alex Weier van tele webservice.
Ik ben zo te spreken over hoe alles is opgelost bij Tele2 dat ik weer een goed vertrouwen heb in deze provider.
Bij geen enkele instantie ben ik zo goed geholpen.

Je leest altijd de negatieve dingen maar ook de goede moeten vermeld staan
Ik hoop dat ik nog vele jaren een tevreden tele2 klant blijf
Laatst gewijzigd door fleuritos op 24 jul 2009 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  fleuritos

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens,
zowel als de gebruikersnaam die u op dit forum gebruikt. Ik ben een medewerker
van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice

lunoris8

Ongelezen bericht door lunoris8 »

Jij bent een stumperd want jij zoekt toch deze sites op als je er niets te zoeken hebt.
Jij bent toch zo geweldig!!!!

uhm uhm uhm

Gesloten