Mijn abonnement netjes opgezegd en het nummer zou per maart beschikbaar zijn voor mijn nieuwe provider.
Toen ik in maart een rekening kreeg ben ik maar gaan bellen met Vodafone. Er werd verteld dat er een verzoek tot porteren (door Simyo) is aangevraagd op 1 mei 2005. Hierdoor hebben ze mijn abonnement opnieuw verlengd en moest ik maar opnieuw opzeggen met inachtneming van 3 maanden opzegtermijn?!?!
Simyo heeft schriftelijk bevestigd dat ze 2 keer een porteringsverzoek hebben ingediend, maar beide keren zijn ze geweigerd.
Alle keren dat ik om opheldering heb gevraagd bij Vodafone krijg ik te horen, dat ik opnieuw moet opzeggen. Bij doorvragen wordt er domweg naar de algemene voorwaarden verwezen...
Ik kon een klachtenbrief sturen, wat ik inmiddels heb gedaan.
Inmiddels al een rekening voor april gekregen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Voor mij echt NOOIT geen Vodafone meer. Wat een belabberde service!!