We mochten simpelweg 50 euro extra aan deurwaarderskosten betalen. Na geprobeerd te hebben het overleg te zoeken werden we op de dure 0900 lijn zo lang in de wacht gezet dat het leek op een ontmoedigings beleid en we na werkelijk 45 minuten a 10 ct per minuut maar hebben neergelegd, men zou mij even doorverbinden
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
De frustratie zit niet in het betalen van de factuur maar de ontkenning dat ze op de hoogte waren van onze verhuizing. Ik heb daar minstens 5 bevestigingen over gehad. Hun reden om de deurwaarder om betaling te vragen was dat men niet wist waar wij woonden?!?
Inmiddels zijn we overgestapt naar xs4all en hebben daar volledige service en kwaliteit.. @home kan van mij @slome gaan heten.
Ik heb inmiddels een betaling gedaan onder protest, heeft iemand suggesties welk of een stappen wijsheid zouden zijn?!? Deurwaarder heeft de mails waarin home onze verhuizing bevestigde, ook keurig gesproken met die mensen, op de mail reageerden ze echter niet. Het betrefd bos gerechtsdeurwaarders te Zwolle.