LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Horeca te DUUR ??????
Re: Horeca te DUUR ??????
Ik snap trouwens niet waarom kroegen op zichzelf nog zo duur zijn:
DJ's hebben ze allang niet meer tegenwoordig.
DJ's hebben ze allang niet meer tegenwoordig.
Sja....
Het blijft een questie van vraag en aanbod
Ik ga graag in 1 van de duurdere Horeca gelegenheden een hapje en een drankje nuttigen... en daar moet ik geld voor opzij zetten.
Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden...
Voor het zelde geld kan ik ook om de week patat bij Ad gaan halen
Life is all about choices
Het blijft een questie van vraag en aanbod
Ik ga graag in 1 van de duurdere Horeca gelegenheden een hapje en een drankje nuttigen... en daar moet ik geld voor opzij zetten.
Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden...
Voor het zelde geld kan ik ook om de week patat bij Ad gaan halen
Life is all about choices
Ik krijg toch iedere keer een misselijk gevoel als ik 2.50 euro neer moet leggen voor een pilsje of een euro of 6 voor een belegd broodje.
ik kan er nog niet aan wennen, het blijft proeven naar "teveel"
ik kan er nog niet aan wennen, het blijft proeven naar "teveel"
in de tijd van de gulden waren we met ons 2tjes 65gulden kwijt voor normaal eten en drinken, nu betaal je dat ook vaak in euro's maar gelukkig zijn er ook nog genoeg restaurants waar je voor een redelijk bedrag kan eten.alleen het drinken vind ik erg duur.
in de kroeg waar ik altijd uitga betaal ik euro1,10 voor een pilsje.
1.10??
dan woon je vast niet in de grote stad
Sja....
dan woon je vast niet in de grote stad
Sja....
Jij gelukkig wel he sja...
Alleen zo jammer dat je in die grote stad nooit naar school bent geweest en daardoor nu ook nergens iets van af blijkt te weten en daardoor alleen maar constant gaat chatten, omdat je zo'n eenzaam leventje in die grote stad hebt.
Sneu hoor.
Alleen zo jammer dat je in die grote stad nooit naar school bent geweest en daardoor nu ook nergens iets van af blijkt te weten en daardoor alleen maar constant gaat chatten, omdat je zo'n eenzaam leventje in die grote stad hebt.
Sneu hoor.
Ik mag graag een pilske nuttigen , maar niet meer buitenshuis
Een hele krat van een A merk kost 8 euro .
De verhoudingen zijn echt zoek.
Een hele krat van een A merk kost 8 euro .
De verhoudingen zijn echt zoek.
35 cent voor een halve liter bier bij de ALDI of LIDL en dan niet eens slecht bier(zeker beter dan Heineken).Laat de horeca dat maar eens na doen (50 cent voor 20cl is al heel schappelijk).Iedereen mag van mij een goede boterham verdienen,maar meer dan 10 keer zo duur als in de supermarkt is toch wel heel erg veel verschil.
Was zaterdag in Rotterdam voor de wedstrijd Nederland - Roemenië. Zoals altijd gaan we met 10 personen (man/vrouw) en dan eerst wat drinken bij de skihut op het stadhuisplein.
We lappen met zijn allen, want dat is wel zo eerlijk.
Als jullie hier op dit forum vinden dat het bier zo duur is bij welk cafe of restaurant dan ook, dan valt dat in het niet bij deze kroegen als er voetballen is.
De plasticbekers worden in een tempo gevuld, en verkocht voor € 4.45 maar denk niet ik heb een groot biertje, want het schuim is al 1/3 gezakt en het wordt zo verkocht.
Het is niet aan te slepen en ik verwonder mij iedere keer weer, wat er zoal in een paar uurtjes verkocht wordt.
Niemand klaagt over de prijs en de inhoud wat ze voor hun dure euro krijgen.
Het is werkelijk schandalig, wat de horecaondernemers daar verkopen, maar zolang de mensen het er voor betalen, kan je hun niks kwalijk nemen. Met de hygiëne gaan ze ook zeer ruim om, ze geven je b.v.4 biertjes aan, maar wel met hun vingers in het bier.Weet jij of ze hun handen wassen nadat ze op de w.c. zijn geweest
Daarom beste mensen; niemand verplicht wie dan ook om zo duur en zo onhygiënisch een biertje te kopen, maar het gaat daar aan de lopende band.
Ik zou zeggen, niet klagen want ondanks al dat geklaag, vliegen de euro's over de bar en het bier is niet aan te slepen.
P.S ik hield het na 2 glaasjes wijn voor gezien.
We lappen met zijn allen, want dat is wel zo eerlijk.
Als jullie hier op dit forum vinden dat het bier zo duur is bij welk cafe of restaurant dan ook, dan valt dat in het niet bij deze kroegen als er voetballen is.
De plasticbekers worden in een tempo gevuld, en verkocht voor € 4.45 maar denk niet ik heb een groot biertje, want het schuim is al 1/3 gezakt en het wordt zo verkocht.
Het is niet aan te slepen en ik verwonder mij iedere keer weer, wat er zoal in een paar uurtjes verkocht wordt.
Niemand klaagt over de prijs en de inhoud wat ze voor hun dure euro krijgen.
Het is werkelijk schandalig, wat de horecaondernemers daar verkopen, maar zolang de mensen het er voor betalen, kan je hun niks kwalijk nemen. Met de hygiëne gaan ze ook zeer ruim om, ze geven je b.v.4 biertjes aan, maar wel met hun vingers in het bier.Weet jij of ze hun handen wassen nadat ze op de w.c. zijn geweest
Daarom beste mensen; niemand verplicht wie dan ook om zo duur en zo onhygiënisch een biertje te kopen, maar het gaat daar aan de lopende band.
Ik zou zeggen, niet klagen want ondanks al dat geklaag, vliegen de euro's over de bar en het bier is niet aan te slepen.
P.S ik hield het na 2 glaasjes wijn voor gezien.
het gaat weer goed met de economie, de terassen zitten weer vol.
Ik kon bijna geen lege stoel meer vinden op de terassen van scheveningen.
De meeste mensen zaten achter een lekkere pils van 2.25 euro
We geven ons gewonnen en betalen weer.
Ik kon bijna geen lege stoel meer vinden op de terassen van scheveningen.
De meeste mensen zaten achter een lekkere pils van 2.25 euro
We geven ons gewonnen en betalen weer.
Wat ook belachelijk is, is dat je soms 2 euro moet neerleggen voor een glas cola/sinas/7up terwijl het niet eens uit een normale fles komt maar gemaakt wordt met dat poeder en water, dat vind ik echt absurd!
wij betaalde eerst bij de griek ongeveer 65 gulden met zijn 2tjes eten en drinken.
laatst zijn we nog een keer geweest betaalde we 65 euro.
gelukkig zijn er wel nog genoeg lekkere en betaalbare restaurants.
laatst zijn we nog een keer geweest betaalde we 65 euro.
gelukkig zijn er wel nog genoeg lekkere en betaalbare restaurants.
Gewoon lekker gaan wokken a 17.50 per persoon
We kunnen erover blijven zeuren, maar het feit is dat alles duurder is en dat we er eigenlijk gewoon mee moeten leren leven! Ik maak me er geen zorgen meer om... Alsof het ooit de gulden terug komt...
Re; Shareena;
We kunnen erover blijven zeuren, maar het feit is dat alles duurder is en dat we er eigenlijk gewoon mee moeten leren leven! Ik maak me er geen zorgen meer om... Alsof het ooit de gulden terug komt...
-------------------
Wanneer ooit die gulden terug komt..., wordt het in Nederland oorlog!, worden de mensen weer eens wakker geschudt over de bedragen die we nu moeten betalen!,
Bijv. de benzine kost gem. Fl. 3.00 per liter!, en iedereen blijft apatisch rondrijden met 120 op de snelweg!, en rijdt er geen meter minder om!
Wanneer dit prijzencircus in het "guldentijdperk" was gebeurd, was er veel mee verzet tegen deze hoge prijzen geweest!,
Men betaald in euro's, maar de bedragen worden nog in guldens gelezen!, tel uit je winst!...
De euro is een gemakkelijke munt voor de Nederlanders!, om op een heel gemakkelijke manier het geld uit de beurs te krijgen!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
-------------------
Wanneer ooit die gulden terug komt..., wordt het in Nederland oorlog!, worden de mensen weer eens wakker geschudt over de bedragen die we nu moeten betalen!,
Bijv. de benzine kost gem. Fl. 3.00 per liter!, en iedereen blijft apatisch rondrijden met 120 op de snelweg!, en rijdt er geen meter minder om!
Wanneer dit prijzencircus in het "guldentijdperk" was gebeurd, was er veel mee verzet tegen deze hoge prijzen geweest!,
Men betaald in euro's, maar de bedragen worden nog in guldens gelezen!, tel uit je winst!...
De euro is een gemakkelijke munt voor de Nederlanders!, om op een heel gemakkelijke manier het geld uit de beurs te krijgen!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Ja, dat snap ik ook wel... Ik zeg dat toch ook? Maar ja, we kunnen blijven zeuren, er gebeurd toch niks!
Jullie zeuren wel over de hoge prijzen, maar helaas weet bijna niemand wat een ondernemer allemaal moet betalen. ten eerste gaat bij een biertje al 20% naar de staat (btw). personeelskosten zijn tegenwoordig gigantisch hoog, om maat te zwijgen over gas en licht kosten. Verders moet er grof betaald worden van het doorgeven van tv en radio (bumra/stemra/videma/reprorecht). De vetput moet elke periode afgezogen worden. En ook maar te zwijgen over terrasvergunningen enz.
De horeca is prijzen, maar dit komt voor een groot deel door de overheid/toeleveranciers!
De horeca is prijzen, maar dit komt voor een groot deel door de overheid/toeleveranciers!
Gewoon lekker gaan wokken.
Onbeperkt schransen voor slechts 19 euro, moet je je natuurlijk niet vol laten lopen met drank want dan ben je nog een godsvermogen kwijt
Onbeperkt schransen voor slechts 19 euro, moet je je natuurlijk niet vol laten lopen met drank want dan ben je nog een godsvermogen kwijt