LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 aanpakken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dutchjohn
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:44

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Dutchjohn »

Ook ik heb al jarenlang een abonnement voor telefonie bij tele2. Nóót
een probleem. Maar... sind nov. '05 adsl geinstalleerd, en tot nu toe
géén adsl. Wel intussen 3 afschrijvingen, terwijl de eerste 3 maanden gratis zijn. Bovendien is toegezegd dat deze 3 maanden opgeschort zouden worden totdat ik over de beloofde adsl kon beschikken.
Ik heb ongeveer 60 keer met de helpdesk gebeld en minimaal evenzoveel
e-mails verstuurt. Ze beloven dan van alles maar komen dat niet na.
Ik heb de indruk dat, zodra je contractueel vastzit aan ze, ze je laten barsten.
Dutchjohn.

aline maurer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2006 09:02

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door aline maurer »

Ik heb ook al op het forum van kassa gereageerd want ik heb dezelfde problemen.
Vorig jaar aangemeld voor het tele2 digitaalpakket met nummerbehoud, dus kreeg ik tijdelijk een ander telnr. dit voor de duur van maximaal 4 tot 6 weken, we zijn nu 4 maanden later en ik heb nog mijn oude nummer niet terug.
Ik ben niet bereikbaar omdat ik er een ingesprektoon is of de telefoon gaat domweg niet over.
Ik heb een faktuur over de maanden dec/jan gekregen terwijl de eerste 2 maanden gratis aangeboden werden. Dit werd zelfs 3 maanden omdat het modem niet leverbaar was en nu 4 maanden omdat ik zoveel problemen heb.
Ik krijg geen creditnota maar alles wordt op het eerst volgende faktuur teruggedraaid, dit wil dus zeggen dat zij over mijn geld beschikken.
Ik heb heel veel spijt van mijn aanmelding, voorheen had ik geen enkel probleem met mijn mobiele telefoon via tele2 dus dacht ik dat ik me veilig aan kon melden voor het digitaalpakket, nou mooi niet dus! :oops: :twisted:

aline maurer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2006 09:02

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door aline maurer »

Ik ben niet te bereiken en als ik aan de telefoon ben dan valt de verbinding herhaaldelijk weg, soms wel 4 tot 5 keer in één gesprek. Er zijn mensen die mij een sms sturen of ik misschien al 4 uur in gesprek ben want ze kunnen mij niet bereiken................... :evil: :evil: :evil:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Laurent »

Aline, bel jij zoveel ???? , dan toch zeker niet via tele 2 bellen.

honeymoon
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:43

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door honeymoon »

bellen naar 0800 1273

luister

toets 3 KPN

toets 1

en je belt niet meer met tele 2

Yrrah
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2006 19:12

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Yrrah »

Let op bij Tele2 als je een abonnement neemt.

Heb een gsm-abonnement genomen bij Tele2. Blijkt vervolgens dat ik de eerste 2 maanden niet van en naar het buitenland kan bellen en 0900 is geblokkeerd. Eerst moet je een keer betaald hebben, dan nog een maand de storno-periode afwachten.
Dit wordt niet gecommuniceerd in de reclame-uitingen en staat niet in de Algemene Voorwaarden.
Tele2 wil eventueel deblokkeren maar dan moet je 150 euro betalen: schandelijk bevoogdend en arrogant. Je wordt bijna als crimineel behandeld.
Ik woon in het grensgebied met Belgie en kom een aantal keren per week over de grens, erg lastig dus.
Een vriend heeft hetzelfde gehad: na protest stuurrt Tele2 alleen maar een deurwaarder.

Hou er dus rekening mee als je al bij Tele2 iets wil en zeker als je vlak daarna met vakantie in het buitenland gaat.

timokarennoa
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2006 21:12

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door timokarennoa »

Ook wij ondervinden de grootst mogelijke problemen met TELE2. Wij worden van het bekende kasttje naar de muur gestuurd. De problemen lopen inmiddels 3 maanden....

In de tussentijd zie je TELE 2 op tv allerlei reclamespots uitzenden om nieuwe klanten te binden. Wij denken dan NIET DOEN! aan de andere kant denk je bij jezelf: "Goh daar kan dus wel in geiinvesteerd worden..." Maar een normale klacht afhandeling is weer niet mogelijk!

TELE 2 is eveneens druk bezig met sponsoring waaronder de KNVB. Dat heeft mij doen besluiten onderstaand bericht naar de KNVB te mailen.

Timo

Beste heren van de KNVB,

Wij vragen u zorgvuldig te zijn in het contracteren van sponsoren voor uw websites, publiciteit en overige activiteiten.

Op ondervermelde links kunt u namelijk constateren dat TELE 2 een weinig betrouwbare leverancier van telecommunicatie is.

Wel iets om in de toekomst bij stil te staan!

Met vriendelijek groet,

Timo


http://www.internetten.nl/forum/default ... Naam=Tele2

http://forum.speedtest.nl/forum_posts.a ... 2&get=last

http://forum.versatel.nl/viewtopic.php?t=13138&

http://www.bellen.com/frameset.html?htt ... Naam=Tele2

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 543092de54

Yrrah
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2006 19:12

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Yrrah »

Geweldig - ik heb vanmiddag nog gemailed met het volkje. Op mijn vraag wanneer het gedonder (niet kunnen bellen van/naar buitenland etc.) nu eindelijk eens afgelopen is (ik wacht nu al meer dan drie maanden) kreeg ik de volgende reactie (let op wat ze met je borg doen als je die zou storten):


"
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben 0900 nummers en bellen in het buitenland geblokkeerd totdat de eerste twee nota's bij ons betaald zijn. Dit hebben wij gedaan voor uw en onze veiligheid, nadat deze blokkade is opgeheven kunt u onbeperkt gebruik maken van al onze diensten.

Vroegtijdig de blokkade verwijderen:
Als u vantevoren weet dat u veel zult gaan bellen met 0900 nummers en/of
veel in het buitenland bellen, dan bieden wij u de mogelijkheid om de
blokkade vroegtijdig te laten verwijderen.

U kunt hiervoor het volgende doen:
Een aanbetaling doen van 150 euro met uw klantnummer als
betalingskenmerk op rekeningnummer: 44.70.33.050 t.n.v. Tele2
Nederland BV. te Groningen.
Vervolgens het betalingsbewijs naar ons laten faxen (0800 - 55 22
554) of e-mailen ([email protected]) t.a.v. de afdeling Finance
onder vermelding van "aanbetaling opheffing blokkering 0900 en
roaming" en uw klantnummer.
De 150 euro zal worden verrekend met de volgende factuur of
eerstvolgende facturen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
"

aline maurer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2006 09:02

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door aline maurer »

Nog steeds dezelfde problemen, heb ze nu een brief gestuurd waarin ik het abonnement opzeg en mijn geld en kpn-abonnement terug eis.
Ik heb ze hiervoor 14 dagen de tijd gegeven, als ze hieraan niet voldoen volgt aangifte bij de politie en start ik een rechtzaak
Aline

honeymoon
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:43

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door honeymoon »

Gewoon door dreigen helpt. maar doe eerst dit even!!!!

bellen naar 0800 1273

luister

toets 3 KPN

toets 1

en je belt niet meer met tele 2

aline maurer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2006 09:02

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door aline maurer »

Honymoon heel erg bedankt !
groeten van Aline

honeymoon
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:43

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door honeymoon »

geen dank je moet nog wel even een aangetekende brief sturen dat je de boel opzegt daar!! maar je belt nu in elk geval niet meer met tele2


groetjes from me

Dirk89
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2006 15:31

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Dirk89 »

Samen sta je sterker :) kom ook een kijken op:

http://www.tele2klachtgroep.nl

Gesloten