LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HET BEGON BIJ ZALM

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Van Dalen

Re: HET BEGON BIJ ZALM

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Dat is dan vast geen schuttersputje maar een tankgracht zonder bodem. :lol:

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Navarre het gaat jou kennelijk om enterainment, dat doe ik niet aan mee.
Hoe het ook zal uitdraaien, of het wel of niet een stap verder zal helpen, neem ik aan dat het jou geen moer aangaat. Jouw kennis over aandelenlease is nul, maar je prententies zeer hoog. Ik eindig met ga elders anders spelen met een vriend of vriendin.

Willems

Indien jij edelmoedigheid wenst te betrachten jegens Zalm en Balkenende dan moet jij het doen uit jouw eigen zak en niet anderen voor jouw laten opdraaien. Zalm heeft meer dan ik, jij bent kennelijk bereid jouw spaarcenten aan Zalm op te offeren, maar die edelmoedigheid gaat uit naar mijn kleinkind en niet naar Zalm. En indien jij of Zalm het toch onrechtmatig toeëigend in welk verband dan ook, dan vind ik het oplichting!

DEX-AEGO

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

B+,

Of wie je ook bent ik zal nooit opgeven tegen lieden als Dexia ik zal doorgaan en het mooie is ik zal doorgaan in het geen waar recht zal zege vieren.Dexia gaat het afleggen.B+ ik volg je al een tijd jij met je klets die je elke keer uitspuugd.Mensen hun spaargeld afpakken die dachten dat ze gingen sparen maar nee we moetsen blijven betalen aan Dexia tot de laatste druppel toe.Nou ik betaal al meer als 2 jaar niet meer.En ben ook niet van plan om nog een euro cent te betalen aan Dexia.Laat ze aan al die mensen die nu nog over zijn alles terug betalen.Dan Kan Dexia dit boek sluiten en voor goed achter hun laten.

Ik wacht vol spanning af. B+ en ander lieden of wie je ook bent.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Belegger+
Geplaatst op 20 Mei 2006 14:44 door Belegger+
Sommigen hier (Janny, O.D.) beginnen al een voorgevoel te krijgen van wat volgen gaat, en het gaat heel hard komen voor gedupeerden:

Het zou best kunnen zijn, dat gedupeerden in zekere zin hun eigen graf graven met dit hameren op aandelen koop, want indien de rechter dit ziet als een laatst nodig bewijsmiddel, om daarna af te kunnen hameren richting wcam, dan zit men algeheel op de blaren, want met zorgplicht en woekerverkoop had men in principe solidere argumenten in handen.

Belegger+
Over dat voorgevoel van mij kun je , je nog weleens flink vergissen wat dat inhoud.
Dus daar laat ik mij niet verder over uit, als je een conclusie trekt uit mijn vorige posting, dan is dat uw conclusie, niet mijn woorden.
Echter, Om alles op een paard te zetten heeft niet mijn voorkeur!
dit hameren op aandelen koop, want indien de rechter dit ziet als een laatst nodig bewijsmiddel, om daarna af te kunnen hameren richting wcam,
Het"contract" bestaat niet uit 1 onderdeel, maar uit meerdere componenten, Die onafhankelijk van elkaar toch tot een conclusie van :"fout" leiden.Dus op meerdere onderdelen een fout contract.
Wat wil ik zeggen: ik ga zonder meer voor opt-out, omdat ik reeds op weg ben. Verder, Ook al sta ik in mijn recht, recht krijgen is wat anders. Dat is geen angst voor allerlei bedenksels, maar een conclusie van feiten die in de loop der jaren zijn bevestigd.
Soms heeft iemand die groter is meer recht dan de kleine man,/vrouw en daar erger ik me groen en geel aan, en dat is ook een van mijn drijfveren om verder te gaan.

RECHT.

Ik heb te handelen naar Nederlands recht, maar Dexia, ondanks dat ze een Belgisch bedrijf is dat hier werkt ook.
Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 22 mei 2006 12:35, 3 keer totaal gewijzigd.

Eugene Cernan

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Meneer Willems,

Als u vooraf al had kunnen weten dat de aandelen KPN in een daalvlucht waren waarom bent u dan ingestapt?
Nou nog even een vraag om echt te zien of u wijs bent: Waarom zijn de aandelen KPN in 2000 meer gezakt dan de andere fondsen.
Ik had ze ook in mijn Triple effect, en zonder die loeders had ik misschien wel quite gedraaid.
Dus ik verwacht een antwoord op mijn vraag, en haal aub Kofi Annan oid er niet bij.

Groet

Gene

Willems

Uegene,

Normaal geef ik geen antwoord op dergelijke vragen en verwijs naar internet met het beleefd verzoek om zelf te gaan spitten. Ik wil toch heel in het kort jouw vragen beantwoorden:
Waarom ingestapt terwijl een daalvlucht.
Wel het was een kwestie van vertrouwen of beter misbruik van vertrouwen.
In de aanbieding stond"betrouwbare, solide, vooraanstaande KPN effecten", ik nam het aan voor waarheid en ging niet verder spitten.
Naast dat het vliegens vlug was gegaan, nam ik het voor waar. Toen ik daags daarna ging checken, kwam ik achter die terugval. Ik belde om het af te zeggen maar was te laat, wat ik ook deed er was geen terugweg!
Tweede vraag: Waarom méér gezakt dan anderen?
Van anderen weet ik niet, maar er waren zowel intern als extern grote financiële problemen, dat zelf de kredietwaardigheid in het gedrang kwam. Bovendien komt de overgang van hausse naar baisse positie ook bij kijken.
Naast transactie met de japanse DoCoMo en de Amerikaanse Bell south, de UMTS licentie, vervalsing van bedrijfsresultaten om de koers omhoog te houden etc etc...voor mij was het gevolg van RHINO overname van een meerderheids in het Duitse E-plus met geleend geld de grootste oorzaak, toen bij een nieuwe emissie om vers geld binnen te krijgen zowel de particulieren als werknemers massaal afzagen. De nieuwe leiding had praktisch geen greep meer op het beleid en KPN zakte
geleidelijk af. In het begin robuust van 46 -> 14 en vervolgens bij het verliezen van kredietwaardigheid naar -> 4/5.
Tot hier mijn antwoord.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Meneer Willems.

U bent wel erg openhartig met al uw wetenschap.
Denkt u er aan dat de tegenpartij meeleest, en dit tegen u kan gebruiken?

Willems

Leugens en oplichting en zwendel zullen vroeg of laat de afgrond kennen en moeten daarom verborgen worden.
Ik heb niets te verbergen!

Gesloten