Daar ben ik het dus helemaal mee eens! De postbank maakt er steeds meer een potje van. Voorbeeld: op woensdag rond 20.00 uur een opdracht via Mijn Postbank gegeven om 4000 euro over te schrijven van mijn internetrekening naar mijn girorekening. Niet verwerkt op donderdag! niet op vrijdag! niet op zaterdag! niet op zondag! ja hoor op maandagochtend 09.00 uur staat het op mijn girorekening. Zelfs als bank werken ze steeds slechter. Over de winkel heb ik al eens geschreven dat ze veel te duur zijn. Alle produkten kun je vrijwel altijd gewoon goedkoper krijgen als je bij de winkel om de hoek gaat. Bovendien zijn zij (de Postbank dus) de verkoper, maar als er iets kapot gaat verwijzen ze doodleuk naar de importeur/fabrikant en geven zelf niet thuis, ook niet als het om de wettelijke bescherming gaat die de verkoper hier moet geven in het eerste halve jaar na aankoop en na afloop van de fabrieksgarantie die je hebt op basis van de levensduurregeling. Vroeger stonden ze wat hun rentevergoeding op een internetrekening meestal op de 3de plaats van boven, nu staan ze onderaan en geven een schamele 2,5%. Maar veel banken geven niet veel meer en of zij het minimale serviceniveau wat de Postbank nog heeft ook halen is nog maar de vraag. Wat wél goed is, is de mogelijkheid om online effecten te kopen en te verkopen voor een zacht prijsje van ongeveer 12 euro per opdracht. Dat is echt spotgoedkoop en heel handig. Dat zal dus wel niet zo lang duren voordat ze daar ook weer een commercieel slaatje uit slaan. Laten we hopen dat er eens een paar sleutelfiguren op moeten krassen en de Postbank weer aan de klant gaat denken, maar daar heb ik een hard hoofd in.Waarom geven ze dan niet gewoon meer rente. De P-Bank is een bank en geen postorderbedrijf!
Vriendelijke groet, Paula.