LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ra-de-ko
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2006 21:58

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ra-de-ko »

ik heb met zijn duikleraar gesproken.
zodra hij iets hoort neemt hij contact op met mij.

ram245
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2006 08:42

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ram245 »

hallo pechvogels.wij hebben sinds gisteren ondekt dat het pand van bouwman leeg staat.hij zou bij ons in mei nieuwe houten kozijnen plaatsen en hebben een voorschot betaald van eenentwintighonderd euros.ongelofelijk van meneer bouwman met zijn mooie praatjes.groeten van nog een pechvogel.

hvl556
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2006 14:46

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door hvl556 »

zo te horen zijn er genoeg gedupeerden. Moeten we niet eens wat afspreken? Kunnen er ook niet te lang mee wachten denk ik. Iemand een idee? Ik ben goed boos.

ram245
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2006 08:42

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ram245 »

vandaag naar de politie geweest om aangifte te doen.
de politie zij , hoe meer mensen er aangifte doen hoe meer ze kunnen doen.
dus allemaal naar de politie in hoogvliet. :P

ijdo0030
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2006 17:38

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ijdo0030 »

Er is door mij vorige week ook aangifte gedaan in Spijkenisse en volgens dit bureau zijn er al meerdere aangiftes gedaan tegen Bouwman.Zoals het er nu naar voorstaat valt de schade voor mij wel mee maar de klusjes worden door een andere aannemer afgehandeld. Maar ik weet niet hoe het zit met de garantie.Het is voor mij ook onbegrijpelijk en frusterend hoe iemand er zo ongeschonde mee weg kan komen.Ik weet ook nog niet waar ik met mijn frustratie terecht kan,de politie doet er tot nu toe ook niet veel mee het heeft geen prioriteit voor hun. :? :?:

Frans Griffioen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2006 22:07

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door Frans Griffioen »

Hierbij een bericht van ook een gedupeerde.

Wij hebben door Bouwman kozijnen onze woning volledig laten voorzien van kunstof kozijnen. Tevens hebben wij een uitbouw aan de achterzijde van onze woning laten bouwen door Bouwman. Ook hebben wij twee dakkapellen in opdracht gegeven bij Bouwman. Na het verstrekken van de opdracht hebben wij niets anders dan ellende met deze aannemer gehad. Met name de kwalitiet van werkzaamheden liet nogal te wensen over. Ook het chaotische werken en het niet na komen van afspraken hebben wij als uiters irritant ervaren. Wij hebben meermalen Bouwman aansprakelijk gesteld voor deze zaken echter heeft hij er nooit iets aan gedaan om aan onze wensen tegemoet te komen. Op dit moment zitten wij nog met restpunten welke in de orde van grootte van 10.000 euro lopen. Wij hebben echter nog geen formeel bericht gehad dat Bouwman Kozijn niet meer actief is en gaan bij zijn onderaannemers na of deze de werkzaamheden nog gaan uitvoeren. Het betreft bij ons voornamelijk het vervangen van een paneel in de voordeur en het plaatsen van een nieuwe dakkapel. De Dakkapel moet door de firma Agens geplaatst en geleverd worden. Wanneer wij ons collectief moeten verenigen zijn wij daar een voorstander van.
Hieronder geven wij ons e mail adres zodat er direct contact opgenomen kan worden.

Frans Griffioen
[email protected] [/i]

w.gaans
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2006 15:19

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door w.gaans »

Ook wij zijn gedupeerd door Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet.
Wel triest om zo veel negatieve reacties tegen te komen! Wij hebben vorig jaar een voordeur met alles er op en er aan besteld inclusief installeren. De deur hangt er in maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Voor de resterende werkzaamheden zou hij na een aantal dagen contact opnemen maar u begrijpt het al: tot nu toe nog steeds niet vernomen, en naar wij naar alle waarschijnlijkheid toch aan mogen nemen zal dat ook niet meer gebeuren. Wij hebben Bouwman Kozijnen in een aangetekende brief laten weten dat hij tot 13 mei a.s. de tijd krijgt om de resterende werkzaamheden te voltooien. Na de 13e gaan we dus proberen aangifte te doen van oplichting bij de politie in Spijkenisse, want vanuit (eventueel) Egypte is het moeilijk werken natuurlijk!
Iets gezamenlijk ondernemen (met mede-gedupeerden) lijkt ons een goed plan.

Babs van Gaans-Blondel

hvl556
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2006 14:46

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door hvl556 »

update van mij. Ik heb gister aangifte van oplichting en verduistering gedaan. Via mijn rechtsbijstand wordt gekeken of er een zaak van kan worden gemaakt. In contact geweest met de man die zijn zaak wilde overnemen, en aangezien ookhij een gedupeerde is gaf hij aan ook gezamelijk iets te willen ondernemen. We moeten wel iets gaan organiseren, als we gezamelijk iets willen ondernemen. Moeten we dit via Radar proberen? Moet iemand ht initiatief nemen? Moeten we ergens afspreken? Weet iemand hoe we dit het beste moeten aanpakken. Moeten niet te lang wachten.. we laten het toch niet zomaar gebeuren? Graag reacties/voorstellen/ideeen

ram245
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2006 08:42

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ram245 »

ik zou niet weten wat we moeten doen , als de politie genoeg aanklachten krijgt ZOUDEN ze er wat mee doen. :(

bowlag
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2006 19:54

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bowlag »

Mijn schoonzus heeft 2 jaar geleden de voorkant van haar huis door Bouwman in het kunststof laten zetten. Heeft toen ook vooraf moeten aanbetalen en met de plaatsing problemen gehad. Een kozijn later zelfs op nieuw geplaatst om dat het scheef stond en een kras die er nog steeds zit. Onlangs ging ze weer met hem in zee voor een schuifpui, omdat ze het zelfde kozijn hebben wilde. Gelukkig maar 10% aanbetaald, maar die is ze nu kwijt. Wij hebben begin april onze hef-schuifpui van Veka door Reeman uit Spijkenisse laten plaatsen. We hebben niets hoeven aan te betalen, er werd niet eens over gesproken. Gewoon alles betalen als ze klaar zijn met plaatsen. Ze hebben een eigen montageploeg en alles is goed naar wens verlopen.
Mogelijk dat VKG uitkomst kan bieden (vkgkozijn.nl) zij hebben een waarborgfonds voor als er problemen zijn met/na aanbetaling.
Reeman is daar niet bij aangesloten, maar vraagt ook geen aanbetaling
En als je weet welk merk (rehau?) kozijn Bouwman heeft geplaats kan je voor je garantie altijd bij de producent terecht. Als het goed is helpt VKG daar ook bij.
Veel succes iedereen.

spijkertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2006 14:06

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door spijkertje »

tjonge jongen wat een verhalen,gelukkig niet bij bouman gekocht maar bij glashandel het nieuwe noorden in Spijkenisse,verkoopt Schuco wat er goed uitziet,klein bedrijf maar zit er al sinds 1956 dus dat gaf mij vertrouwen,wel een aanbetaling maar alles perfect geplaatst volgens afspraak,misschien dat gedupeerde daar een extra scherpe offerte kunnen krijgen bij ons was het nieuwe noorden 30% goedkoper.
Ik hoop dat jullie geholpen worden anders maar collectief naar Egypte :lol:

s.oebeles
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2006 14:56

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door s.oebeles »

Hallo,

Ja ook wij behoren tot de gdupeerde, van BEN BOUWMAN KOZIJNEN,
walg van die vent en dat wijf van hem ook.
Bij ons zijn ze in februarie2006 kozijnen en een schuifpui komen plaatsen, moet nog afgewerkt worden.
De eerste dag komen ze om 10.30 aankakken poolse werknemens en Rinus, de team lijder.
Het zou 2 dagen duren dat alles erinzat nou mooi niet 4dagen, maar goed, het zit erin.
De tweededag de schuifpui erin heeft wat tegen gezeten ok kan gebeuren.
Ja en dan dan belt bouwman waar blijft het geld dat is nog niet overgemaakt, we hadden 1 deel aanbetaald.
Hij moes dus nu achteraf het geld hebben anders kon die het glas en roosters niet halen dat zal die dan niet meegekregen hebben omdat hij overal in het krijt stond wat ik vernomen heb.
Wij nog met onze stomme kop het geld overgemaakt en ja hoor er was ineens glas en roosters "komen we morgen plaatsen". Weet je hoe laat ze aan kwamen kakken 14.30 uur dat zijn toch geen tijden om te komen beginnen met klussen.
Ik kreeg toen een telefoontje van dat wijf van hem ze komen iets later hoor want ze zijn nog ergens met eenopmeting bezig ik dacht ok .
Zie ze zo wel. Ik om 12.00 uur gebeld waarblijven ze. Ja me man (BEN) stapt net binnen, zeg hij : zijn ze er nog niet? Ze moeten allang bij je zijn nou ikheb hem verrot gescholden nog steeds geen spijt van. nou goed om 14.30 waren ze er .(Ze waren geen opmeting doen ze moesten de roosters en glas ophalen).
Tot nu zit alles erin alleen het moet nog afgekit worden en kleine dingetjes moeten nog gedaan worden.
In het keuken kozijn hebben ze met 2 aparte stukken afgewerkt het is geen gezicht.
We hebben toen dus om de klachten gebeld naar bouwman dat we last hadden van tocht e.d. Hij zou komen kijken JAJA u leest het goed hij zou komen nou dat heeft wat voeten in aarde gehad maar is geweest.
Als we de afspraak hadden datie zou komen , kwam die niet helemaal vergeten he wat stom van me zo ging dat 3 keer achter elkaar dat smoesje. Tot dat hij toch is gekomen heeft de klachten opgenomen en zei nog ik denk dat ik 13 april zelf wel kom want die datum hadden we een afspraak voor het afwerken.
Nou 13 april niemand gekomen, we hebben gebeld en kregen hem te pakken en wat zei die "He got die vervelende paasdagen ook ben jullie helemaal vergeten"
PAASDAGEN!!!!! MAN die moeten er nog aankomen zeiden we. Nou we zijn uit ons dak gegaan tegen hem.
We zijn die middag nog naar het pand gegaan en troffen hem daar aan.
De showroom was dicht maar er werd toch door hem open gedaan Hij schrok volgens mij dat wij daar stonden, want hij verwachte iemand anders en dat was ook zo na ons kwamen werklui aangereden
Nou ikhad hem wel een knal willen verkopen een linker en een rechter maar we hadden een afspraak met hem dat hij 10% terug zou betallen van de som en dat we het wel zelf afzouden werken , nou hij had de gegevens genoteerd en is gewoon op 17 april vertrokken.
Nou als ik 1 iemand iets wens dan is het BEN BOUWMAN en dat WIJF van hem wel ik hoop dat ie verzuipt daar in dat egypte.

Maar Ben Bouwman hebben we geen 1 keer gezien ondanks dat alles tegenzat met plaatsen. schandalig !!!!!!!

s.oebeles
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2006 14:56

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door s.oebeles »

Ja nog wat vergeten,
Hij is 1 keer te vroeg op afspraak gekomen nog wel een uur want we gingen net eten, en dat was de allereerste keer bij het opkomen meten .En idd. mooie verhalen over Egypte.Moet je echt is heen gaan zei die nog .

r.jaarsma
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2006 10:32

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door r.jaarsma »

Ook wij hebben zaken gedaan met ben bouwman.
We hebben hem een dakkaple laten plaatsen en ik moet zeggen dat ging goed,netjes gedaan en na drie dagen af.
Maar het ging mis met het plaatsen van een schuifpui,het plaatsen ging goed maar er was schade aan de deur en in een ruit.
We hadden het geregeld via onze bouwdepot,maar de bank was zo slim om het hele bedrag al aan hem over te maken,terwijl er nog niks geplaatst was.Ik kreeg netjes een voldaan bon van bouwman maar ik wilde een gedeelte terug en dat kwam hij ook brengen.Maar tijdens het plaatsen kwam hij meerdere keren om het geld vragen en wij zeiden dat hij dat pas zou krijgen als alles netjes was gemaakt.
Hij heeft de schade aan de deur door een speciaal bedrijf laten maken,maar je ziet kleurverschil,dus waren wij het er niet mee eens.
Daarop krege wij een dreig brief dat hij zou een incasso bedrijf inschakelen voor het resterende geld,wij gebeld en gezegd stuur maar want ik heb een voldaan brief met je handtekening eronder.Toen haalde hij het in zijn hoofd om telefonisch te gaan dreigen,hij zei:dan stuur ik wel even iemand bij je langs om het geld te halen.Ik (vrouw) zei hem dat hij dat maar moest doen,dat ik hem wel zou opwachten en heb opgehangen.Mijn man heeft hem hierna opgebeld en toen hing bouwman op.Mijn man heeft nog een keer opgebeld en wat er gezegd is weet ik niet maar ik heb nooit meer iets van hem gehoord.
Wel hoor ik veel mensen in mijn omgeving die ook zaken met bouwman hebben gedaan (zoals mijn ouders) en ze zijn geen van allen over bouwman te spreken.Misschien maar goed dat hij nu in egypte zit,maar ik denk niet dat oud klanten duik les bij hem zullen nemen.Misschien alleen om hem te verzuipen dan!

Dol_Fijn
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jan 2005 08:44

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door Dol_Fijn »

Gelukkig was bij ons de bank niet zo heel snel met het toekennen van een verhoging van de hypotheek, waardoor we geen ok konden geven aan Bouwman Kozijnen (onder voorbehoud hypotheek getekend). Toen dat wel kon, kregen we een telefoontije van Dhr Bouwman zelf dat ene Rinus het overgenomen zou hebben.

Voor de mensen die hem willen opzoeken; hij zit in Egypte in Hurghada niet ver van het oude centrum in een nieuwbouwproject vlakbij het strand (heeft ons zelfs foto's van zijn appartementje laten zien (begane grond)). Dit heeft hij ons toendertijd verteld toen hij kwam praten over kunststof kozijnen.

NINjak
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2006 12:11

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door NINjak »

Eerst even nog wat aanvullen op Dol_Fijn d'r post over zijn verblijfplaats in Egypte:

Hij heeft daar dus een bungalow (ooit gekocht) en zit dus op een plek waar nog meer van dat soort (en ook duurdere) bungalows staan (geen foto gezien met een flat of ander hoog gebouw in de buurt). Ook was het (redelijk?) dicht bij het strand want daar hadden we het nog over gehad, staat mij bij. Ik weet dat het maar een extra klein detail is maar mischien helpt het als iemand (wie dan ook) toch wil/moet gaan zoeken.

Meneer Bouwman belde mij op een dag op om te zeggen dat ie op vakantie ging (al een paar dagen later) maar dat iemand anders genaamd Rinus K. (ik weet zijn achternaam en heb zijn 06, maar mogelijk is hij er ook ingeluist dus die hou ik voor me) zijn zaken waarnam.

Toen ik doorvroeg wanneer ie dan terug kwam/zou komen zei ie dat ie dat nog niet wist en op de vraag "blijf je daar dan" (hij had ooit de uitspraak gedaan dat hij daar helemaal ging wonen) zei ie "ja, mischien als alles mee zit wel". Wel kreeg ik nog mee dat die Rinus al vaak voor hem werkte dus dat alles in goede handen was/zou zijn. Ik wist op dat moment niet dat er zoiets als dit afspeelde maar vond het wel vreemd dat ie opeens vertrok. Ik was eigenlijk blij dat ik nog geen aanbetaling had kunnen doen voor de spullen/werkzaamheden want ik had wel het gevoel dat ie dat kwijt geweest zou zijn.

bassman1961
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:49

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door bassman1961 »

Even weer een reactie van mij ,want ik ken die rinus karman maar al te goed ,die is bij ons als een soort voorman geweest,die toezicht moest houden op de polen,maar door zijn ondeskundigheid zit ik nu met een aantal herstelwerkzaamheden die door zijn toedoen zijn ontstaan ,hij zou ook een en ander hebben overgenomen en is hier geweest om op te nemen wat er nog moest gebeuren,maar ik heb nooit meer wat van hem vernomen,er zou ook een brief over het een en ander onderweg zijn naar alle gedupeerden maar die is zeker met de flessen post uit egypte gestuurd want ook die hebben we nooit gezien.Ik weet niet precies wat rinus zijn rol in de hele klucht is ,maar voor mij is het een hele dubieuze,als iemand meer over rinus weet zou ik dit graag vernemen,want ik hou hem aansprakelijk voor de bij mij gemaakte fouten ,maar ja als je ook banketbakker bent moet je ook niet in de kozijnen gaan,het zou ook leuk zij als de verantwoordelijken voor alle ellende eens iets zouden laten horen desnoods via dit forum .
En voor Ben als je dit mocht lezen je ziet het we weten waar je zit,en denk maar niet dat je ongestraft er mee weg komt,ik zou de komende tijd maar over mijn schouder blijven kijken,want je weet maar nooit!!!

ra-de-ko
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2006 21:58

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ra-de-ko »

Het hele verhaal loopt nu al enige tijd.
en zoals ik lees hebben veel mensen nog vertrouwen in de politie.
deze mensen denken waarschijnlijk dat de kadotjes op 5 december echt van sinterklaas komen.
mensen als je wilt dat er iets gebeurt doe het dan zelf.
iedereen wacht op iemand anders.
maar iemand anders wacht op iedereen.
als het zo rustig dood bloed dan zit bouwman met vrouw gebakken en kan zijn en haar oude dag rustig slijten in warmeloeloe.

habeetje
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 aug 2006 23:41

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door habeetje »

Heeft iemand nog iets nieuws ??????

ram245
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2006 08:42

Re: Wie kent Bouwman Kozijnen uit Hoogvliet??

Ongelezen bericht door ram245 »

de politie heeft van de week gebelt (25-10-06) dat ze er nu pas aan gaan werken. :evil:

Gesloten