LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mvr verdonck

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door opa »

Als ik deze topic goed lees, zie ik een afspiegeling van de samenleving.
Bij reacties van aantal schrijvers, wordt ik niet echt vrolijk van en heb grote vrees voor de toekomst van de groepen binnen de:
WAO
BIJSTAND
AOW

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door Martin1976 »

dat zal op zich wel meevallen denk ik, de meeste mensen zijn het er wel over eens dat de zwakkeren in de samenleving geholpen moeten worden en dat iemand die echt niet kan werken financieel ondersteund moet worden.

Feit is ook dat het er veel kaf onder het koren is (een aantal mensen wil gewoon niet werken) en feit is ook dat het werkend deel van de bevolking een steeds zwaarder deel moet opbrengen door alle premies en afdrachten. Daar mag ook best aandacht voor zijn. Ik gun de oudere medemens ook zeker z'n AOW, hebben ze hard voor gewerkt. Ze genieten dan ook nu volop van de sociale voorzieningen. Aan de andere kant, ik werk ook hard en betaal volop mee, maar moet nog maar zien wat er voor voorzieningen over tegen de tijd dat ik 65 ben. Als ik al kan stoppen met m'n 65'ste, er met 57-58 jaar uit gaan zoals een paar jaar geleden in bepaalde bedrijfstakken kon, zit er in elk geval niet meer in. Dikke kans dat ik 10 jaar langer moet doorwerken (ben nu 30)

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Martin, je bent een man naar mijn hart, je zegt het exact zoals ik het denk. Ik ben het volledig met je eens.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bah, wat een uitermate eng rechts gebral lees ik hier toch in het topic.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door mve2 »

Dan moet je dit topic niet meer lezen.

Martin: zo lees ik het graag.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik ben het met martin wel eens, maar niet met die figuren die zonder enige argumentatie maar roepen dat ''het met fortuyn in Nederland wel beter zou zijn gegaan''.

Weten we niet, maar ik geloof er geen snars van. De mensen die dat beweren, hebben namelijk nooit de columns van fortuyn in de elsewvier gelezen. Ik wel, en hoopte maar dat de lezers erdoorheen zouden prikken.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door kiz »

@bodejosm43:
Martin benadrukt juist dat Fortuyn langs de lijn stond te roepen dat het allemaal anders (en vooral beter) kon en dat HIJ dat wel "eventjes" zou gaan doen.
De beste stuurlui staan nog steeds aan wal (of om in de aankomende voetbalsfeer te komen "Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches")
Waarschijnlijk zou Fortuyn er ook rap achter gekomen zijn dat Den Haag een slangekuil is waar allerlei belangen spelen, behalve het lands- dan wel volksbelang.
En wat er van komt als Nederland massaal op een dooie lijsttrekker stemt hebben we ook al mogen ervaren... de één weet nog beter dan de ander "hoe Pim het gewild zou hebben"

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Mvr verdonck

Ongelezen bericht door inxsnl »

Daar zullen we nooit achter komen wat de hr fortuyn had klaar gespeeld.
Het feit is dat mvr verdonck niets toegeeft en de regels hanteerd die haar opgelegd zijn
Daar schrikt blijkbaar een ieder van in de haag.
Hey echt 1 met daadkracht.
Ben er van overtuigd als er nu landelijk gestemd zou worden of rutte of verdonck,dat mvr verdonck het zou winnen

Gesloten