LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BEN INTRO ABONNEMENT
Re: BEN INTRO ABONNEMENT
Waarom snap je nou niet gewoon dat dit VOLKOMEN logisch is en je dus inderdaad geen kans maakt???
Je contract is afgelopen. T-Mobile heeft contractueel geen ENKELE verplichting meer tegenover jou en is dus op geen enkele wijze verplicht jou het abonnement tegen dezelfde voorwaarden aan te blijven bieden. Er is wat dat betreft gewoon geen overeenkomst tussen jou en de aanbieder die de aanbieder aan zoiets dergelijks bindt. Dus je hebt geen poot om op te staan...
Je contract is afgelopen. T-Mobile heeft contractueel geen ENKELE verplichting meer tegenover jou en is dus op geen enkele wijze verplicht jou het abonnement tegen dezelfde voorwaarden aan te blijven bieden. Er is wat dat betreft gewoon geen overeenkomst tussen jou en de aanbieder die de aanbieder aan zoiets dergelijks bindt. Dus je hebt geen poot om op te staan...
Er is wel degelijk sprake van een overeenkomst via de toen geldende voorwaarden want ik betaal immers nog steeds exact hetzelfde als 7 jaar geleden. In die zin is er dus wel degelijk een overeenkomst en hier kunnen zij nooit van af komen tenzij ze failliet gaan. Dat ze niet verplicht zijn om mij een nieuw toestel te geven dat geloof ik ook wel maar dat wil nog niet zeggen dat zij dan maar niets meer doen voor klanten zoals mij, die al van het eerste uur lid zijn.
Tja, dat is je mening. Contractueel gezien zijn ze niet verplicht om een verlenging aan te bieden tegen dezelfde voorwaarden. Ze kunnen zelfs de voorwaarden wijzigen, op welk moment jij per de datum dat de nieuwe voorwaarden ingaan het contract op kunt zeggen.
Ze kunnen er overigens wel van af als ze dat willen. Gewoon een tariefswijziging aankondigen. Dan mag jij beslissen of je bij ze wil blijven of niet.
Ze kunnen er overigens wel van af als ze dat willen. Gewoon een tariefswijziging aankondigen. Dan mag jij beslissen of je bij ze wil blijven of niet.
Het is bijna eng. maar ik ben het met je eens... Wat je zegt snap ik ook wel... maar het gaat mij er om dat je niet zo omgaat met klanten van het eerste uur. Die hoor je te respecteren, want die geloofden immers al in je bedrijf toen ze nog moesten uitbreiden en markt aandeel moesten veroveren. Betekend dat dat ik voor altijd in de watten gelegd moet worden? Neen natuurlijk niet. Maar wat kost de goedkoopste nokia mobieltje nou voor hun, voor die enkele honderden klanten met een ben intro abonnement die er nog zijn? Dat is toch peanuts voor hun ? Ik zie dat als service verlening... iets wat altijd zo was toen het nog BEN was.
We zullen zien of ze mijn tarieven gaan wijzingen in de toekomst, dan is het bye bye T-Mobile.
We zullen zien of ze mijn tarieven gaan wijzingen in de toekomst, dan is het bye bye T-Mobile.
Dude, jij bent echt zo clueless, dat is echt niet mooi meer...
Ik wens je veel succes met je verdere strijd, je zult het echt nooit begrijpen.
Je hebt geen contract meer. Je bent contractvrij. T-Mobile is contractueel niks aan je verplicht. Dat je nog voor je oude tarief MAG bellen terwijl je contract voor dat tarief al lang voorbij is, is een geste in jouw voordeel. Dat heeft met een recht niks te maken.
Meer is er niet aan de hand.
Ik wens je veel succes met je verdere strijd, je zult het echt nooit begrijpen.
Je hebt geen contract meer. Je bent contractvrij. T-Mobile is contractueel niks aan je verplicht. Dat je nog voor je oude tarief MAG bellen terwijl je contract voor dat tarief al lang voorbij is, is een geste in jouw voordeel. Dat heeft met een recht niks te maken.
Meer is er niet aan de hand.
-
Poe hee, wat een geëmmer om iets wat zo logisch is.
Inderdaad, je hebt tot begin 2005 verdomd veel geluk gehad dat je steeds onder dezelfde tarieven kon blijven bellen. Niet onder dezelfde voorwaarden trouwens, want die zijn in december 2003 gewijzigd. Ja, ook voor jou en als je na december 2003 hebt vernieuwd, heb je er nog voor getekend ook
Hoe dan ook, denk en verwacht alsjeblieft niet dat je een poot hebt om op te staan. Ook niet uit emotioneel oogpunt, want je lijkt me stikverdrietig. TM is zeker wel klantvriendelijk, ik heb nog nooit wat te klagen gehad. Maar je moet wel reëel blijven natuurlijk.
Inderdaad, je hebt tot begin 2005 verdomd veel geluk gehad dat je steeds onder dezelfde tarieven kon blijven bellen. Niet onder dezelfde voorwaarden trouwens, want die zijn in december 2003 gewijzigd. Ja, ook voor jou en als je na december 2003 hebt vernieuwd, heb je er nog voor getekend ook
Hoe dan ook, denk en verwacht alsjeblieft niet dat je een poot hebt om op te staan. Ook niet uit emotioneel oogpunt, want je lijkt me stikverdrietig. TM is zeker wel klantvriendelijk, ik heb nog nooit wat te klagen gehad. Maar je moet wel reëel blijven natuurlijk.
nl1sms : ga hier niet zo de stoere bink uithangen! Je vraagt om een mening en die krijg je... 99% is hier van mening dat je al die jaren geluk hebt gehad! Ik heb ik 2001 ook een BEN abbo afgesloten en ik betaal nu ook niet meer hetzelfde tarief! Wees blij dat je al die tijd zo goedkoop hebt kunnen bellen ipv te lopen hameren over niks!
De stoere bink uithangen? whoehahahahahhaha hoe kom je daar nou weer bij?
Je vraagt een mening, en loopt dan iedereen tegen te spreken alsof je alles weet.. Dat noem ik de stoere bink uithangen! En erg irritant trouwens!
Wat kunnen mensen toch verschillend denken over "de stoere bink uithangen". Ik zou serieus op je in kunnen gaan, maar doe dit niet. Welterusten Shareena.
Wij hadden ook niet serieus op jouw queeste tegen windmolens moeten ingaan. Want je kan net goed tegen de wand lullen, die is buigzamer
Wat aardig, wordt er toch nog iets positiefs gezegd! ga door!