Bleek dat Telfort het niet 'begrepen' had, en het was niet meer terug te draaien, heb voor 3 maanden dubbel moeten betalen................
Afijn foutje kan gebeuren................. toch maar een 'nieuw' abonnement van 1 jaar genomen.... en de andere stopgezet.
Ik bel twee weken geleden de service van Telfort op, en de computer meld mij dat m'n contract is afgelopen, daarna medewerker aan de telefoon gehad die dit bevestigde en ook bevestigde dat ik een verlenging aan kon vragen.
Ik heb een nieuwe verlenging aangevraagd................. krijg ik van GSM-web te horen, dat het contract nog NIET is afgelopen!!!
Ik op hoge poten klantenservice gebeld. De mevrouw a/d lijn was zeer voorkomend en netjes, maar kon er niets aan doen, inderdaad, het bleek een ............. 2 - jarig contract te zijn. En er was niets geregistreerd van dat eerder telefoontje.
Klacht ingediend, en na 4x vragen of dit uitgezocht kan worden, krijg ik steeds, als een computer, dezelfde mail met 'U heeft het contract zelf getekend voor 2 jaar, dus U zit eraan vast' .....
Het wordt niet uitgezocht, of niets.
WALGELIJK die klantenservice en de administratie daar!!!
NOOIT MEER TELFORT voor mij!!!!
Belenna