Precies hetzelfde meegemaakt met €1030 rood staan terwijl €1000 mocht, nu heb ik een BKR-notitie en betaal ik me scheel aan prepaid-kaarten en kan ik de komende (nu nog) 3 jaar geen huisje kopen... Ook is na al de afbetaling m'n rekening gesloten en kon ik (door diezelfde BKR-notitie) alléén bij de postbank een rekening openen.fetje schreef:
Ik ga maandag voor de eerste keer contact opnemen met Solveon, benieuwd hoe ze reageren nadat ik al deze verhalen heb gehoord.
Ik had een lening lopen bij ABN Amro. 2 weken geleden kreeg ik een brief met de mededeling dat ik 80 euro over mijn limiet heen was en dat er dus voeding op mijn rekening moest komen binnen 14 dagen. Geen probleem, ik 2 dagen na de brief een aardig bedrag op die rekening gestort. Denk je dat alles in orde is blijkt dat ze mijn pinpas en rekening de dag er na hebben geblokkeerd. Kom dus niet meer aan mijn geld en bij een bezoek aan de abn blijkt dat ik daar niet meer bekend ben. Krijg een papiertje mee met het telefoonnummer van Solveon. Zojuist een brief gekregen van Solveon dat ik het openstaande bedrag in een keer moet betalen of dat er eventueel een mogelijkheid bestaat voor een betalingsregeling te treffen. Nou dat gaan we dus maandag doen. In ieder geval is mijn ervaring met de ABN dat ik daar geen zaken meer mee doe. Na 1 keer 80 euro over mijn limiet te staan een incasso inschakelen, sorry hoor, belachelijk. Ik heb afgelopen week tevens gelijk mijn zakelijke rekening opgezegd bij de ABN omdat ik het echt beu was, ze zijn 2 maal mijn bedrijfsplan kwijt geraakt (zoiets mag gewoon niet gebeuren)en nu gebeurd dit met mijn priverekening.
Oppassen met Solveon, met de deurwaarder (GGN-van Mastrigt & Partners) kon ik betere afspraken maken dan met hun.