LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Harrison Schmidt
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2006 07:22

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Harrison Schmidt »

Heb je dat in een online woordenboek opgezocht, Disaster? :lol: Maar eh... mooie comeback. :roll:

masterofdisaster
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 jan 2006 20:35

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door masterofdisaster »

Je hebt er dus goed geld voor over om mij met een stapel stickers in mijn hand naar een automaat te zien lopen? Ok, hoeveel is dat dan?
Als ik het bedrag acceptabel vind, dan gaan we. We gaan dan wel overdag, en jij,....jij mag in mijn schaduw lopen. :lol:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Elias »

Ps. wel ff on topic blijven; heb jij je leaserente van de belasting afgetrokken?
Als elke rechtgeaarde Nederlander vul ik elk jaar volgens alle aanwijzingingen en regels mijn formulier in. Wil je dan toch nog fraude en/of oplichting suggereren ???
Verder gaat het je gene ene fluit aan.

Eugene Cernan
Berichten: 226
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:52

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Elias,

Ik ben van mening dat als je je belastingformulieren juist in kan vullen en er sprake is van een post afgetrokken leaserente je toch wel door moet hebben dat je met geleend geld aan het beleggen bent. En als je dan gelooft in een immer stijgende beurs...
Als je net als Kennedy gezegd had in 1961 dat er voor het eind van dat decennium een man op de maan zou staan, zou ook niemand je geloofd hebben. Toch is het gebeurt.

Groet,

Gene

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Pieter »

Eugene,

Bovenstaand ga je er gemakshalve vanuit dat men zelf de belasting aangifte invult. Menigeen besteed dit uit aan vrienden of kennissen die bekend zijn met de materie. Daarbij dient opgemerkt te worden dat de jaaropgave van de aanbieder bestond uit een vooraf opgegeven cijfers bij welke nummers van het formulier welke bedragen moesten ingevuld worden. Vele dachten dat het een goede service was van de aanbieder. echter in de jaar opgave werd geen melding gemaakt dat het cijfers waren die betrekking hadden op aftrek van rente. Sterker nog er werd vermeld dat de bedragen daar moesten worden ingevuld omdat het om aandelen ging.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Eugene Cernan
Berichten: 226
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:52

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Velen hebben het aangaan van een leasecontract ook uitbesteedt aan hun partner, waar ze het achteraf natuurlijk helemaal niet mee eens waren [hoe hypocriet kun je zijn]
Mijn mening is gewoon: als je genoeg verstand hebt om je belastingformulieren in te vullen, en als je begrijpend kunt lezen dan waren die folders helemaal geen abracadabra. De beurskrach kon echter niemand voorspellen. Althans, had jij ingetekend op mijn 'verliesverdriedubbelaar'? [zie topic]

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Pieter »

Velen hebben het aangaan van een leasecontract ook uitbesteedt aan hun partner, waar ze het achteraf natuurlijk helemaal niet mee eens waren [hoe hypocriet kun je zijn]
Grappig Eugene :lol:
Uitbesteden aan de partner? Om deze steling aannemelijk te maken zou men van te voren ook het hele wetboek over de gezinsbeschermde wetgeving moeten kennen.

Jouw menning is duidelijk jij behoort zo te horen tot de wijzen der aarden welke de wijsheid in alles en nog wat in pacht hebben en daardoor denkt nooit en te nimmer zich een rad voor ogen zal laten draaien. Of dat ook zo is en blijft is een tweede.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Gelukkig heb ik een partner die mij al 26 jaar volledig vertrouwd, en dat is wederzijds.
Om die reden controleren we elkaar ook nooit.

Ja het bestaat nog!!!!

En als een van ons dan belazerd wordt, staan we naast elkaar, en kijken dan waar we volgens de regels van de wet, onze rechten kunnen halen.

Simpel toch.

Eugene Cernan
Berichten: 226
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:52

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Ik behoor niet tot de wijzen der aarde, ik behoor tot de wijzen der maan.
Als vrijgezel kan ik me niet zoveel voorstellen bij die gezinsbeschermende omstandigheden. Ik zou zelf redeneren: diegene met een partner heeft waarschijnlijk een hogere aflossingscapaciteit dan die man/vrouw alleen, waarom krijgen zij dan een voordeel? Maar ja, wat is logica?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Elias »

Maar ja, wat is logica?

Inderdaad, die is bij je ver zoek.
Wat dacht je van de reden: Meer verantwoordelijkheid en zorg dragen, meer middelen en gelegenheid krijgen en verdienen om daar uitvoering aan te kunnen geven.... :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Eugene Cernan zegt precie hetzelfde als Dubio in het verleden.

Beeeetje vreemd?? :lol:

Eugene Cernan
Berichten: 226
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:52

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Helemaal niet vreemd Janneke, als Dubio heb ik echter een keer een vergelijking gemaakt die door de moderator niet gepikt werd, alhoewel een Willems op dit forum doodsbedreigingen mag uiten... Ik was ook in dubio, edoch ben dat nu minder. Ik had nooit verwacht dat de rechter zo mee zou gaan met het lot der gedupeerden aangezien contractsvrijheid de basis is van het burgerlijk recht, en als men dan niet meer aan contracten hoeft te houden...
Daarom kijk ik nu van een afstand naar de problematiek, vandaar E.C.

Groet,

Gene

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Let eens op, de rechter wordt nog veel meegaander en de gedupeerden krijgen veel meer terug dan wij gekregen hebben.
En ik gun het ze want ze zitten veel langer in spanning.

Harrison Schmidt
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2006 07:22

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Harrison Schmidt »

Masterofdisaster,

u doet uw naam wederom eer aan. Uw humor is ook al een disaster. Ik geef u toch graag een welgemeend 'bravo', mijn dappere strijder, omdat u de moed heeft overdag uw stickeroorlog te voeren, in plaats van als een dief in de nacht. En ik had het kunnen weten, want alleen U bent natuurlijk de nobele in deze strijd tegen de dief van uw portemonnee. Met veel plezier zal ik me op een van uw kruistochten tegen het duivelse bankwezen aan uw zij voegen, en lopend in de schaduw van uw grootheidswaanzin als een trouwe schildknaap uw stickers dragen. Samen zullen wij het monster Dexia bevechten, onderstickeren tot er helemaal niets meer van over is. :twisted:

*giggle*

Jack

Je hebt er dus goed geld voor over om mij met een stapel stickers in mijn hand naar een automaat te zien lopen? Ok, hoeveel is dat dan?
Als ik het bedrag acceptabel vind, dan gaan we. We gaan dan wel overdag, en jij,....jij mag in mijn schaduw lopen. :lol:

masterofdisaster
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 jan 2006 20:35

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door masterofdisaster »

Ach Harrison Schmidt, je kunt dit natuurlijk wel in het belachelijke trekken, maar je zou eens moeten zien hoe deze prachtige stickers "in het oog" vallen. :lol:

Harrison Schmidt
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2006 07:22

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door Harrison Schmidt »

:roll:

Waarom zegt men in dit topic dan dat men ze nog nooit heeft gezien? :?: Of bedoelt u misschien alleen uw boze oog?

*lol*

Jack

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Ik weet wie de opties op de WVDs verzilverd heeft...

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het aandelenleasedrama heeft volgens mij niets met Harry Potter te maken. Pfffft

Gesloten