LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Shuffle
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 apr 2006 18:49

schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door Shuffle »

Weet iemnand een alternatief voor Van Dijk om schoolboeken te huren? Bij voorkeur goedkoper natuurlijk :wink:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door bot321 »

Niet meer naar school gaan :wink:

KeepItreaL
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jun 2006 11:54

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door KeepItreaL »

Maar dat zet niet echt doden aan de z e i k

gruizinh
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2005 22:38

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door gruizinh »

Ik denk dat er geen alternatief is, kopen en dan inruilen is ook geen optie, je zult dat net zien dat de boeken vervangen zijn door een nw druk en dan krijg je er niets meer voor. monopolie positie hebben ze en de regering doet er niets aan en wij maar betalen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door Shareena »

Van Dijk zijn oplichters!!!!!! Ik heb mijn boeken opgestuurd om er zo nog wat voor terug te krijgen. Aangezien ik 7 van de 9 boeken niet gebruikt had, ging ik ervan uit dat ik wel wat terug kreeg. Ze zeiden dat je heel wat terug kreeg als je je boeken in goede staat terugverkocht! Kreeg ik een brief dat ik voor de 9 boeken maar 15 EURO terug kreeg, want ze waren beschadigd.... Onderweg kan het niet zijn gebeurd (zaten helemaal verpakt)

Ik heb toen een mail naar Van Dijk gestuurd dat ik me belazerd voelde!
Volgens Van Dijk hadden de boeken "gebruikersbeschadigingen" (je weet wel, de voorkaft heeft dan van de vouwen) en ezelsoren.... Dat is wel knap dat die boeken dat hadden, aangezien ik er 7 nooit gebruikt had!!! En je krijgt sowieso maar max. 40 % terug!

Das lekker dan : boeken die bij elkaar bijna 200 EURO kostte, ik ze in perfecte staat terugstuur, zij me er niks voor teruggeven, maar ze verkopen ze wel weer voor het volledige bedrag aangezien ze in perfecte staat waren!!

Mijn tip : vergeet Van Dijk!! De Slegte verkoopt boeken goedkoop, misschien moet je daar eens kijken!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door NAK »

Weet iemnand een alternatief voor Van Dijk om schoolboeken te huren?
Op de school zelf........
Van oud leerlingen........

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door oneerlijk »

Niet meer naar school gaan

jammer, die wou ik doen :(

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door bot321 »

Vind ik oneerlijk-oneerlijk ik was de eerste. :twisted:

mavapu
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:42

Re: schoolboeken via Van Dijk of goedkoper alternatief?

Ongelezen bericht door mavapu »

het zijn afzetters!!! Ik heb enkele boeken gehuurd voor mijn zoon, maar één van die boeken is nog steeds niet aanwezig: het is nog niet verschenen bij de uitgever. Het huurbedrag voor het schooljaar is 75,90. Aangezien ik m nog steeds niet heb, vroeg ik of het huurbedrag ook lager uit komt te vallen aangezien ik het boek nu voor een kortere periode huur..... maar nee... het huurbedrag blijft ongewijzigd..... Vreemd toch??????

Gesloten