LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Heus Multi Response Media

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

"Online spelletjes: vind de juiste kluis. Geef jij kluis 1 aan, dan ligt de prijs in kluis 2, en andersom. Ja, zo kan een kleuter het ook."

Het is vrij simpel; ze hebben maar een beperkt aantal prijzen wat kan worden weggegeven dus niet iedereen kan een prijs winnen. Maar dat betekent toch niet dat niemand een prijs wint?

Stel er spelen 10.000 mensen mee ofzo, en er zijn 50 prijzen. Dan wint maar 1 op de 200 mensen een prijs. Misschien doen er aan het genoemde spel nog wel veel meer mensen mee. Het is gewoon een kleine kans dat je iets wint. Maar goed, dat is de staatsloterij ook en daar doen ook zat mensen aan mee ;).

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

McVirus:

Het probleem bij dat verstrekken van de gegevens zit hem in het volgende:

degene die het in zijn eigen voorwaarden aangeeft, zegt vaak het volgende: ''wij behouden ons het recht voor uw gegevens te verstrekken aan onze partners'' of iets in die strekking. Je mag bezwaar maken, dan doen ze het niet, althans, dat beloven ze.

Maak je geen bezwaar, dan geven zij je gegevens door. Maar die partners hebben ook weer zaken-partners, en die achten zich nergens aan gebonden. En daar zit hem nou juist het probleem: jij geeft 1 keer je gegevens, en die worden vervolgens op oncontroleerbare wijze doorgegeven aan iedereen die er maar geld voor over heeft.

Dat van die kluizen: ik heb het vaak gezien, het is hetzelfde principe als ''balletje-balletje''. Ik geloof er geen barst van dat er ook maar 1 prijs daadwerkelijk wordt uitgekeerd. Net als de prijzen op televisie met die kakel-geiten en hun belspelletjes.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

McVirusS jij bent echt van de Heus

btw in de staats win ik meer met 1 lot vast spelen dan bij de Heus Waar je naar eigen zeggen 10.000 mensen aan meedoen maar wel meer spellen per jaar realiseerd dan de staats loterij heeft

leg jij maar eens uit hoe dat kan dan

lotje46
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2005 23:35

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door lotje46 »

ik ben lid op diverse prijsvragenforums en er is nog nooit 1 iemand geweest die bij de Heus heeft gewonnen. Bolleboos heeft helemaal gelijk. Zelf doe ik er niet meer aan mee aan deze oplichterij want dat is het. Overigens die prijsvragenforums bestaan al jaren. En in al die jaren geen winnaars. De algemene voorwaarden vermelden niets over een begin en einddatum. Dat zegt al genoeg. :twisted:

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Bolleboos: Ik zei niet dat er 10.000 mensen aan mee doen, ik gaf een voorbeeld van hoe klein je kans is.

En ja ik ken die voorwaarden van partners, dat heeft Talpa geloof ik ook in z'n voorwaarden staan bij SMS spelletjes ofzo. Maar bij De Heus kan ik het niet vinden in hun voorwaarden. Maar misschien heb ik niet goed gekeken.

Btw lotje op die link die bolleboos gaf zag ik dat iemand op dat forum een reischeque heeft gewonnen bij De Heus. Dus ze keren wel uit.

Ik las pas ergens (geloof in een nieuwbericht over dat De Heus nieuwstijger.nl had gekocht) dat ze meer dan een miljoen emailadressen hebben. Als ze die bij elk nieuw spelletje een mail sturen dan kan het heel goed dat er veel meer dan 10.000 mensen mee doen aan zo'n spelletje natuurlijk.

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Btw, volgens mij staat er wel een begin en einddatum in de voorwaarden van RaceJeRot: "De aktieperiode loopt van 27-6-2006 tot en met 31-12-2006."

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Huh hoe kan het dat op die link van bolleboos ineens nog maar 2 replies staan ipv 5 pagina's vol met replies??

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

McVirusS het valt me eigenlijk tegen van je dat je niet zegt dat je zelf gewonnen hebt bij hun.
Je doet er echt alles aan om mensen te laten geloven dat de Heus echt betrouwbaar is,ik zie ze al een aantal jaren bezig en draai ook al jaren mee ind e werled vand e prijsvragen en spelletjes online en weet dan echt wel wie er wel en wie er niet zijn beloofde prijzen uitkeert.
Als je mijn link goed leest dan zie je ook dat er hoogstwaarschijnlijk een tactiek achter zit waarom juist die ene persoon een reischeque heeft gewonnen,als ik de boel al jaren bedonder dan zou ik om mijn geloofwaardigheid proberen te krijgen ook een uitermate bekend persoon in dat wereldje laten winnen want er zijn er natuurlijk altijd die erin trappen en zo kan de Heus nog meer gegevens verkrijgen en verkopen.

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

http://www.prijsvragen-freaks.be/phpBB2 ... hp?t=16191 <-- daar weer iemand die iets gewonnen heeft.

Ik kan niet zo goed tegen allerlei complottheorieen vandaar dat ik reageer. Ik vind het echt belachelijk om te denken dat ze perse iemand van een prijzenforum laten winnen. Hoe zouden ze dat dan moeten doen? Je krijgt gelijk in het spel te horen of je een prijs hebt gewonnen, ik snap niet hoe ze zouden kunnen detecteren dat dat toevallig iemand van een prijzenforum is.

Volgens mij doen er gewoon toevallig een heleboel mensen mee aan die spelletjes. Als er maar een beperkt aantal prijzen zijn is het toch niet vreemd dat er niet aan de lopende band mensen winnen op die prijzenfora? Hoeveel mensen hangen er rond op die fora? Misschien paar honderd houguit ofzo?

bolleboos: ik heb nog nooit iets gewonnen met een De Heus game, maar misschien komt dat omdat ik nooit mee doe ;).

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

Die reischeques is al een verhaal op zich.
Die zijn niet te winnen met een spel maar met een slagzin en de persoon die deze prijs gewonnen heeft kan niet eens Nederlands typen dus laat staan een goede slagzin in elkaar flanzen,dat is voor mij toch voldoende bewijs dat de Heus iemand heeft laten winnen die bekend is,die andere winnaar ..............tja..................softwarefoutje misschien :D de heus zal die wel heel snel opgelost hebben zodat er maar 1 persoon van heeft kunnen profiteren.
Ze denken slim te zijn maar zijn dat allesbehalve,toen ze begonnen en nog niet berucht waren ja toen waren ze slim maar nu heeft iedereen ze ondertussen wel door.
Er stonden online hele stukken over de onbetrouwbaarheid van de Heus (ook over het Spam gedrag van hun) maar ik kan ze momenteel even niet meer vinden.
Deze stukken gingen ook over een webshop die ze hebben/hadden.........zal wel hadden zijn want als je niet betrouwbaar bent heeft zoiets geen lang leven.

linny121
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2006 12:40

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door linny121 »

ik was een van die mensen die het betreffende mailtje kreeg net als nog meer mensen van het prijsvragenforum waar ik op zit ze kunnen echt door de strond zakken!!

Gesloten