LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
joopataa

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door joopataa »

Je moet toch echt wel van de pot gerukt zijn om dergelijke bijna discriminerende opmerkingen te moeten maken.Gauw weer terug onder de steen waar je vandaan bent gekropen.

Joopataa

ReneW

Ongelezen bericht door ReneW »

Hoe zo? Ik geloof dat u 1 van die personen is die fel tegen MLM is. Mag ik vragen wat uw beroep is en wat u ongeveer verdient? Dan kan ik zien (en met mij de anderen) uit welke sociale klasse afkomstig bent en of u wel geschikt bent voor MLM. Waarom ik dat laatste zeg leg ik later uit na uw antwoord.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het ging om hoger geschoold, nu zijn dat ineens mensen met meer geld?

ReneW

Hoger geschoold personeel hebben meestal betere functies en verdienen meer dan die persoon op de werkvloer.

Maarschalk

Hoger geschoold personeel hebben meestal betere functies en verdienen meer dan die persoon op de werkvloer.
Je oorspronkelijke stelling is dus inmiddels al niet meer van kracht.

joopataa

Ik was in mijn werkjaren de laatste 22 jaar zelfstandig ondernemer en had 8 man personeel. Nu ben ik op een leeftijd dat mijn zoons dit overgenomen hebben. Of ik wel of niet geschikt zou zijn voor mlm kan ik uitstekend zelf beoordelen. Waarschijnlijk niet omdat ik niet goedgelovig ben en als ik sommige voorstanders hier hun straatje zie schoonvegen en voor de zoveelste maal om de vragen heendraaien is het dus aan mij niet besteed.

Joopataa

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het zijn ook de mensen uit dde lagere sociale klasse die beweren dat MLM een piramidespel is en nog steeds hopen dat zij de Lotto winnen!
Waar baseer jij dit op? Zelf kom ik niet uit een sociale lagere klasse, maar toch meen ik dat mlm een piramidespel is. En hoop ik dat ik morgen de lotto win ;-)
... welke sociale klasse afkomstig bent en of u wel geschikt bent voor MLM.
Dus afhankelijk van de sociale klasse wordt bepaald of je geschikt bent voor mlm? Hmmm, geef mij dan maar een sollicitatiegesprek bij een regulier bedrijf waar je beoordeeld wordt op je verdiensten, niet op je afkomst.

En van welke social klasse moet je dan zijn, voor je aan MLM mag meedoen?

ReneW

Wat is dit dan: http://www.shop4nop.nl? Veiling of matrixspel? Matrix is een soort piramidespel waarbij iedereen meebetaald een 1 of meerdere artikelekn waarbij de bovenste het artikel krijgen en de rest naar zijn centen kan fluiten. Zeg het maar.

joopataa

Is ook een oplossing! als je het antwoord niet weet begin je gewoon ergens anders over. Wie je bent weet ik uiteraard niet , maar de kapsonses die uit je opmerkingen straalt is op niks gebaseerd. Opnieuw een mlm-er met een grote b*k en niets te melden.

Joopataa

Maarschalk

Is ook een oplossing! als je het antwoord niet weet begin je gewoon ergens anders over.
Of je gaat in een andere thread posten.
Werkt goed voor ReneW.

joopataa

En dat terwijl ik hem heb voorzien van de gevraagde info. Maar ja, Dat was gewoon niet wat hij wilde horen. Als ik misschien in de bijstand had gelopen kon rene lekker afgeven op deze mensen.Uit zijn hele verhaal maak je op dat hij niet deugd, of alleen voor mlm misschien.

Joopataa

ReneW

Ik deug van geen kant! Ben de grootste crimineel, licht mensen op maar ben nog nooit opgepakt, in de cel gesmeten of berecht en weet je waarom niet? Omdat het MLM-verhaal binnen de grenzen van de wetgeving past! Waarom doen mensen geen aangifte? Ik zal mijn oude leerboeken er even bijhalen (: Wetboek van Strafrecht, tweede boek (misdrijven): straf artikel 326 (oplichting)
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Nou, nee, ik heb geen valse naam gegeven als ik iemand inschreef, doe geen kunstgrepen, maak niemand wat afhandig, stel geen gegevens ter beschikking voor handelsverkeer. Volgens dit artikel doe ik niets verkeerd. Misschien een ander artikel volgens het strafrecht?
Mijn wetb van Strafrecht is al wat aan de oude kant, ik heb een poging gedaan om te kijken of er begrippen in stonden als mlm, netwerk, marketing (combinaties er van) multi level, maar ik kon niets vinden. Zou het dan toch legaal zijn?

joopataa

Niemand heeft je ook maar van 1 van deze zaken beschuldigd. Een beetje theatraal doen is geen kunst. Ik stel vast dat je als mens niet deugd! Heeft niets met mlm noch met strafbare feiten te maken.Lang geleden had men een naam voor mensen zoals jij , maar voor mij houd het hier op.Via het door jou opgeven emailadres ben ik gekomen bij iemand waar ik niets mee te maken wil hebben.

Joopataa

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Vind je mij nog lief, Joop?

So be it? :wink:

joopataa

Met jou ben ik het zeer vaak oneens, Maar je praat tenminste op een eerlijke en open manier op iets wat voor jou van belang is. Dat je daar soms harde uitspraken in doet kan ik volgen, Maak me er zelf ook aan schuldig. over R. W Te ?? Wil ik niet meer praten.

Joopataa

So be it

Was ook niet serieus bedoeld, Joop.

We zullen de degens nog wel eens kruisen......! 8)

So be it.

Maarschalk

Ik sluit me aan bij joopataa. Niemand heeft je van die zaken beschuldigd ReneW. Dramatisch doen maakt je argumenten niet sterker. Het maakt alleen jou tot iemand die ook niet meer serieus te nemen is.

Liefya

Ongelezen bericht door Liefya »

Nou, nou,

Ik ben een tijdje vergeten hier te kijken op de draad die ik geplaatst had. (druk bezig met andere dingen) )Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat het zo uit de hand loopt?
Ikzelf ben o.a. verder gegaan met het bestuderen van netwerkmarketing. Ik begrijp heel goed dat mensen er niets van moeten hebben. De meeste sites van NWM bedrijven zijn zo ondoorzichtig als de pest. Ze doen allemaal aan monkey see, monkey do. Je krijgt alleen wat wezenlijks te horen als je je inschrijft(compensatieplan)En echt ondernemerschap wordt eigenlijk niet gestimuleerd.
Ikzelf zou graag Joopataas in mijn downline hebben. Wees maar kritisch; als je slim bent kun je door alle poespas heen de mogelijkheden zien. Van een ex-ondernemer verwacht ik veel.
groetjes, liefya

So be it

@ Liefya,
Hoi,
Je krijgt alleen wat wezenlijks te horen als je je inschrijft(compensatieplan)
wanneer het bij jullie mogelijk is te verdienen door een inschrijving....., dan zit je bij het verkeerde bedrijf..... :(

So be it

donjaa

Ongelezen bericht door donjaa »

voor al uw vragen:

[email protected]

Gesloten