@ Econometrist,
Je laat je wél kennen....
Alles wat buiten het je aangeleerde patroon valt, is te hoog voor je gegrepen....!
Je hebt geleerd hoe je iets moet opzoeken en welke formule je er op los moet laten....
Nu je ZELF na moet denken..., schiet je erg tekort.....
Je blijft dingen "lezen"" die er helemaal niet staan.....
Dus JIJ hebt recht op 21% OVER 10.000 en je downline heeft ook recht op 21% OVER dezelfde 10.000.
Er is je al duizend maal verteld dat de omzet van je downline in jouw omzet zit... dus ook de bonus van je downline zit in jouw bonus.....
Nu ben je natuurlijk wel gewend dat je genaaid wordt bij het leven, door je huidige werkgever en dat projecteer je ook op deze zaken......
En dat je nu zo stupide bent om te denken dat ik suggereer dat 21% over 10.000 .... 550 is.....
Waar staat dat dan, dombo?
Dus ik heb recht op 21% over 10.000 en daarom krijg ik 4% van die 10.000 gestort wat in de mlm praktijk 550 à 550 blijkt te zijn?
Ja!
Want jij had eigenlijk recht op € 2100…. En je downline ook!
Dus zijn 2100 zit jouw 2100 bonus……, dus wat houd jij dan over?
Heb je dan niet liever 4% over 10.000????
Nee zeker? Wat moet jij nou met geld…….?
En dat 4% over 10.000 uitkomt in de praktijk op +/- € 500,00 ga ik je al helemáál niet uitleggen, want dan moet ik helemaal vervallen in Jip&Janneke taal!
Ik heb de laatste mathematische inzichten in de wiskunde al jaren niet meer gevolgd, maar deze cijfers leveren me toch een ernstige stress op
Kan ik mij helemaal voorstellen.
Een kind kan het begrijpen, maar dat zegt ook niet bij voorbaat:
“
HET kan toch niet.
Ik luister niet. Ik
WIL het helemaal niet horen want dan moet ik toegeven dat ik
NOOIT ook maar iets heb begrepen van de premiesystemen van mlm…..!”
ik met mijn beperkte denkraam nog wel eens een keer jouw virtuoze uitleg over jullie briljante compensatieplan kan bevatten.
Denk het niet……
Zoveel intelligentie kan ik bij jou niet vinden……
In de tussentijd zal ik alle uitleg moeten missen omdat ik in tegenstelling tot de businesstycoons hier tijdens de vakantie niet over internet op mijn jacht kan beschikken en het dus zonder dit forum zal moeten stellen. Het leven is hard.
Misschien is (de baas zijn) zakken, pardon, vakken vullen bij AH iets voor je, om een laptop bij elkaar te sparen?
Laten we zó afspreken….:
Jij zegeltjes… en wij pegeltjes!
Prettige vakantie.
So be it. Economisten destroyer.......