LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekensommetjes over omzetten en bonussen

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk

Re: rekensommetjes over omzetten en bonussen

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En dat is "niet de gehele waarheid" vertellen.... en dat noem ik liegen, wanneer dat willens en wetens gebeurd!
Ga ditr eens vertellen aan al die sites, en advertenties waar men adverteert met voor jezelf werken, financieel onafhankelijk worden etc.
Je "jokken" begint te lijken op liegen........
Pardon?
Je weet dondersgoed dat het overgrote deel van deelnemers alleen gebruik maakt van het feit dat met het product of dienst voor een lagere prijs heeft!
Nee dat weet ik niet. Jij en je vriendjes roepen dit steeds, maar bewijzen het nooit. De mlm moeder organisaties verhalen daar nooit over. Dus nee, ik weet het niet. het enige wat ik weet is wat er uit de rekensommen blijkt, namelijk dat het merendeel niets verdient.
Dus met je stelling heb je welliswaar gelijk, maar je doet het voorkomen dat het de bedoeling is dat iederéén millionair wordt in mlm..... en DAT neem ik je kwalijk!
Vreemde manier van zaken voorstellen, vind je niet? Ik doe helemaal niets voorkomen. Ik doe niets anders dan weergeven wat ik op al die sites zie. Verder weet ik niet hoe jij erin staat, maar als ik een tekst zie die me zegt dat ik 3.000 per maand extra kan verdienen is dat voor mij nog geen miljonairschap. Maar zelfs die 3.000 per maand wordt niet gehaald. Bij lange na niet.
Het JOUW pijnpunt! Maak dat niet het pijnpunt van anderen
Opnieuw mis. Het is een discrepantie tussen de belofte en de werkelijkheid.
Bij het "aantonen" vertel je dus niet dat er niks MIS mee is, dat het merendeel "niks" verdient!
Nogmaals, ga dat eens aan al die pakkende teksten producenten uitleggen die ons suggereren dat we juist te weinig geld krijgen.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

@ Schalulleke en de niet zo Slimmerik....,

Wat zijn jullie intens vals......! :twisted:

Moeten WIJ nu gaan bewijzen dat de meesten gewoon happy zijn met goede produkten voor een goede prijs en wat tientjes erbij???

Bewijzen jullie dan maar eerst dat jullie geen criminelen zijn....!
En NIET aankomen met dat je (NOG) niet veroordeeld bent!
Bewijzen jullie dan ook maar eerst dat jullie je eigen familie niet oplichten....!

Stelletje halve zolen :roll:

Nee, nee.... :!:
Het is aan jullie om met bewijzen te komen wanneer je mensen beschuldigt!!
En jullie weten donders goed dat jullie wéér geen schijn van kans hebben die dwaze beschuldigingen te bewijzen.

Ik hoor het alweer....:
Op die site staat dit en op die site staat dat.....!
Wel, voor elke anti-mlm site met "trieste" verhalen kunnen wij duizend pro-mlm-sites met positieve verhalen aanvoeren..., dus kom met die flauwekul maar niet aan.....!

Dus.... wat doe je dan...... :shock:
Mensen zomaar uitmaken voor oplichters, tillers, bedriegers..... en dan moeten ZIJ maar bewijzen dat het valse beschuldigingen zijn? Bah. Smerige praktijken!

En is er echt niemand van de anti-mlm-ers hier, die zich van zulke praktijken wil distancieren? :?

So be it

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Wel, voor elke anti-mlm site met "trieste" verhalen kunnen wij duizend pro-mlm-sites met positieve verhalen aanvoeren...
Ja natuurlijk! :shock: Of dacht jij dat mlm ondernemingen zichzelf onderuit halen? Natuurlijk staan er positieve verhalen op die sites! Mijn punt is dat al die verhalen worden ondersteund met foto's van overdreven rijkdom met boten, villa's en sportauto's. Zo worden valse verwachtingen gewekt! En dat hoef ik niet te bewijzen want het bewijs zijn die sites zelf. Die pro-mlm sites zijn voor en door mlm bedrijven gemaakt en alleen daarom al niet objectief.

So be it

@ niet zo eerlijke Slim.....,
maar als ik een tekst zie die me zegt dat ik 3.000 per maand extra kan verdienen
Je ondersteunt het bovenstaande commentaar van iemand die beweert dat het betekent dat je een garantie krijgt dat je dit kunt gaan verdienen.
Is het wel mogelijk? Ja. (En jullie zouden moeten bewijzen dat het niet kan!)
Moet je daar hard voor werken? Ja.

De echte waarheid interesseert jullie niks.
Je wilt alleen je gelijk halen..... :cry:

Erg kwalijke zaak dat je tot zulke praktijken moet overgaan.....

So be it

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Je wilt alleen je gelijk halen.....
Jij dus. En daarbij leg je anderen zelfs woorden in de mond.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat zijn jullie intens vals......!

Moeten WIJ nu gaan bewijzen dat de meesten gewoon happy zijn met goede produkten voor een goede prijs en wat tientjes erbij???
Jij en je mlm vriendjes stellen dat dit zo is. Als jij dit stelt dien jij dit te bewijzen. Te meer daar je het als argument gebruikt dat binnen mlm wel geld wordt verdiend.
Het is aan jullie om met bewijzen te komen wanneer je mensen beschuldigt!!
En jullie weten donders goed dat jullie wéér geen schijn van kans hebben die dwaze beschuldigingen te bewijzen.
Over welke beschuldigingen heb je het nu?
Dus.... wat doe je dan......
Mensen zomaar uitmaken voor oplichters, tillers, bedriegers..... en dan moeten ZIJ maar bewijzen dat het valse beschuldigingen zijn? Bah. Smerige praktijken!
Dus besmeur ik andere mensen? Laat maar zien dat ik dat gedaan heb.
Je ondersteunt het bovenstaande commentaar van iemand die beweert dat het betekent dat je een garantie krijgt dat je dit kunt gaan verdienen.
Is het wel mogelijk? Ja. (En jullie zouden moeten bewijzen dat het niet kan!)
Moet je daar hard voor werken? Ja.
Over valse praktijken gesproken. Hoe moet ik anders de tekst: Verdien 3.000 tot 5.000 per maand extra interpreteren?
Dat het mogelijk is hier niet betwijfeld. Wanneer ga je dat nu eens accepteren, of mijn teksten daarover lezen ipv jouw denkbeelden hier steeds neerrammen?
Hard voor werken? Dat geloof ik graag. Die mensen dvoor wie mlm succesvol is werken er hard voor. Maar hoe zit het met al die anderen die ook hard werken en er niets mee verdienen?
Hebben zij soms te weinig boeken en tapes verkocht?

So be it

@ Schalulleke,
Als jij dit stelt dien jij dit te bewijzen. Te meer daar je het als argument gebruikt dat binnen mlm wel geld wordt verdiend.
Heb net even 3.500.000 enquettes naar wat mensen gestuurd.....
Heb al 3.499.999 reacties terug! :lol:

Niemand verdient er ook maar iets met mlm...., maar het zijn stuk voor stuk "tevreden" mensen. Tevreden over de producten en diensten van hun mlmbedrijf......!
Van die éne zal ik wel niks meer horen, want dat is je broer....! :roll:

So be it.
Ik ga met jullie niet meer serieus in discussie..... 8)
IK durf te beweren dat jij een tiller bent en ik vind dat JIJ maar moet bewijzen dat je dat NIET bent....!
Suc6.......

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

wie eist bewijst! goed rechtsprincipe. Wie anderen beschuldigt van oplichting of andere zaken spreekt laster (strafbaar) tenzijn hij de stellingen kan aantonen, en ze dus op feiten berusten. Is hier niet het geval lijkt mij. Daarnaast bevindt deze discussie zich dus duidelijk op een hellend vlak..

So be it

Daarnaast bevindt deze discussie zich dus duidelijk op een hellend vlak..
Waarom, Walter?

So be it

So be it

Daarnaast bevindt deze discussie zich dus duidelijk op een hellend vlak..
Waarom Walter?

Je toont je een ware meester in het ontwijken van vragen?

Of was dit een "hoogopgeleide" stelling???

Prettige dag verder, Walter.

So be it

Walter van V

ohh sorry hoor, weer een vraag niet beantwoord.. :wink:

jammer dat je dat niet begrijpt, maar uit al jouw reacties heb ik al een aardig beeld (en ik ben niet eens psycholoog.. hoewel, klein stukje deelopleiding gehad..)

en ook hier maar even, heb er nog geen antwoord op : wat is nu jouw opleiding, van mij weet je het..

(goh het is hier gewoon even een chatbox geworden..!)

So be it

@ Walter,
jammer dat je dat niet begrijpt, maar uit al jouw reacties heb ik al een aardig beeld (en ik ben niet eens psycholoog.. hoewel, klein stukje deelopleiding gehad..)

Wat BEN je toch vriendelijk Walter.......
(goh het is hier gewoon even een chatbox geworden..!)
Dat ga je krijgen wanneer het niet meer over zakelijke principes gaat, maar over "op de man" spelen zoals over opleidingen en beroepen.

Het is al vaker gezegd:
Een doorsnee "verkoper" heeft vóórdelen en nádelen wanneer hij in mlm stapt....

En jij weet natuurlijk al wat de v en n zijn????

So be it

Walter van V

altijd leuk dat je zelf ergens over begint (opleiding bv) en het dan later doet lijken alsof de ander erover begonnen is...

En wie speelt er op de man, ben je toch ook echt zelf over begonnnen hoor..!

Gewoon kinderachtige spelletjes wanneer je er met echte argumenten niet meer uitkomt, het is mij geheel duidelijk!

So be it

@ Walter,
altijd leuk dat je zelf ergens over begint (opleiding bv) en het dan later doet lijken alsof de ander erover begonnen is...
Is je nu wel duidelijk?
En jij weet natuurlijk al wat de v en n zijn????
Geen antwoord?

Prettige dag Walter,

So be it

Walter van V

een beetje auw aan de teentjes geloof ik... 8)

So be it

@ Walter,
een beetje auw aan de teentjes geloof ik...
Sorry, zal voortaan wat liever zijn....... :wink:

So be it

Walter van V

ha ha in ieder geval nog gevoel voor humor!

So be it

@ Walter....,

Alles goed en aardig...., maar zeg het nou! Zeg het nou!

Wie is er ook weer begonnen over "hoog" enz?

Of ben jij net als de vaste anti's hier die nooit, maar dan ook nooit, echt nooit een vergissing zullen toegeven?

So be it.
( Ja, ik zit wat te jennen. Ik trek mijn woorden terug! Oeps :oops:
Ik druk "per ongelijk" op "verzend"....... :lol: )
En de uitzondering bevestigt de regel toch,?

Walter van V

sorry hoor (en dat is geen echte verontschuldiging). Ik heb inderdaad een keer een opmerking gemaakt over MIJN opleidingsniveau, niet over opleiding iha! en dus is er geen sprake van een vergissing, dus hoeft er ook niets toegegeven te worden. JIJ was zelf degene die er op door ging, en het naadje van de kous wilde weten, wat mij verder niet uitmaakt, maar dan wel de rug recht en zelf ook met de billen bloot (jij dus), en dat kostte weer wat meer moeite dus...

Goed mensen begrijpen is ook leren nuanceren.

Ik heb zeer sterk de indruk dat je niet alleen moeite hebt met goed lezen (begrijpend lezen heet dat, en niet een paar hoofdpunten pakken en de rest voor het gemak maar weglaten.) maar ook met goed verwoorden van de eigen conslusies.

Stop eens met generaliseren! ik heb slechts geschreven over mijn eigen ervaringen met bepaalde mensen , gerelateerd aan NIKKEN.

Heb veel gelezen over MLM iha (heel veel op internet te vinden zowel pro als contra.) en ben tot de conclusie gekomen dat het mijn ding niet is! ja in die zin ben ik dus anti, jij bent heel erg duideleijk voor, zal je ook wel redenen voor hebben, waarschijnlijk werkt het voor/door jou wel goed. nou mooi toch? betekent niet dat het voor iedereen weggelegd is, en zeker niet dat het heilig is!

En nu even geen uit het verband gerukte quotes meer ok?

Met inkomen uit MLM ga je het van mij winnen (want ik doe er niet aan) maar daar houdt het denk ik wel op...

o ja en jij krijgt het laatste woord! want daar gaat het toch naar toe, dat wil je heel erg graag, dat blijkt wel. succes met het verzinnen van de laatste klapper! nu is het alleen tennissen zonder te scoren.

So be it

@ Walter,

Aardig van je dat ik het laatste woord mag! :D
dus is er geen sprake van een vergissing, dus hoeft er ook niets toegegeven te worden.

Nou, je hebt je aardig aangepast aan het gedrag van de standaard Anti's! :cry:
JIJ was zelf degene die er op door ging, en het naadje van de kous wilde weten
Nee.
Laat maar zien waar ik jou vraag wat je opleiding is!
En kan je dat inderdaad.... dan ga ik maar beginnen aan mijn derde jeugd! :roll:
Stop eens met generaliseren! ik heb slechts geschreven over mijn eigen ervaringen met bepaalde mensen , gerelateerd aan NIKKEN.

Nee. Begin nu niet weer! Je gaf commentaar op mlm! Mag, maar IK ga je vragen waarom!
Heb veel gelezen over MLM iha (heel veel op internet te vinden zowel pro als contra.) en ben tot de conclusie gekomen dat het mijn ding niet is!
Goed. Mag ik vragen waarom mlm "jouw ding" niet is? Je hebt ook recht op "zomaar"! 8)
Waarschijnlijk is het zo dat je op grond van de info die je NU hebt...., vindt dat mlm niks voor je is.........
ja in die zin ben ik dus anti, jij bent heel erg duideleijk voor, zal je ook wel redenen voor hebben, waarschijnlijk werkt het voor/door jou wel goed. nou mooi toch? betekent niet dat het voor iedereen weggelegd is, en zeker niet dat het heilig is!

Heilig zou ik het niet willen noemen...., wél de beste zakelijk mogelijkheid die er is!
Ik weet waarom. Weet jij dan, waarom niet? (FF niet letten op gepiep hier uit de gelederen! :wink: )
En nu even geen uit het verband gerukte quotes meer ok?

Voorbeeld graag! (Lastige vent toch, hè?)
Met inkomen uit MLM ga je het van mij winnen (want ik doe er niet aan) maar daar houdt het denk ik wel op...
Is het belangrijk?
o ja en jij krijgt het laatste woord! want daar gaat het toch naar toe, dat wil je heel erg graag, dat blijkt wel. succes met het verzinnen van de laatste klapper! nu is het alleen tennissen zonder te scoren.
Nogmaals dank.
Klapper? Zoals? Ik ben er niet op uit anderen omlaag te halen zodat ik mijzelf beter voel!
Wens je veel suc6 bij alles wat je doet.
Je lijkt me een leuke vent. Wat koppig misschien wat betreft iets toegeven? :oops: :wink:

Prettige zaken. Ook voor je partner.

So be it

Gesloten