LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
V. Ran
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2006 16:34

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door V. Ran »

En die brief is het begin van het einde... Die brief betekend dat ze alles in werking hebben gebracht. Ze gaan nu aan de slag... (wat zij daar dan ook onder mogen verstaan :? ) Je zegt dat je nooit een contract of iets ondertekend hebt, behalve via hun opname. Wat bedoel je daarmee?
(Ik heb die brief ontvangen 2 dagen na afloop van de "bedenkings termijn" van 8 dagen. Binnenkort krijg je je simkaart...)
Onthoud trouwens dat een overeenkomst niet rechtsgeldig is als je de algemene voorwaarden niet van hun hebt gekregen!
Hou me op de hoogte!

RoPa
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2006 13:15

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door RoPa »

Heb een mondelinge overeenkomst die ze opgenomen hebben tijdens een telefoongesprek..
Maar verder heb ik helemaal niks ontvangen van hun dan alleen het briefje die ik net noemde dus ook geen algemene voorwaarden.

V. Ran
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2006 16:34

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door V. Ran »

Hi. Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig.
Heb je ooit een reactie gehad op je annuleringsmailtje?
Eigenlijk moet je een welkomspakket en -brief ontvangen. Na dagtekening heb je nog 8 werkdagen de tijd.
Probleem is waarschijnlijk dat zij zich niet altijd geroepen voelen om die brief ook echt te sturen. (zij zijn niet verantwoordelijk voor het niet ontvangen van die brief...)
Als je de *** klantenservice aan de lijn hebt, goed noteren met wie je spreekt. Wat zijn hun reacties?
Denk eigenlijk dat je aangetekende brieven moet gaan versturen. (vergeet dan niet af te sluiten met de opmerking dat je een serieus antwoord verwacht... Op Mijn bezwaarschrift dat ik die welkomsbrief nooit ontvangen had kreeg ik de reactie dat ik beter in de welkomsbrief had moeten kijken...)
Weet niet af je wat aan mijn tips hebt,maar ik hoop dat je nog van Scarlet af kan komen. Groeten.

V. Ran
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 apr 2006 16:34

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door V. Ran »

Beste RoPa, Hoe gaat het met je scarlet avontuur? Ben wel benieuwd of je er zonder verdere kosten vanaf bent gekomen! groeten!

Gerarda
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 mar 2006 21:33

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Gerarda »

Na een gevecht met Scarlet van bijna een jaar, heb ik na een tip van iemand op dit forum ook de Geschillencommissie Telecom ingeschakeld.
En ja hoor, hiervoor is Scarlet dus echt wel gevoelig.
Ik kan nu met terugwerkende kracht van mijn abonnement af en al mijn gemaakte kosten worden vergoed.
Dus, betaal 35 euro aan de geschillencommissie, geef het uit handen, beter dan zelf te blijven vechten.
Succes ermee!!!

jipke73
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:09

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door jipke73 »

hallo, ik heb sinds mei 2005 scarlet. vanaf het begin niks dan ellende met hun. geen telefoon of internet, moet alles met de mobiele doen en de rekening loopt dan hoog op al je 20 minuten in de wacht staat.

ik heb van alles al geprobeert ook via RADAR die SPIJTOPTANTEN, maar helaas niks helpt want SCARLET reageert nergens op. heb al vele malen brieven geschreven en krijg steeds maar toezeggingen over vergoedingen die ze doen, maar tot op heden nog niks gezien. :twisted: En opzeggen kan dus ook , ook niet nu ik verhuist ben. moet gewoon de rekening betalen tot het einde van mijn contract die in mei 2006 is dacht ik dan. Brieven geschreven 3 maanden van tevoren en gebeld voor opzegging contract en tot mijn verbazing zeggen ze dat mijn contract in september afloopt en niet in mei. Terwijl ik vanaf vorig jaar al rekeningen betaal en een contract hier heb liggen dat ik 28 mei 2005 bij hun gekomen ben. heb er zelfs voor getekent.
:? heb nu weer brieven gestuurd om in September mijn contract te verbreken en wat blijkt....contract loopt pas af Mei 2007 ik was net te laat :cry:

met heel vriendelijke groet BIANCA[/b]

jipke73
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:09

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door jipke73 »

O ja nog even dit.
ik heb geen goed woord meer over voor scarlet.
ik ben beledigd en uitgescholden over de telefoon door de medewerkers daar.
en Mischa 0320 ben jij niet toevallig die medewerker van Scarlet die ik al meerdere malen aan de telefoon heb gehad. Volgens mij wel.

esroma
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2006 11:37

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door esroma »

Hoi iedereen.

Ik heb (had) ook scarlet en zeer veel ellende. Veel spookrekeningen, als ze geld moeten hebben hoor je ze wel, maar wanneer jij contact zoekt dan zijn ze niet thuis.
Na mijn verhuizing zouden ze de aansluiting binnen 8 weken gereedmaken, ik ben verhuist op 20 maart. echter nu (13-juni) nog steeds niets.. Maar ik moet wel betalen voor iets wat ik niet heb. Ik heb vorige week een factuur gehad van belminuten in de maand april ?????? Maar hoe kan dat nu als je geen aansluiting hebt... Ze zijn wederom niet thuis, maar meneer je moet wel betalen.

DUS NIET DOEN.. JE TEKENT VOOR PROBLEMEN

grt. Henk

RoPa
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2006 13:15

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door RoPa »

Eindelijk....na 10 weken weer internet. Ben van Scarlet af..maar dat was niet het grootste probleem. Ik moet zeggen, ze (hebben) heeft me goed bij Scarklet geholpen na hun fout om me zomaar dingen aan te smeren zonder je daar van op de hoogte te stellen en ze stuurden me nog een factuur. Een geluk van mij dat ze het verkeerde banknummer van mij hadden omdat de "buitenlandse" dame mij waarschijnlijk niet goed heeft verstaan, konden ze het geld niet incasseren, maar na 2 telefoontjes heeft de contactpersoon dat geregeld dat ik niks hoefde te betalen..............................maar daarna..!!!

Om weer een aansluiting te krijgen zo het was? Praat me er niet van. i.p.v. geld te besparen ben ik tientallen euro's armer geworden door de 0900 nummers. Ik was bij Planet maar wou gewoon met hetzelfde abonnement verder gaan want het contract loopt tot november. Nou, ik ben tig keer van het kastje naar de muur gestuurd. Scarlet, Planet, KPN...ja meneer binnen 2 weken hebt u weer een aansluiting. Nou, mooi niet. Gelukkig kon ik op de draadloze verbinding van een goede buur nog verder want anders was het niet te overzien omdat ik (praktisch en zakelijk) niet zonder de email kan.
Bij Planet is het grote zooi want ze weten van elkaar niet wat ze doen. Ze hadden me driemaal aangemeld weer bij KPN maar ik zat maar te wachten en weer niks na 2 weken. Tot 3x toe. KPN had me intussen al 2x gebeld en gaf aan dat ze me niet konden aansluiten via Planet. Ze hadden (hebben) de boel niet voor elkaar

Ik was het nu zat......
Heb me direct bij een andere provider aangemeld en wat denk je? Binnen een week had ik al weer internet.....

Dus van mij NOOIT meer Planet. Dan nog liever Scarlet, ondanks de negatieve berichten hier. Misschien heb ik net de goeie dame van scarlet aan de lijn gehad want ze gaf me nog haar "eigen" nummer om haar rechtstreeks te bereiken.

Blijf maar gewoon via BEL1601 bellen.

Sarjenka
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:47

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Sarjenka »

En ik heb dus geen klachten... Dwz: er waren wat opstartproblemen toen ik naar Scarlet one overstapte, maar Scarlet heeft zeer goede service geleverd... Ik heb dat bericht al in een ander topic in dit forum gepost...

Ik vind het toch wel een verademing om bij KPN weg te zijn; die hadden wat mij betreft ietsjes teveel macht... mooi dat je nu ook bij andere providers kunt bellen met je vaste lijn.

telestress
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 mei 2006 23:08

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door telestress »

Doe het gewoon niet. De administratie is er niet op orde.

bjefplepper
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:20

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door bjefplepper »

wwrefgwf
Laatst gewijzigd door bjefplepper op 25 jul 2006 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

bjefplepper
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:20

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door bjefplepper »

de kleine problemen die hier genoemnd worden zijn voor mijn zeer grote problemen geweeest ik heb gelukkig mede door naar de geschillen commissie te stappen zonder schade afscheid kunen nemen van Scarlet. recent heb ik iemand ook nog geholpen dit pad te bewandelen omdat ze in gevecht was met Scarlet over de zelfde zaken van een jaar geleden. wat mij betreft is er du niets verbeterd.

saturnus
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2006 17:17

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door saturnus »

Hallo lui, ***** wat een reacties over scarlet one en ik maar denken dat ik weer gekloot had met een of andere aanbieder. Ik ben nog niet eens 2 maanden aangesloten bij scarlet en had ook al verbindingsproblemen.
En er word geld van mijn rekening gehaald zonder dat ik ook maar 1 factuur heb gezien niet door mijn brievenbus en ook niet via e-mail! Ik heb al 2 X een rekening moeten betalen in 1 1/2 maand van meer dan 100 euro per X wat al helemaal niet kan kloppen en ik heb nog wel gekozen voor een "voordelig pakket". Want deze minima kan zich niet meer veroorloven. Kunnen de mensen nu alleen nog maar denken aan geld binnenhalen? Word er niet meer gedacht aan dat ze het moeten hebben van MENSEN. Want de service hier in Nederland word steeds slechter maar we moeten wel de volle pond betalen! Ik word er stront misselijk van dat we steeds meer worden uitgebuit. Is er nou echt geen rechtssysteem die daar direct wat aan kan doen? :cry:

bjefplepper
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:20

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door bjefplepper »

gewoon terug laten boeken ( storneren heet dat) wel even via mailtje laten weten aan scarlet dat je in afwachting van een goede rekening alle afschrijvingen laat storneren. dan sta je dadelijk watr sterker als het op een geschil aan komt.

succes

ps een rekenoverzicht kun je ook via hun site bekijken.

Henneke
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2006 19:54

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Henneke »

Ik ben wel blij dat we Dhr. van Aarle hier nog niet hebben gezien :wink: :wink: :wink:

jipke73
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:09

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door jipke73 »

nou onderhand alweer 3 maanden verder en gebeld met ze over openstaande rekeningen en adreswijziging, blijkt (geven ze nu eindelijk toe) dat ze de brieven wel ontvangen hadden maar vergeten waren om de adreswijzigingen in de computer te zetten, ja lekker. De vrouw aan de andere kant wou geen discussie met mij aan nou ik lekker wel, heb ik ook doorgezet en toen zei ze tegen mij, ik zou de rekening maar betalen anders zet ik nu een negatief advies achter u naam zodat u geen internet en telefoon van andere providers meer kunt krijgen. Heb haar dus vriendelijk vertelt dat ik bedreigingen niet op prijs stel. :twisted:

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door roro25 »

Ik ben wel blij dat we Dhr. van Aarle hier nog niet hebben gezien
pas op met wat je zegt. Je weet maar nooit wanneer ie om de hoek komt zetten :D

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door wm1975 »

idd hij is er gestoord genoeg voor!

Tim41
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 aug 2006 11:12

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Tim41 »

Het is nog steeds een zootje bij Scarlet hoor. Ik zou er niet een beginnen. Ik zit al meer dan 4 maanden op terugbetaling van een bedrag te wachten voor foutief berekende telefoongesprekken. Scarlet heeft aangegeven dat het niet klopt maar is kennelijk niet in staat om een bedrag aan een klant te betalen.

Voor gebruikers van Scarlet: Controleer je rekeningen heel goed. Bij ons werden binnenlandse gesprekken berekend als gesprekken naar de VS. Dit zie je alleen als je je rekening goed controleert.

Scarlet is een waardeloos bedrijf en het wordt tijd dat Tros Radar daar weer eens aandacht aan besteedt. Kan Scarlet weer met een uitgestreken smoel aangegeven dat ze het perfect doen en dat die paar klachten die er zijn uitzondering zijn.......

Ik denk dat het bij Scarlet eerder een uitzondering is als ze iets voor een klant oplossen.

Dus mocht je twijfelen om Scarlet te nemen: NIET DOEN !!!! je wordt gek van dat bedrijf !!!!!

Gesloten