Dat zegt Liefya helemaal niet.wanneer het bij jullie mogelijk is te verdienen door een inschrijving....., dan zit je bij het verkeerde bedrijf.....
Zie je nou hoe slecht je leest? Zelfs reacties van mede-mlm'ers vat je nog totaal verkeerd op.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat zegt Liefya helemaal niet.wanneer het bij jullie mogelijk is te verdienen door een inschrijving....., dan zit je bij het verkeerde bedrijf.....
Mooi.Ikzelf ben o.a. verder gegaan met het bestuderen van netwerkmarketing. Ze doen allemaal aan monkey see, monkey do.
Ik niet. Wel dat ze de verkeerde voorlichting krijgen!Ik begrijp heel goed dat mensen er niets van moeten hebben.
Heb je de uitleg gelezen hoe het kan dat men betaald krijgt over je héle downline? Gelezen dat je ALLEEN geld kan verdienen wanneer je er voor zorgt dat anderen geld verdienen?De meeste sites van NWM bedrijven zijn zo ondoorzichtig als de pest.
Ikzelf zou graag Joopataas in mijn downline hebben.
Probeer jij nog steeds iedereen voor te houden dat jij eerlijk bent?Probeer je tweedracht te zaaien, jongen?
Wat een flauwekul. Wat zou ik daar nou voor belang bij hebben? Je bent wel erg achterdochtig!Probeer je tweedracht te zaaien, jongen?
Waarom maak je reclame op een plek war at niet toe gestaan is? Gaat het zo slecht met je business?Hallo
Vele geloven er niet in maar als ik u was zou ik het toch echt eens uit proberen, en geloof me het werkt perfect.
Uw risico is slechts 5 euro wie durft?
kijk op ..... met volledige uitleg.
Veel succes
Dit is pure reclame, maar blijkbaar ben je te laf om toe te geven dat dat je enige doel was. Blijf weg als je niks anders kan.Vele geloven er niet in maar als ik u was zou ik het toch echt eens uit proberen, en geloof me het werkt perfect.
Uw risico is slechts 5 euro wie durft?
Welke mogenlijkheden? Wat is de filosofie? Welke producten?Wij zijn er heilig van overtuigd, dat M.L.M. aan iedereen fantastische mogelijkheden biedt Onze filosofie is echter dat dit alleen maar kan, waneer het in M.L.M. aangeboden product makkelijk te begrijpen is en slechts een kleine investering vraagt.
Weer een MLM constructie waarin beloofd wordt dat de deelnemers veel geld verdienen...Dit "lidmaatschap" stelt u in de gelegenheid...heel veel geld te verdienen.
Overduidelijk een illegale pyramide constructie!Een fors gedeelte van het abonnementsgeld wordt ter beschikking gesteld aan de deelnemers als vergoeding voor de inbreng van nieuwe abonnees.
Nee, ik begrijp niet wat nu de bedoeling is. Maar dat is ook niet hun doel, ze willen gewoon je geld. Trouwnes, bij de andere programma's die ze aanbieden wordt meer gevraagd. Geen grote bedragen, en daarin schuilt het gevaar, het lijkt zo onschuldig...Misschien zult u het niet onmiddellijk begrijpen. Niet getreurd, neem gewoon het risico van een abonnement van slechts $5.