Helemaal mee eens; ik spreek uit eigen ervaring!!!Ik zou heel graag willen,dat Solmar Tours niet wordt vergeleken met Peter Langhout,want over de laatste heb ik heel veel klachten op tv gezien en ook gelezen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] snoeyink busreizen benidorm
Re: snoeyink busreizen benidorm
Wij zijn ook een aantal keren met Solmar naar o.a. Malgrat / Salou / Pe-niscola geweest. Niks op aan te merken. Wat in de reisgids staat krijg je ook. Echter de laatste jaren vind ik vliegen comfortabeler, want ik kom altijd "gebroken" aan in Spanje. Ik doe 's-nachts geen oog dicht in de bus en ben blij als we op de eindbestemming zijn.
Er is niks mis mee wanneer je een busvakantie boekt vanwegen de prijs. Voor de prijs van bijv. 10 dagen met 'n bus heb je een hotel met vol pension en daar heb je vaak nog niet eens een vliegreis met appartement [dus zonder eten] voor.
Er is niks mis mee wanneer je een busvakantie boekt vanwegen de prijs. Voor de prijs van bijv. 10 dagen met 'n bus heb je een hotel met vol pension en daar heb je vaak nog niet eens een vliegreis met appartement [dus zonder eten] voor.
Ik ben ook wel met de bus geweest naar spanje en heb genoten. Maar alleen de rit er naar toe vond ik toch wel zwaar.En het mooiste zie je echt niet in frankrijk want dan is het donker en mis je toch het mooiste gedeelte.Dat vonden wij.En dan moet je toch wel even flink bij komen.
Ik heb het ervaren als echt vermoeiend en van slapen komt niets in de bus.Vandaar dat we het vliegtuig nemen.Alhoewel de stoelen in de bus confortabeler zijn dan in het vliegtuig.Maar met de bus veel uitstappen
en daarna verder rijden heeft zijn voor en nadelen.Voor elk is wat van te zeggen.Van het vliegen ben ik op de terug reis ook uitgevloerd en moet ik ook flink van bij komen.Zo valt er voor beiden wat te zeggen.
Veel reisplezier hoe je ook ga
Ik heb het ervaren als echt vermoeiend en van slapen komt niets in de bus.Vandaar dat we het vliegtuig nemen.Alhoewel de stoelen in de bus confortabeler zijn dan in het vliegtuig.Maar met de bus veel uitstappen
en daarna verder rijden heeft zijn voor en nadelen.Voor elk is wat van te zeggen.Van het vliegen ben ik op de terug reis ook uitgevloerd en moet ik ook flink van bij komen.Zo valt er voor beiden wat te zeggen.
Veel reisplezier hoe je ook ga
Tjee wat een topic was dit lang geleden... Destijds waren de ervaringen over snoeyink niet al te vleiend geloof ik.....Inmiddels ga ik binnenkort met snoeyink op vakantie, is er iemand die me kan vertelllen hoe inmiddels de ervaringen met snoeyink busreizen zijn?
Ik zou het heel graag horen!
Groet,
Sylvia
Ik zou het heel graag horen!
Groet,
Sylvia
Hoef je je denk ik, geen zorgen over te maken. De meeste busreizen naar Spanje met Snoeyink, worden o.a. uitgevoerd door busbedrijf Schiks uit Druten.
Zijn meerdere malen met hen op vakantie geweest en dat was TOP.
Goede bussen, aardige chauffeurs, goede service aan boord en alle bussen en dergelijke zijn voorzien van het Kemakeur voor touringcarrs.
Een hele fijne vakantie en een goede (bus) reis.
Zijn meerdere malen met hen op vakantie geweest en dat was TOP.
Goede bussen, aardige chauffeurs, goede service aan boord en alle bussen en dergelijke zijn voorzien van het Kemakeur voor touringcarrs.
Een hele fijne vakantie en een goede (bus) reis.
Leuke reaktie, dank je wel....
groet,
sylvia
groet,
sylvia
Inderdaad, weest gerust Sylvia. De 3 grootste Spanje-pendelaars (Solmar, Snoeyink en Rekro) weten anno 2006 heel goed waar ze mee bezig zijn. Ik ga zelf al enige jaren 2x per jaar met Solmar, maar ik ben in het verleden ook twee keer met Snoeyink meegeweest en dat was ook gewoon goed.
Allemaal huren ze bij touringcarbedrijven bussen van een recent bouwjaar in en vanwege de strenge controles van de chauffeurs in met name Frankrijk (en België) houden de chauffeurs zich ook prima aan de rijtijden, snelheid, etc. etc.
Kortom: alvast een hele prettige vakantie!!!
Miquel.
Allemaal huren ze bij touringcarbedrijven bussen van een recent bouwjaar in en vanwege de strenge controles van de chauffeurs in met name Frankrijk (en België) houden de chauffeurs zich ook prima aan de rijtijden, snelheid, etc. etc.
Kortom: alvast een hele prettige vakantie!!!
Miquel.
heel erg bedankt voor je reaktie! Ik heb er helemaal zin in...!
Groet
Sylvia
Groet
Sylvia