LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Sanders Meubelstad is weer een onderdeel van mandemakers keukens. En mij advies luidt: Koop nooit je spullen bij winkels die deel uitmaken van de mandemakers groep!!!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 mei 2006 22:37
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Veel vorige reacties dekken mijn verhaal. Voor de volledigheid en om de onbetrouwbaarheid van deze organisaties te onderstrepen hierbij mijn sores.
Over een paar weken wacht ik een half jaar op een hocker. Voor de duidelijkheid: Dit is een meubelstuk van 75 bij 75 centimeter. Een uitbreiding op de eerder, op tijd geleverde bank. Niets vermoedend heb ik de hocker besteld en ben ik na 14 weken wachten van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere leveringsdata gingen voorbij en momenteel zit ik op de bank te wachten op de nieuwe leveringsweek. In week 23 hoop ik een blij mens te zijn. Op dit moment sta ik buitenspel. Zit ik op de bank. Zonder hocker. Het wordt tijd voor een goede brief, vrees ik.
Over een paar weken wacht ik een half jaar op een hocker. Voor de duidelijkheid: Dit is een meubelstuk van 75 bij 75 centimeter. Een uitbreiding op de eerder, op tijd geleverde bank. Niets vermoedend heb ik de hocker besteld en ben ik na 14 weken wachten van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere leveringsdata gingen voorbij en momenteel zit ik op de bank te wachten op de nieuwe leveringsweek. In week 23 hoop ik een blij mens te zijn. Op dit moment sta ik buitenspel. Zit ik op de bank. Zonder hocker. Het wordt tijd voor een goede brief, vrees ik.
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Vandaag weer contact gehad met de Meubelman en ik zit inmiddels zo'n beetje met mijn handen in mijn haar.
24 september 2005 hebben wij een dressior gekocht bij Sanders op de meubelboulevard in Groningen. Het dressior zou in zo'n 12 weken geleverd worden. Op 24 november 2005 kwam het dressior, keurig op tijd dus. Niet keurig afgeleverd helaas. Het dressior was namelijk scheef, het hing door en de laatjes zaten scheef en ongelijk. We hebben direct, samen met de bezorgers, een 'klacht' doorgegeven.
De procedure is dan dat er een servicemonteur langs komt. 17 januari is de monteur gekomen. Na een kopje koffie kwam hij tot dezelfde conclusies als wij: het dressior was niet in orde. Er moest een nieuwe worden besteld.
Na het bezoek van deze man werden heel wat telefoontjes gepleegd. Altijd kwam het initiatief van onze kant, want wanneer er een afspraak gemaakt werd dat ze terug zouden bellen, gebeurde dat bijna nooit. Maar na lang wikken en wegen, 3 weken nadat het dressior zou komen, zou het dressior 30 maart 2006 in ons bezit zijn. Het dressior was extra gecontroleerd en alles was in orde dus dit dressior moest juist zijn.
Op 30 maart 2006 werd het tweede dressior geleverd. Het plastic was er nog maar half af en ik kon zien dat hetzelfde probleem zich voordeed. De laden waren scheef gemonteerd, het dressior was scheef en de tussenruimtes klopten niet. De heren hebben het tweede dressior weer meegenomen. Er werd weer een klachtenlijst ingevuld. Er zou spoedig contact opgenomen worden.
Na veel bellen, wederom van onze kant, kregen wij tot onze verbazing een brief in de bus van de Meubelman. Ze deden ons een voorstel. We mochten bij Sanders Meubelstad een ander dressior uitzoeken voor hetzelfde bedrag (het gaat hier om 1000 euro dus daar moet toch een goed dressior voor te leveren zijn!?). Ik ben naar Sanders toegegaan en heb een rondje door de winkel gelopen. Daar zag ik hetzelfde dressior staan, goed, netjes, strak zonder scheef gemonteerde laatjes of doorhangend. Het kon dus wel goed. Ik ben met de verkoper in gesprek gegaan. Hij zei dat wanneer ze het dressior niet goed konden leveren, het ook niet bij hun in de winkel hoorde te staan. De verkoper ging bellen met zowel de Meubelman als de leverancier.
Direct kregen we te horen dat er een nieuw dressior gemaakt zou worden. Het zou er in week 23 of 24 moeten zijn. Op 28 juni 2006 kregen we een brief dat de fabrikant de nalevering helaas moest uitstellen. Het zou nu in week 28 bij de Meubelman in het centrale magazijn aan moeten komen.
Het is nu week 29. Ik belde vanochtend direct, want ze hadden het dressior nu al binnen moeten hebben. De man aan de andere kant vertelde dat het dressior niet bij hun geleverd is. En contact opnemen met de fabriek gaat niet want ze hebben vakantie t/m week 32. Met andere woorden: weer wachten.
Op 24 september sleept de zaak al een jaar voort. Ik ben bang dat het ook werkelijk zo lang nog gaat duren. En wat ik moet? Ik denk wachten. Maar zo langzamerhand zakt mij de moed in de schoenen. Hoe kwaad ik ook bel en mezelf maak, de Meubelman trekt zich er niets van aan.
24 september 2005 hebben wij een dressior gekocht bij Sanders op de meubelboulevard in Groningen. Het dressior zou in zo'n 12 weken geleverd worden. Op 24 november 2005 kwam het dressior, keurig op tijd dus. Niet keurig afgeleverd helaas. Het dressior was namelijk scheef, het hing door en de laatjes zaten scheef en ongelijk. We hebben direct, samen met de bezorgers, een 'klacht' doorgegeven.
De procedure is dan dat er een servicemonteur langs komt. 17 januari is de monteur gekomen. Na een kopje koffie kwam hij tot dezelfde conclusies als wij: het dressior was niet in orde. Er moest een nieuwe worden besteld.
Na het bezoek van deze man werden heel wat telefoontjes gepleegd. Altijd kwam het initiatief van onze kant, want wanneer er een afspraak gemaakt werd dat ze terug zouden bellen, gebeurde dat bijna nooit. Maar na lang wikken en wegen, 3 weken nadat het dressior zou komen, zou het dressior 30 maart 2006 in ons bezit zijn. Het dressior was extra gecontroleerd en alles was in orde dus dit dressior moest juist zijn.
Op 30 maart 2006 werd het tweede dressior geleverd. Het plastic was er nog maar half af en ik kon zien dat hetzelfde probleem zich voordeed. De laden waren scheef gemonteerd, het dressior was scheef en de tussenruimtes klopten niet. De heren hebben het tweede dressior weer meegenomen. Er werd weer een klachtenlijst ingevuld. Er zou spoedig contact opgenomen worden.
Na veel bellen, wederom van onze kant, kregen wij tot onze verbazing een brief in de bus van de Meubelman. Ze deden ons een voorstel. We mochten bij Sanders Meubelstad een ander dressior uitzoeken voor hetzelfde bedrag (het gaat hier om 1000 euro dus daar moet toch een goed dressior voor te leveren zijn!?). Ik ben naar Sanders toegegaan en heb een rondje door de winkel gelopen. Daar zag ik hetzelfde dressior staan, goed, netjes, strak zonder scheef gemonteerde laatjes of doorhangend. Het kon dus wel goed. Ik ben met de verkoper in gesprek gegaan. Hij zei dat wanneer ze het dressior niet goed konden leveren, het ook niet bij hun in de winkel hoorde te staan. De verkoper ging bellen met zowel de Meubelman als de leverancier.
Direct kregen we te horen dat er een nieuw dressior gemaakt zou worden. Het zou er in week 23 of 24 moeten zijn. Op 28 juni 2006 kregen we een brief dat de fabrikant de nalevering helaas moest uitstellen. Het zou nu in week 28 bij de Meubelman in het centrale magazijn aan moeten komen.
Het is nu week 29. Ik belde vanochtend direct, want ze hadden het dressior nu al binnen moeten hebben. De man aan de andere kant vertelde dat het dressior niet bij hun geleverd is. En contact opnemen met de fabriek gaat niet want ze hebben vakantie t/m week 32. Met andere woorden: weer wachten.
Op 24 september sleept de zaak al een jaar voort. Ik ben bang dat het ook werkelijk zo lang nog gaat duren. En wat ik moet? Ik denk wachten. Maar zo langzamerhand zakt mij de moed in de schoenen. Hoe kwaad ik ook bel en mezelf maak, de Meubelman trekt zich er niets van aan.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 mei 2006 22:37
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Bijna een jaar al...
Jeetje, ik dacht dat ik al lang wachtte op de uitbreiding van m'n bank...
Twee weken terug ben ik na een half jaar lang gewacht te hebben (zie de post hierboven) naar Sanders gegaan om m'n hocker op te halen die - fijn,fijn,fijn, we zijn er vanaf- klaar zou staan.
In een stevige verpakking kwam het uit het magazijn, dit keer in de goede kleur werd me met een glimlach medegedeeld. Na het verwijderen van het verpakkingsmateriaal kwam het inderdaad bruine meubelstuk te voorschijn MET twee compleet verbogen poten. Vraag me af hoe je dat uberhaupt voor elkaar krijgt, maargoed met een flink lompe leveranciering lukt dat blijkbaar.
Nu is het een medewerker van Sanders wel gelukt om de volgende levering over 16 wk (vakantieduur) terug te brengen naar 8 wk (de normale leveringstijd). Misschien lukt jou dat ook?
Jeetje, ik dacht dat ik al lang wachtte op de uitbreiding van m'n bank...
Twee weken terug ben ik na een half jaar lang gewacht te hebben (zie de post hierboven) naar Sanders gegaan om m'n hocker op te halen die - fijn,fijn,fijn, we zijn er vanaf- klaar zou staan.
In een stevige verpakking kwam het uit het magazijn, dit keer in de goede kleur werd me met een glimlach medegedeeld. Na het verwijderen van het verpakkingsmateriaal kwam het inderdaad bruine meubelstuk te voorschijn MET twee compleet verbogen poten. Vraag me af hoe je dat uberhaupt voor elkaar krijgt, maargoed met een flink lompe leveranciering lukt dat blijkbaar.
Nu is het een medewerker van Sanders wel gelukt om de volgende levering over 16 wk (vakantieduur) terug te brengen naar 8 wk (de normale leveringstijd). Misschien lukt jou dat ook?
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Dressior is vandaag wéér verkeerd geleverd. Nu hebben we de meubelman dan zover dat hij ons het dressior vergoed. Zijn dus nu een jaar verder, hebben geen goed dressior geleverd gekregen en we kunnen weer op zoek naar een ander dressior. Om te huilen gewoon... Één ding weet ik zeker: we gaan NIET naar een zaak waarvan de Meubelman de afhandeling regelt!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 sep 2006 21:08
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
En wij maar denken dat we de enige zijn die problemen hebben met Sanders Meubelstad / De Meubelman. Nou na het lezen van deze site zijn we vreselijk geschrokken.
Ook wij zijn zeer gedupeerd door het amateurisme waarmee Sanders/De Meubelman met hun klanten omgaan. "
Hier onze klacht :
27 April bij Sanders Meubelstad Den Haag een dressoir, eettafel en salontafel besteld. Levertijd 12 weken, aanbetaling 30%.
5 Juli meubels afgeleverd door de Meubelman, maar konden toen niet gemonteerd worden, dat werd 2 dagen later gedaan. Wel wederom betaling gedaan van 30%, alle meubels waren, in dozen, afgeleverd. Laatste betaling na montage.
7 Juli : alle geleverde meubels zijn flink beschadigd !!! De eettafel mochten we na aandringen door ons, zolang laten staan. Die was ook wel beschadigd maar dan hadden we tenminste een tafel, zonder tafel met een gezin met 2 kinderen.......
Geen excuses, geen telefoontje niets..... Totaal geen contact van hun kant, zou toch niet teveel gevraagd zijn naar zo'n levering ?!
Na een aantal weken een email ontvangen: levering salontafel en dressoir in week 37 en de eettafel in week 38.
Na groot aantal contacten vanuit ons een compensatie aangeboden gekregen van Euro 75,-.
Afgelopen maandagmiddag zelf maar weer contact opgenomen met De Meubelman want vorige week zou een deel van onze meubels afgeleverd worden.
De telefoniste vertelde dat onze bestelling vorige week woensdag
13/9 aangekomen was maar wederom was alles beschadigd !!!! Ongelooflijk toch, dat kan toch niet...... En niemand bij De Meubelman die enige aktie ondernomen heeft he. Wij zijn niet gebeld en was ook geen contact opgenomen met de leverancier ....
We kregen de casemanager aan de telefoon die het zou uitzoeken en ons zou terugbellen. Dat gebeurde nog ook.
Ze begon direct met het voorstel om andere meubels uit te zoeken, waarop we dan een korting van 5% zouden ontvangen of toch op een 3e levering te wachten. Ze kon alleen geen levertijd geven Ze had wel contact gehad met de leverancier of het dressoir en salontafel misschien meegeleverd konden worden met de eettafel die in week 39, dus volgende week geleverd zou worden. Dat was niet mogelijk. Maar ze had niet gevraagd wanneer er wel geleverd kon worden. Zou toch logisch geweest zijn om dat direct te vragen voordat je een klant terug gaat bellen. Of zien wij dat verkeerd ???
Uiteindelijk blijkt getracht te worden in week 42 of 43 te leveren. Heel vreemd: de eettafel komt ook volgende week niet, die komt nu ook in week 42 of 43 ?! Reden niet bekend.
Al met al zitten we nu al bijna een half jaar in onze mooie nieuwe woning zonder meubels. Geen dressoir, geen salontafel en een eettafel die beschadigd is. Wel betaling gedaan van 60% (dom, dom).
Bij bestelling van de meubels zat een folder van De Meubelman met daarop geschreven:
"De Meubelman, Specialisten in service, transport en cleaning."
Wat nou service.......
We zijn nog steeds zo ontzettend kwaad en tegelijkertijd verbouwereerd. Dat dit toch mogelijk is.
Pas dus op als je met Sanders Meubelstad / De Meubelman in zee gaat..... Het kan goed misgaan
Ook wij zijn zeer gedupeerd door het amateurisme waarmee Sanders/De Meubelman met hun klanten omgaan. "
Hier onze klacht :
27 April bij Sanders Meubelstad Den Haag een dressoir, eettafel en salontafel besteld. Levertijd 12 weken, aanbetaling 30%.
5 Juli meubels afgeleverd door de Meubelman, maar konden toen niet gemonteerd worden, dat werd 2 dagen later gedaan. Wel wederom betaling gedaan van 30%, alle meubels waren, in dozen, afgeleverd. Laatste betaling na montage.
7 Juli : alle geleverde meubels zijn flink beschadigd !!! De eettafel mochten we na aandringen door ons, zolang laten staan. Die was ook wel beschadigd maar dan hadden we tenminste een tafel, zonder tafel met een gezin met 2 kinderen.......
Geen excuses, geen telefoontje niets..... Totaal geen contact van hun kant, zou toch niet teveel gevraagd zijn naar zo'n levering ?!
Na een aantal weken een email ontvangen: levering salontafel en dressoir in week 37 en de eettafel in week 38.
Na groot aantal contacten vanuit ons een compensatie aangeboden gekregen van Euro 75,-.
Afgelopen maandagmiddag zelf maar weer contact opgenomen met De Meubelman want vorige week zou een deel van onze meubels afgeleverd worden.
De telefoniste vertelde dat onze bestelling vorige week woensdag
13/9 aangekomen was maar wederom was alles beschadigd !!!! Ongelooflijk toch, dat kan toch niet...... En niemand bij De Meubelman die enige aktie ondernomen heeft he. Wij zijn niet gebeld en was ook geen contact opgenomen met de leverancier ....
We kregen de casemanager aan de telefoon die het zou uitzoeken en ons zou terugbellen. Dat gebeurde nog ook.
Ze begon direct met het voorstel om andere meubels uit te zoeken, waarop we dan een korting van 5% zouden ontvangen of toch op een 3e levering te wachten. Ze kon alleen geen levertijd geven Ze had wel contact gehad met de leverancier of het dressoir en salontafel misschien meegeleverd konden worden met de eettafel die in week 39, dus volgende week geleverd zou worden. Dat was niet mogelijk. Maar ze had niet gevraagd wanneer er wel geleverd kon worden. Zou toch logisch geweest zijn om dat direct te vragen voordat je een klant terug gaat bellen. Of zien wij dat verkeerd ???
Uiteindelijk blijkt getracht te worden in week 42 of 43 te leveren. Heel vreemd: de eettafel komt ook volgende week niet, die komt nu ook in week 42 of 43 ?! Reden niet bekend.
Al met al zitten we nu al bijna een half jaar in onze mooie nieuwe woning zonder meubels. Geen dressoir, geen salontafel en een eettafel die beschadigd is. Wel betaling gedaan van 60% (dom, dom).
Bij bestelling van de meubels zat een folder van De Meubelman met daarop geschreven:
"De Meubelman, Specialisten in service, transport en cleaning."
Wat nou service.......
We zijn nog steeds zo ontzettend kwaad en tegelijkertijd verbouwereerd. Dat dit toch mogelijk is.
Pas dus op als je met Sanders Meubelstad / De Meubelman in zee gaat..... Het kan goed misgaan
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 sep 2006 16:52
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Wij zijn niet de enige met ergenissen omtrent de meubelman en sanders meubelstad lees ik. Wij hebben nu al te maken met een levertijd van bijna een half jaar en wie vertelt ons hoelang dit nog gaat duren......?
Op 5 maart 2006 hebben wij bij Sanders Meubelstad te Rotterdam een bank besteld. Deze zou half juni geleverd worden. Een week na de leverdatum hebben wij eens gebeld om te vragen hoe het met ermee stond. We kregen te horen dat de bank pas eind augustus begin septemer zou komen. Er werd geen reden genoemd. Toen het begin september geweest was, hebben we maar weer eens gebeld en naar de reden van vertraging gevraagd. We kregen een vaag verhaal van ene Birgitte of Brigitte (whatever) over order tussen wal en schip, te weinig stof enz. De bank zou nu week 39 of week 40 komen. Vorige week hadden we gebeld moeten zijn voor een afspraak. Dit is natuurlijk niet gebeurd. Gisteren (25 sept. 2006) hebben wij zelf weer gebeld en we zouden vandaag worden teruggebeld door Birgitte. Dit gebeurde naar verwachting niet en toen hebben we het doorkiesnummer van Birgitte zelf maar gebeld. We kregen een collega van haar, die met moeite Birgitte aan de lijn gaf. Het bleek dat Birgitte zelf niet meer op de betreffende afdeling werkte, dus niets meer voor ons kon betekenen. Terwijl ze de telefoon weer aan haar collega gaf, hoorden we haar op een denigrerende toon op de achtergrond zeggen: “gewoon een klant, die zijn spullen niet op tijd krijgt, daar heb ik niets meer mee”. Nou, dan voel je je lekker serieus genomen. De collega weigerde pertinent de fabrikant te bellen of de bank nu echt in week 39 of week 40 zou komen. We zouden vanzelf wel gebeld worden voor een afspraak.
Ik geloof er bijna niet meer in en ik vrees voor de staat waarin de bank zal zijn bij uiteindelijke aflevering. Vervolgens hebben we Sanders Meubelstad zelf gebeld. In principe schuiven ze alles af op de Meubelman, maar ze geven wel meer openheid. Zo vertelde de meneer van Sanders dat de bank uiteindelijk pas in juli besteld was; dus nadat wij voor de eerste keer hadden gebeld! Als er iets eerder was verteld dat de order zoekgeraakt was, hadden we misschien nog wat begrip gehad. Nu voelen wij ons ontzettend aan het lijntje gehouden. Wel krijgen we 10% korting en hebben we de mogelijkheid de bank af te bestellen. Dit wil je echter ook niet, want dan kun je weer opnieuw gaan zoeken. Wij worden hier heel moe van en het lijkt net alsof niemand zich het aantrekt. Echt schandalig. Men neemt trouwens ook nooit zelf contact op over uitstel en vertraging!
Sorry, maar wij raden iedereen af om met deze lui in zee te gaan.
Op 5 maart 2006 hebben wij bij Sanders Meubelstad te Rotterdam een bank besteld. Deze zou half juni geleverd worden. Een week na de leverdatum hebben wij eens gebeld om te vragen hoe het met ermee stond. We kregen te horen dat de bank pas eind augustus begin septemer zou komen. Er werd geen reden genoemd. Toen het begin september geweest was, hebben we maar weer eens gebeld en naar de reden van vertraging gevraagd. We kregen een vaag verhaal van ene Birgitte of Brigitte (whatever) over order tussen wal en schip, te weinig stof enz. De bank zou nu week 39 of week 40 komen. Vorige week hadden we gebeld moeten zijn voor een afspraak. Dit is natuurlijk niet gebeurd. Gisteren (25 sept. 2006) hebben wij zelf weer gebeld en we zouden vandaag worden teruggebeld door Birgitte. Dit gebeurde naar verwachting niet en toen hebben we het doorkiesnummer van Birgitte zelf maar gebeld. We kregen een collega van haar, die met moeite Birgitte aan de lijn gaf. Het bleek dat Birgitte zelf niet meer op de betreffende afdeling werkte, dus niets meer voor ons kon betekenen. Terwijl ze de telefoon weer aan haar collega gaf, hoorden we haar op een denigrerende toon op de achtergrond zeggen: “gewoon een klant, die zijn spullen niet op tijd krijgt, daar heb ik niets meer mee”. Nou, dan voel je je lekker serieus genomen. De collega weigerde pertinent de fabrikant te bellen of de bank nu echt in week 39 of week 40 zou komen. We zouden vanzelf wel gebeld worden voor een afspraak.
Ik geloof er bijna niet meer in en ik vrees voor de staat waarin de bank zal zijn bij uiteindelijke aflevering. Vervolgens hebben we Sanders Meubelstad zelf gebeld. In principe schuiven ze alles af op de Meubelman, maar ze geven wel meer openheid. Zo vertelde de meneer van Sanders dat de bank uiteindelijk pas in juli besteld was; dus nadat wij voor de eerste keer hadden gebeld! Als er iets eerder was verteld dat de order zoekgeraakt was, hadden we misschien nog wat begrip gehad. Nu voelen wij ons ontzettend aan het lijntje gehouden. Wel krijgen we 10% korting en hebben we de mogelijkheid de bank af te bestellen. Dit wil je echter ook niet, want dan kun je weer opnieuw gaan zoeken. Wij worden hier heel moe van en het lijkt net alsof niemand zich het aantrekt. Echt schandalig. Men neemt trouwens ook nooit zelf contact op over uitstel en vertraging!
Sorry, maar wij raden iedereen af om met deze lui in zee te gaan.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 sep 2006 19:16
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
ja waardeloos
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Na ruim 16 maanden kregen we dan eindelijk ons lang verwachte bankstel binnen.Eerst 1 jaar over gedaan bij zitland die ging failliet in dec2005 nieuwe bestelling gedaan bij SMStad na weer ruim 7maanden was het er dan eindelijk. Helaas na 6 weken hadden we al problemen met de leuningen en vandaag kwam de meubelman langs. Vriendelijke heer.Die me vertelde dat een LEUNING niet om te LEUNEN is en ik zal wel met mijn elleboog door het 3mm dikke hardboard zijn gegaan waardoor de plank is los geschoten. De bank is te maken maar wel in de werkplaats. We hebben nu nog 9 maanden garantie maar ik had toch liever kwaliteit Maar met de feestdagen voor de deur wachten we toch maar tot na januari. Met de kerst wil ik niet weer op tuinstoelen zitten.
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
In April hebben wij 2 banken besteld bij Montel. Het gaat om hele felle gestreepte banken die ook bij het tv programma Life and cooking te zien zijn. Ook wij hebben grote problemen met de levering.in de laatste brief die wij van de meubelman ontvingen stond week 49 vermeld.
Een wachttijd van 9 maanden en nog steeds hebben we geen zekerheid dat ze ooit geleverd worden! Montel reageert nergens op, we hebben 3 brieven aangetekend gestuurd naar Pijper in Utrecht. Geen enkele reactie!!! Er zijn stofproblemen. Wij willen deze banken heel graag hebben omdat ze zo apart zijn, anders hadden we ze allang geannuleerd. We hebben heel weinig vertrouwen in een goede afloop en maken ons zorgen of de banken in goede staat verkeren als ze ooit geleverd worden.
Samen met ons zijn er ongetwijfeld nog meer gedupeerden die dezelfde banken besteld hebben!
Wat hebben deze mensen inmiddels ondernomen om hun recht te halen?
Dit alles sloopt me, alles kost me ontzettend veel energie.
Ik ben net herstellende van een enkelbreu en trombose en kan dit er niet bij hebben. graag reacties van gedupeerden van Montel/Meubelman.
Een wachttijd van 9 maanden en nog steeds hebben we geen zekerheid dat ze ooit geleverd worden! Montel reageert nergens op, we hebben 3 brieven aangetekend gestuurd naar Pijper in Utrecht. Geen enkele reactie!!! Er zijn stofproblemen. Wij willen deze banken heel graag hebben omdat ze zo apart zijn, anders hadden we ze allang geannuleerd. We hebben heel weinig vertrouwen in een goede afloop en maken ons zorgen of de banken in goede staat verkeren als ze ooit geleverd worden.
Samen met ons zijn er ongetwijfeld nog meer gedupeerden die dezelfde banken besteld hebben!
Wat hebben deze mensen inmiddels ondernomen om hun recht te halen?
Dit alles sloopt me, alles kost me ontzettend veel energie.
Ik ben net herstellende van een enkelbreu en trombose en kan dit er niet bij hebben. graag reacties van gedupeerden van Montel/Meubelman.
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
In April hebben wij 2 banken besteld bij Montel. Het gaat om hele felle gestreepte banken die ook bij het tv programma Life and cooking te zien zijn. Ook wij hebben grote problemen met de levering.in de laatste brief die wij van de meubelman ontvingen stond week 49 vermeld.
Een wachttijd van 9 maanden en nog steeds hebben we geen zekerheid dat ze ooit geleverd worden! Montel reageert nergens op, we hebben 3 brieven aangetekend gestuurd naar Pijper in Utrecht. Geen enkele reactie!!! Er zijn stofproblemen. Wij willen deze banken heel graag hebben omdat ze zo apart zijn, anders hadden we ze allang geannuleerd. We hebben heel weinig vertrouwen in een goede afloop en maken ons zorgen of de banken in goede staat verkeren als ze ooit geleverd worden.
Samen met ons zijn er ongetwijfeld nog meer gedupeerden die dezelfde banken besteld hebben!
Wat hebben deze mensen inmiddels ondernomen om hun recht te halen?
Dit alles sloopt me, alles kost me ontzettend veel energie.
Ik ben net herstellende van een enkelbreu en trombose en kan dit er niet bij hebben. graag reacties van gedupeerden van Montel/Meubelman.
Een wachttijd van 9 maanden en nog steeds hebben we geen zekerheid dat ze ooit geleverd worden! Montel reageert nergens op, we hebben 3 brieven aangetekend gestuurd naar Pijper in Utrecht. Geen enkele reactie!!! Er zijn stofproblemen. Wij willen deze banken heel graag hebben omdat ze zo apart zijn, anders hadden we ze allang geannuleerd. We hebben heel weinig vertrouwen in een goede afloop en maken ons zorgen of de banken in goede staat verkeren als ze ooit geleverd worden.
Samen met ons zijn er ongetwijfeld nog meer gedupeerden die dezelfde banken besteld hebben!
Wat hebben deze mensen inmiddels ondernomen om hun recht te halen?
Dit alles sloopt me, alles kost me ontzettend veel energie.
Ik ben net herstellende van een enkelbreu en trombose en kan dit er niet bij hebben. graag reacties van gedupeerden van Montel/Meubelman.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 mei 2006 22:37
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Na 10 maanden is het meubelstuk afgeleverd en is de hele serie uit de productie gehaald. Even leek het erop dat de fabriek in Polen failliet zou zijn en dat daarom de levering maar niet kwam. Anyways, ik zit. Maar bestel dus nooit meer iets bij Sanders.
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
MEUBELMAN = KEUKENMAN ?????
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Ook wij hebben meubels besteld bij Sanders. Het gaat om een TV dressoir een Salontafel en een dressoir. Woensdag belde ze Meubelman dat de meubels maandag geleverd zouden worden. Vrijdagavond belde ze terug dat er een fout was gemaakt......... en dat het niet ging lukken wat ik ervan vond tja ik heb duidelijk verteld dat ik er behoorlijk van baal, dat we de meubels die we hadden al weggedaan hadden, ik speciaal vrij genomen had, oppas geregeld voor de kinderen enz. Hij vertelde dat als er teveel gepland staat de eerste op de lijst (wij stonden gepland om 7.00u) verzet wordt. Ik melde dat ik dit een rare gang van zaken doen vond en dat ik wilde dat er een oplossing gevonden werd. Hij beloofde mij maandag morgen vroeg op te bellen. vanochtend heb ik zelf maar om 9.30u gebeld. Ik stond op de leveringslijst om 7.00 uur dus de telefoniste dacht dat het vandaag niet meer geleverd zou worden. Ik balen en nogmaals boos doen aan de telefoon. Ze ging het uitzoeken en zou me terugbellen. Een uurtje later belde ze inderdaad op. De chauffeur zou hebben gezegd dat het allemaal opgelost zou zijn met mij!! Belachelijk! ze vertelde dat ik vandaag nog terug gebeld zou worden om eennieuwe afspraak te maken. ben heel benieuwd nadat ik al deze verhalen heb gelezen............. begin ik wel een beetje buikpijn te krijgen............
maar ik weet dat ik ze ook eveneen kans moet geven.
Wordt vervolgd dus.
maar ik weet dat ik ze ook eveneen kans moet geven.
Wordt vervolgd dus.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 mar 2007 09:02
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Het is nog steeds hetzelfde.
Op een brief van 16 dagen oud wordt gewoon niet gereageerd
Op een brief van 16 dagen oud wordt gewoon niet gereageerd
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18 apr 2007 17:25
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Beste Wennepen,
Ik ben zelf bezorger geweest van de Meubelman en het probleem bij u volgens hun zeggen ; de rit is te vol gepland.
Nu denkt u; ik ben toch als eerste aan de beurt waarom laten ze de laatste niet afvallen..?
Omdat u de Eerste klant bent, moeten u meubelen dus als laatste geladen worden omdat ze dan bij de achterdeuren staan.
Wat ik wel erg jammer vind hier is dat alles maar negatief is, natuurlijk begrijpelijk als de gewenste meubels niet naar wens gelevert worden maar uit ervaring weet ik dat het grootste deel echt tevreden is over de levering en de service van ''de meubelman''.
Wij, de bezorgers krijgen meestal de boze klachten naar ons toegesmeten als we iets leveren, wij kunnen hier niks aan doen , wij maken erg lange dagen en maken ook wel eens fouten.
Succes met u klachten en hoop dat ze gewoon netjes opgelost worden
Gr
Ik ben zelf bezorger geweest van de Meubelman en het probleem bij u volgens hun zeggen ; de rit is te vol gepland.
Nu denkt u; ik ben toch als eerste aan de beurt waarom laten ze de laatste niet afvallen..?
Omdat u de Eerste klant bent, moeten u meubelen dus als laatste geladen worden omdat ze dan bij de achterdeuren staan.
Wat ik wel erg jammer vind hier is dat alles maar negatief is, natuurlijk begrijpelijk als de gewenste meubels niet naar wens gelevert worden maar uit ervaring weet ik dat het grootste deel echt tevreden is over de levering en de service van ''de meubelman''.
Wij, de bezorgers krijgen meestal de boze klachten naar ons toegesmeten als we iets leveren, wij kunnen hier niks aan doen , wij maken erg lange dagen en maken ook wel eens fouten.
Succes met u klachten en hoop dat ze gewoon netjes opgelost worden
Gr
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
Meubelman is gewoon een tak van de Mandemakers groep,groot geworden in de keukenbusiness en de gootste keuken en meubel leverancier van Nederland.
Kijk ook maar even in het keukenforum......
Kijk ook maar even in het keukenforum......
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 jul 2007 00:36
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
net een lederen bankstel gekocht bij sanders meubelstad en na 5 dagen het klachtenformulier gestuurd.....lederen hoekbank bestaat uit 4 delen 1 deel is scheef, het hoekdeel is 2 cm lager als de rest, als je op een deel gaat zitten ( na 5 dgn) zie je je kont in de bank staan.
al met al een maandag morgen bankstel. zo zag het in de winkel er niet uit. en dan....de meubelman die je klachten gaat oplossen???
ik heb die troep bij sanders gekocht en niet bij de meubelman?
een service monteur geweest met z'n fototoestel en dan nu weer wachten op de service monteur van de fabriek. gebeld dat ik de koop ongedaan wil maken bij de meubelman ....antwoord daar beginnen we niet aan. mensen!!! koop nooit bij 1 van de bedrijven die onder de meubelman vallen ( montel,sanders, mandemakers enz.) wanneer u uw meubels betaald heeft is voor hun de kous afgedaan. echt een soort autohandelaren manieren. ik wacht zelf nog even die service man van de fabriek af . als ik m'n geld niet terug krijg ga ik op zaterdag even dat filiaal van sanders helpen met de verkoop van die mooie meubeltjes en zet er gelijk mijn maandagochtend bank neer en blijf net zo lang tot dat de koop ongedaan wordt gemaakt. laat je niet in de maling nemen door dit soort "winkels" je koopt je materiaal bij een winkel zoals sanders en niet bij "de meubelman" .
mooie formule om mensen af te schepen die "meubelman
" seats en sofas heeft een betere service!
al met al een maandag morgen bankstel. zo zag het in de winkel er niet uit. en dan....de meubelman die je klachten gaat oplossen???
ik heb die troep bij sanders gekocht en niet bij de meubelman?
een service monteur geweest met z'n fototoestel en dan nu weer wachten op de service monteur van de fabriek. gebeld dat ik de koop ongedaan wil maken bij de meubelman ....antwoord daar beginnen we niet aan. mensen!!! koop nooit bij 1 van de bedrijven die onder de meubelman vallen ( montel,sanders, mandemakers enz.) wanneer u uw meubels betaald heeft is voor hun de kous afgedaan. echt een soort autohandelaren manieren. ik wacht zelf nog even die service man van de fabriek af . als ik m'n geld niet terug krijg ga ik op zaterdag even dat filiaal van sanders helpen met de verkoop van die mooie meubeltjes en zet er gelijk mijn maandagochtend bank neer en blijf net zo lang tot dat de koop ongedaan wordt gemaakt. laat je niet in de maling nemen door dit soort "winkels" je koopt je materiaal bij een winkel zoals sanders en niet bij "de meubelman" .
mooie formule om mensen af te schepen die "meubelman
" seats en sofas heeft een betere service!
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
--------------------------------------------------------------------------------
Ik wou graag even inhaken op de vele berichten die ik hier lees over voornamelijk de meubelman. de meubelman is puur en alleen de service van een groot concern en zit net zoals andere service bedrijven met handen en voeten gebonden aan leveranciers.
het verhaal hier boven over de tv meubel en dressoir enz enz, is een vervelend maar eigenlijk als het er op aan komt is het niet iets wat de meubelman korrect moet afhandelen maar de leverancier, welke deze in eerste instantie heeft aangeboden.
de meubelman, de service afdeling van riant, montel, sanders is ook afhankelijk van de leveranciers en MAAKT dus zelf geen nieuwe meubels. ze kunnen wel bepaalde reparatie's verrichten, maar groot gedeelte moeten de leveranciers oplossen. en als deze laks of traag zijn, dan komt het weer op de schouders van de service, want wij als consument moeten daar klagen. ik kan me dus goed voorstellen dat je baalt, als je iets koopt en het niet klopt, maar heel eerlijk kan een winkel of service afdeling er vaak ook niks aan doen, daar die puur tussen persoon is, tussen klant en leverancier. enige wat ze wel kunnen doen, en bij mijn weten gewoon beter moeten doen, zoals ik hier lees. vaker de mensen bellen en op de hoogte stellen, dan haal je onrust weg bij de klant.
verder is het gewoon jammer dat slechte dingen besproken worden en goed zaken niet. als je kijkt op deze forum, dan is er geen enkele meubelzaak te vertrouwen, lucky leder is niks, seats en sofa's is niks enz enz. dat komt omdat niemand hier komt om goede berrichten achter te laten alleen met klachten. een beetje winkel verteld trouwens direct dat je 1 jaar volledig garantie hebt en de jaren er na, iets van de consument wordt verwacht. dit is volgends de cbw garantievoorwaarden.
ik persoonlijk heb met de meubelman geen problemen gehad, service was prima en correct. wel heb ik met andere meubelwinkels problemen gehad welke hier ook op dit forum te vinden zijn. waar mensen werken worden fouten gemaakt,en als je niet tevreden bent zoek je contact met de geschillencommisie, die zijn daar voor.
Ik wou graag even inhaken op de vele berichten die ik hier lees over voornamelijk de meubelman. de meubelman is puur en alleen de service van een groot concern en zit net zoals andere service bedrijven met handen en voeten gebonden aan leveranciers.
het verhaal hier boven over de tv meubel en dressoir enz enz, is een vervelend maar eigenlijk als het er op aan komt is het niet iets wat de meubelman korrect moet afhandelen maar de leverancier, welke deze in eerste instantie heeft aangeboden.
de meubelman, de service afdeling van riant, montel, sanders is ook afhankelijk van de leveranciers en MAAKT dus zelf geen nieuwe meubels. ze kunnen wel bepaalde reparatie's verrichten, maar groot gedeelte moeten de leveranciers oplossen. en als deze laks of traag zijn, dan komt het weer op de schouders van de service, want wij als consument moeten daar klagen. ik kan me dus goed voorstellen dat je baalt, als je iets koopt en het niet klopt, maar heel eerlijk kan een winkel of service afdeling er vaak ook niks aan doen, daar die puur tussen persoon is, tussen klant en leverancier. enige wat ze wel kunnen doen, en bij mijn weten gewoon beter moeten doen, zoals ik hier lees. vaker de mensen bellen en op de hoogte stellen, dan haal je onrust weg bij de klant.
verder is het gewoon jammer dat slechte dingen besproken worden en goed zaken niet. als je kijkt op deze forum, dan is er geen enkele meubelzaak te vertrouwen, lucky leder is niks, seats en sofa's is niks enz enz. dat komt omdat niemand hier komt om goede berrichten achter te laten alleen met klachten. een beetje winkel verteld trouwens direct dat je 1 jaar volledig garantie hebt en de jaren er na, iets van de consument wordt verwacht. dit is volgends de cbw garantievoorwaarden.
ik persoonlijk heb met de meubelman geen problemen gehad, service was prima en correct. wel heb ik met andere meubelwinkels problemen gehad welke hier ook op dit forum te vinden zijn. waar mensen werken worden fouten gemaakt,en als je niet tevreden bent zoek je contact met de geschillencommisie, die zijn daar voor.
Re: Problemen met Meubelman (Sanders Groningen)
even een reactie, heb 27-10-2007 meubels gekocht bij Sanders meubelstad. Duurde 12 weken voordat het geleverd zou worden. Precies 12 weken later werd ik gebeld dat de meubels binnen waren. Schrikt het u als we ze vrijdag bezorgen. Ja prima mijn vrouw heeft een vrije dag dus dat komt goed uit. Ze kwamen om half 2. Toen de meubels binnen waren zagen de bezorgers dat de schroeven te kort waren van de handgrepen. Dat begint goed maar ze konden het wel oplossen door de gaten even op te boren. Daarna zag ze dat er in de tafel een deuk zat. Oh dat tip ik wel even bij zij de bezorger. Dat zag er niet uit dus en ze zij ik ga daar niet me akoord geven. Toen zag ze dat het laadje van de salon tafel niet geverfd was. De bezorger zij ik neem alles weer mee. Wij gebeld met de meubelman en ze zouden een reactie geven binnen 48 uur. Telefoon met de meubelman met nicole de expeditie heeft gekeken naar de salon tafel en die deuk dat hoort zo erg vreemd vond ik. Heb haar verteld dat ik het niet ga accepteren vind het een hele rare gang van zaken koop nooit bij sanders meubelstad want dat geeft alleen maar ellende.