LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
broekh002
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2006 18:25

Re: Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Ongelezen bericht door broekh002 »

Beste Zarine,

die 200 Euro maakt me geen bal uit. Dat is nu exact wat ik bedoel. Ik ga naar een reisbureau omdat ik een goede voorlichting over de mogelijkheden wil hebben. Niet omdat het zo goedkoop is, want dan boek ik zelf wel via internet.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Ongelezen bericht door Laurent »

Ook via internet kun je een tussenlanding uitsluiten, je moet wel de juiste vlucht boeken.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Ongelezen bericht door Zarine »

Dan raad ik u aan deze informatie over chartervluchten voor de volgende keer in uw achterhoofd te houden. Sowieso alle reisinformatie zelf door te lezen voordat u een reis boekt, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Beter zeker weten dat u uzelf goed heeft geinformeerd dan erachter te komen dat een derde dat niet heeft gedaan.

Wat zei OAD?

broekh002
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2006 18:25

Re: Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Ongelezen bericht door broekh002 »

Zowel het reisbureau als de OAD is het met me eens, gelukkig,

volgens de voorwaarden mag er een tussenstop gemaakt worden maar op het stukje Amsterdam Heraklon, is niet wenselijk. Ik wordt tegen een meerprijs omgeboekt.

Nikonian
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 aug 2006 15:34

Re: Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Ongelezen bericht door Nikonian »

Ik wordt tegen een meerprijs omgeboekt.
laat me raden: op een andere chartervlucht :) , die ook onverwachts een tussenlanding maakt :? , of een lijndienst via Athene :?: . Zelfs directe lijndiensten Amsterdam-Kreta kunnen een onverwachte tussenlanding maken. De luchtvaartmaatschappijen hebben nl. alleen een zogenaamde "vervoersverplicht" en zijn niet verplicht om je nonstop te vervoeren.

En hoeveel betaal je nu bij ?? :oops:

Gr, Nik

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: Mag er een tussenstop in mijn reis zitten?

Ongelezen bericht door Pharan »

Dit is zelfs bij lijndienstvluchten zo. Vluchttijden en luchthavens maken nooit deel uit van de overeenkomst.

Gesloten