LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@ so be it ,the mlm goeroe.

Op de man spelen? En dat zeg jij?! Lees je eigen (1000+) posts eens terug zou ik zeggen.

Je post erg veel, omdat bepaalde mensen volgens jou zelf niet kunnen nadenken en jij ze hoop wilt geven? Ik moet toegeven dat je wel (een vreemd soort) humor hebt.
Advies ;begin eens bij een licht als gubetje ,die iedere discussie afbreekt omdat
ze er niet meer uitkomt.(zij is zo ver heen dat ze geloofd dat ze vaker uit haar rolstoel komt dankzij herbalife….mischien iets voor je been? Daar heeft herbalife ongetwijfeld een wondermiddeltje voor! Of niet gubetje?) .Of met andere medestanders die gaan tieren/beledigen als ze geen antwoord op een vraag hebben.Ik denk dat zij jouw hulp veel harder nodig hebben.Jij hebt de wijsheid in pacht gezien je bijdehante antwoorden.Werk aan de winkel.

5 uur ’s ochtends, tja ik voelde hem al aankomen…betrapt. :oops:
Na een avondje stappen geen zin om te meteen te gaan slapen en daarom ff gaan surfen.Een incident dus.
We zullen het maar niet hebben over jouw posts van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat, dag in dag uit.

Bijna dagelijks aanwezig geweest, klopt ,ik amuseer me over het algemeen best aardig op dit forum ,maar heb niet de ambitie/tijd om er zoals jij er een dagtaak van te maken.
Bovendien heb ik het wel gezien zo langzamerhand ( het zal altijd een welles/niettes
spelletje blijven) maar zal af en toe nog eens een kijkje nemen om jou te zien spartellen.

Je hebt een punt als je zegt dat mlmangel, maarschalk (2 jaar actief) en anderen ook erg vaak posten, ik zie mezelf dat niet doen, al heb ik er wel respect voor dat ze mensen proberen te behoeden in mlm te stappen, gezien mijn standpunt.
Maar toegegeven, je hebt gedeeltelijk gelijk, gedeeltelijk omdat jij een
postgemiddelde hebt dat ruim 2 keer zo hoog ligt als dat van hun en daarmee je vergelijking redelijk mank gaat.

Ik heb geen zin om mijn anti-mlm standpunt verder te onderbouwen omdat ik van mening ben dat er genoeg deskundigen zijn die dit al gedaan hebben op het internet en op dit forum hierover alles al gezegd is.
Bovendien ben ik nogmaals van mening dat fora als deze en talloze andere (in binnen en buitenland) over mlm er niet zouden zijn, of in ieder geval in veel beperktere mate , als er niets mis zou zijn met mlm.Zo’n mooie business ,waarom is er dan zoveel discussie over?Allemaal papegaaien zeker? Geld dit ook voor de pro-mlmers die ook steeds maar weer met dezelfde argumenten komen?
Welk (financieel) belang hebben de tegenstanders zoals mlmangel om mensen te waarschuwen voor mlm, of in jouw woorden erover te liegen?In mijn ogen zijn het goedbedoelde waarschuwingen.
Daarentegen denk ik dat de voorstanders wel een financieel belang hebben, negatieve berichten zijn bad for business.

Ja, mlm bestaat al lang, sommige bedrijven al 50 jaar, een argument waar jij regelmatig mee komt.
Jij hebt zelf meerdere malen verkondigd dat Win/Wellness niet ok is, een slechte vorm van mlm.
Dit bedrijf of moet ik zeggen deze scam, is toch ook al ruim 10 jaar actief in Nederland, daarbuiten nog veel langer.Het aantal jaren dat een bedrijf operationeel is zegt dus helemaal niets over de geloofwaardigheid/betrouwbaarheid van zo’n bedrijf

Je zult mij niet horen zeggen dat mlmers dom zijn, degenen die ik ken die de fout hebben gemaakt zich in mlm te storten zijn dat ook niet.
Wel wil ik zeggen dat in deze gevallen de betreffende personen, niet voor rede vatbaar waren en geirriteerd reageerden, zodra ik iets negatiefs zei over mlm toen ze er nog middenin zaten en later toen ze er uit waren wel voor rede vatbaar waren over dit onderwerp.
Ik vind mensen niet dom omdat ze aan mlm deelnemen, wel vind ik ze vaak erg goedgelovig en staan ze in veel gevallen niet open voor tegenargumenten.

Mijn mening over seminars baseer ik op het feit dat ik er simpelweg aanwezig geweest ben , goed heb geobserveerd en notities heb gemaakt, het lijkt mij dat ik er dan een mening over mag hebben.

De producten ; daar gaat het toch om? De korte lijn tussen fabrikant en consument?
Leg mij dan eens uit dat ondanks al die kostenbesparingen;opslag, distributie, reclame enz, mlm-producten vaak duurder zijn voor de uiteindelijke consument, dan vergelijkbare producten in de reguliere detailhandel.
Ik neem aan dat je niet zit te wachten op een opsomming van voorbeelden, ik denk dat je namelijk heel goed weet hoe het in elkaar zit, tenminste je doet je voor als een soort mlm-einstein, je tegenstanders zijn volgens jou dom, leesblind, papegaai, verdienen billekoek, moeten terug in de mand….zucht.

De talloze getuigenissen van ex-mlmers die te vinden zijn op internet trek je ook in twijfel.
Waarom zetten deze mensen hun verhaal op internet?Toch niet omdat ze er zo trots op zijn dat ze een zepert gemaakt hebben?
Verdienen zij er geld mee hun verhaal te vertellen?ik zou niet weten hoe.

Als jij nu zo’n slimme jongen bent, althans zo doe je je voor ,waarom stop je dan niet gewoon met het posten op dit forum?
De afgelopen week heb je meer dan 130(!!) keer gepost, je postgemiddelde is hoger dan dat van wie die dan ook op welke thread dan ook.
De discussie is al lang en breed vastgelopen en is niets meer als een welles/niettes spelletje, ik zie dat echt niet veranderen.
Jij als slim persoon moet toch in de gaten hebben dat het vrij zinloos is op deze manier.


Je komt op mij over als een soort Amway waakhond, die er vooral voor wil zorgen dat er een pro mlm geluid op dit forum aanwezig blijft.
Dit vooral door zo hard mogelijk te brullen en te stampvoeten als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt.
In ieder geval overdrijf ik niet als ik zeg dat je gedrag vrij obsessief is.
Ik ben best benieuwd waarom dit zo’n obsessie voor je is, er zijn toch leukere dingen in het leven dan discuseren over het wel of niet goed/eerlijk zijn van mlm?
Ik betwijfel of dat wel op jou van toepassing is. Het zou mij gezien je fanatisme niet verbazen als je ook op andere fora over dit onderwerp overactief bent.


Nog even terugkomen op gubetje, ik haalde haar aan omdat ik haar gedrag typerend vind voor iemand die enorm onder invloed staat van een mlm systeem en haar producten.
Herbalife is voor haar een levensstijl geworden en alle goede dingen die haar nu overkomen schrijft ze toe aan Herbalife.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt een beetje eng worden als je zaken als vaker uit je rolstoel komen of het verbeteren van je bloedwaarden toeschrijft aan zoiets.
De gewone gezondheidzorg stelt plotseling niets meer voor, artsen zijn niet meer bekwaam, ik vind zoiets gewoon gevaarlijk.
Blijf haar vooral moreel ondersteunen, erg verstandig!!

Verder wil ik je succes wensen :lol: met je hardnekkige/trieste pogingen mensen van je gelijk te overtuigen.
Op naar de 2000 posts!Je kunt het!!! :wink:

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Maar goed, voor een aandachtige lezer is het snel duidelijk wie de helderste uiteenzettingen met degelijke argumenten neerpent.
Voor deze aandachtige lezer is het met grote voorsprong SBI.
Eén level boven mij zit iemand waarvan ik de directe downliner ben, die krijgt dus 20% van mijn omzet. Voor zijn Upline ben ik level2, die krijgt dus ook 20%, enzovoort tot 5 levels boven mij 100% van mijn omzet is verdwenen in de zakken van mijn upliners. Geen inkomsten voor mij, en wat nog onwaarschijnlijker is; geen inkomsten voor amway, maar alleen maar de kosten.
Deze stelling is dus te dom voor woorden.
De uitleg van SBI is nochtans heel duidelijk en toch kom jij met zulke onzin.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Econometrist »

Deze stelling is dus te dom voor woorden.
De uitleg van SBI is nochtans heel duidelijk en toch kom jij met zulke onzin.
Licht jij het dan even toe. Per level 20% van de omzet ontvangen betekent toch bij 5 levels diep de totale omzet? Ik neem aan dat 5*20=100 ook jou niet boven de pet gaat? Ik heb het specifiek nog een keer nagevraagd, en dat is ook nogmaals bevestigd. Welke ruimte is er dan nog dat deze redenatie niet zou kloppen?
Als het onzin is, moet het een peuleschil zijn om aan te duiden wat er aan de redenering niet klopt. Ik zit er klaar voor dus ik zou zeggen; kom maar op!!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 21 Sep 2006 17:54 door So be it
En is dat dan 20% van ALLE levels onder je?
Inderdaad dus...... over ALLE levels.....

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Licht jij het dan even toe.
Nee !!

Kijk nog maar eens naar het voorbeeld, dan kan zelfs iemand met jouw beperkte verstandelijke vermogens er misschien achter komen.
Per level 20% van de omzet ontvangen betekent toch bij 5 levels diep de totale omzet?
Wederom NEE !!

Hint.

Hier maak je al een grote denkfout !!
In principe zou je het zelfs tot het oneindige door kunnen voeren.

Maar wie ben ik om met mijn HBO opleidinkje, een super universitaire economist als jou dit uit te moeten leggen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Ff een tip...., want zóveel tijd heb ik nou ook weer niet......

Iemand nog gedacht aan het probleem wat zich voor gaat doen wanneer iemand van je groep zóveel omzet doet dat hij ook recht heeft op het hoogste%.......?

20% - 20%........ 8) = CHIPS!!!! Dan blijft er niks meer over!!!! :?

Maar ook DAAR is wat op gevonden...! :lol:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmscammer...,
't Zijn goede en terechte vragen van Econometrist, ikzelf en de andere lezers volgen deze discussie met interesse.
'k Zal je uitleggen hoe dat komt, jongen.......
Je ziet een verklaring ....., snapt het (denk je)..... en gaat gelijk weer verder met conclusies trekken.......! 8)
Moet je niet doen.... totdat je hebt geleerd ZELF te denken!!!! :wink:
Wel spijtig dat er tijdens deze discussie regelmatig groffe en denigrerende taal gebruikt wordt,

Wat is denigrerender....
Ons bedriegers noemen... of jou een Eikel (een ongelofelijk grote eikel!)?


@ jan jansen============
@ so be it ,the mlm goeroe.
Jij mag inderdaad U zeggen..... :lol:

Je hebt het record OOK gebroken....., denk ik...!
De LANGSTE posting ever!..... :twisted:
Ik hak hem even in stukjes en op het meeste zal ik niet reageren, want dat is de moeite niet.....
Om MIJ te zien spartelen?

Mag ik vragen.... of je je op het zelfde "peil" ziet als de Econixnix? Just for the record! :twisted:
Ik heb geen zin om mijn anti-mlm standpunt verder te onderbouwen
HAD je dat al gedaan dan? :?
om
dat ik van mening ben dat er genoeg deskundigen zijn die dit al gedaan hebben
Dank je voor het compliment! 8)
Daarentegen denk ik dat de voorstanders wel een financieel belang hebben, negatieve berichten zijn bad for business.

Nee.
Dacht je dat het mlmscammertje met wat nieuws komt.....?
In 1980 liep Bommetje Horlepiep, (Frits Bom :lol: ) al te huilen dat het een piramidesysteem is....
Je moest mensen zoeken...... en jij kreeg betaald als iemand anders werkte..... snik, snik (kel!)
Jij hebt zelf meerdere malen verkondigd dat Win/Wellness niet ok is, een slechte vorm van mlm.

Naar wat ik er van weet... VIND ik het niks.... en geen nette mlm.... omdat ze mensen de gelegenheid geven te "investeren".... voorraden aan te leggen!
Je zult mij niet horen zeggen dat mlmers dom zijn,

Heb geen zin om het na te kijken....
Wel wil ik zeggen dat in deze gevallen de betreffende personen, niet voor rede vatbaar waren en geirriteerd reageerden, zodra ik iets negatiefs zei over mlm toen ze er nog middenin zaten en later toen ze er uit waren wel voor rede vatbaar waren over dit onderwerp.

Waren ze TOEN pas genoeg geindoctrineerd door je? :oops:
Ik vind mensen niet dom omdat ze aan mlm deelnemen, wel vind ik ze vaak erg goedgelovig en staan ze in veel gevallen niet open voor tegenargumenten.
Dat vind ik NIET van mensen die niet in willen stappen, maar WEL van Tegenstanders.... :lol:
Mijn mening over seminars baseer ik op het feit dat ik er simpelweg aanwezig geweest ben , goed heb geobserveerd en notities heb gemaakt, het lijkt mij dat ik er dan een mening over mag hebben.

Maak eens een verslag van alle 40 seminars van de 20 mlmbedrijven waar je bij bent geweest! :roll: ..... :oops: ..... Sorry!
De producten ; daar gaat het toch om? De korte lijn tussen fabrikant en consument?
Leg mij dan eens uit dat ondanks al die kostenbesparingen;opslag, distributie, reclame enz, mlm-producten vaak duurder zijn voor de uiteindelijke consument, dan vergelijkbare producten in de reguliere detailhandel.
Hoef niks uit te leggen.....
Kijk eens op het draadje hierover.
En bedrijven die NIET zelf produceren hebben inderdaad een probleem... en ik heb óók de indruk dat vele mlmbedrijven de producten overprijzen!

Maar daar GAAT het helemaal niet over!
Er valt met jullie niet te discussieren want je scheert alles over één kam!
(Hoor mij nou... als of ik het tegen een redelijk mens heb.... :roll: )
De talloze getuigenissen van ex-mlmers die te vinden zijn op internet trek je ook in twijfel.

Dan moet het een makkie voor je zijn HONDERD links te sturen met hun ERVARINGEN! (na zoveel jaar internet en miljoenen en miljoenen distributeurs vérder!)
Geen blabla verhalen..., maar ervaringen!
En kom nou niet aan met het lulverhaal wat de mlmscammer óók op zijn site heeft van die vrouw die beweert dat "haar" Diamant (inkomen minimaal € 100.000) er geld op toe moest leggen! :lol: :lol: :lol:
Waarom zetten deze mensen hun verhaal op internet?Toch niet omdat ze er zo trots op zijn dat ze een zepert gemaakt hebben?
Verdienen zij er geld mee hun verhaal te vertellen?ik zou niet weten hoe.

Jerry Springer figuren? :oops:
De discussie is al lang en breed vastgelopen en is niets meer als een welles/niettes spelletje, ik zie dat echt niet veranderen.
Jij als slim persoon moet toch in de gaten hebben dat het vrij zinloos is op deze manier.
Ben ik het juist NIET mee eens...!
Niemand heeft nog de moeite genomen de structuur uit te leggen en jullie waren "zo full of it", dat je er ook niet naar vroeg!!! :twisted:
Nog even terugkomen op gubetje, ik haalde haar aan omdat ik haar gedrag typerend vind voor iemand die enorm onder invloed staat van een mlm systeem en haar producten.
Herbalife is voor haar een levensstijl geworden en alle goede dingen die haar nu overkomen schrijft ze toe aan Herbalife.

Ben je nu jaloers op haar gevoel van welbehagen? :cry:
Vraag of ze je inschrijft....! :lol:

Bedankt voor je fijne en positieve bijdrage, JJ......

SBI

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door joopataa »

Bijna 20 reactie's uit zijn verband trekken is jezelf er wel heel gemakkelijk vanaf maken.Word het allemaaal te moeilijk om zelf nog iets te roepen of ben je nu toch een nagemaakte ***.?

Joopataa

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Dag joop...,
Je doet maar....
Dag Joop.
SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry, Joop, voor mijn onbeschofte reactie, Joop......
Ik heb je, zoals een goed mlm-er betaamt de huid volgescholden... en dat had ik niet moeten doen....
Je kunt ook niet zomaar tegen iederéén "je doet maar" zeggen!!! :cry:

Ik had moeten weten dat jij een onbevooroordeeld "meelezer" bent, die ook regelmatig de mlmscammer, Ecohelemaalnix en kornuiten op hun nummer zet omdat ze aan het bedriegen en liegen zijn en uitspraken uit hun verband rukken!!!!!

Dus nogmaals, mijn excuses.....

Fijn dat je zo "eerlijk" bent...... :oops:
Fijn dat je me aan het denken zette....
Nu denk ik opeens héél anders over mlm...... :shock:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry Eco:
Zag net dat er nog een paar vragen bij je open stonden......(ander draadje..., maar jij houdt toch ook van orde en netheid?)
Mijn vragen staan daar in de betreffende threat nog open.
Geef maar de omzetten van de betreffende personen en op welk level ze zitten (ten opzichte van de "bovenste"!).... en of ze in één lijn zitten.......(Je weet wat dat betekent?)
Heb ik nog iets nodig? Nee, dacht ik, maar misschien weet jij nog iets? (Schoenmaat hoeft niet, hè?)

Maar dan zal IK voor je uitrekenen wat iedereen uitgekeerd krijgt(rekenen is jouw sterkste kant niet...)...., mits er in hun lijnen geen mensen zitten die recht hebben op hun deel!

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Econometrist »

Geef maar de omzetten van de betreffende personen en op welk level ze zitten (ten opzichte van de "bovenste"!).... en of ze in één lijn zitten.......(Je weet wat dat betekent?)
Heb ik nog iets nodig? Nee, dacht ik, maar misschien weet jij nog iets?
Nee, je hebt niets nodig. Want als je mijn vraag goed gelezen had, ben ik niet op zoek naar de inkomsten van één individuele persoon bij een bepaald omzetvolume, ik ben op zoek naar de rekenmethode zélf. Het generieke compensatieplan dus, aan de hand waarvan ik zelf kan berekenen wat de uitbetalingen zijn bij een bepaalde omzet en downline constructie.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

@ eco

0-300------------3%
300-600---------6%
600-1200------10%
1200-2500-----13%
2500-4000-----16%
4000-7000-----18%
10.000-up------20%

Daar heb je genoeg aan voorlopig.

Dit snapte je al niet... dan heb je aan het vervolg al helemaal niks....
(Sorry, ik geloof er geen moer van dat je echt weten wil hoe de beloningsstructuur is. 8))

SBI
Nogmaals de tip....
De omzet van iemand zit in jouw omzet...., dus zit de bonus van die persoon in ......... :?: :roll:

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door joopataa »

Ik voel mij niet geroepen om mensen op hun nummer te zetten, Wel heb ik al diverse malen laten blijken het niet eens te zijn met mensen die mlm oplichting noemen of mlmérs dieven enz vinden. Je hele houding is die van een vervelend kwal die ALTIJD zijn gelijk wil halen op wie dan ook! Bij deze , Jij hebt gelijk! In de horeca hadden we een naam voor mensen zoals jij ,maar ik vind jou de moeite verder niet meer waard.Steek je mlm-zooi maar daar waar geen licht komt.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Ik voel mij niet geroepen om mensen op hun nummer te zetten, Wel heb ik al diverse malen laten blijken het niet eens te zijn met mensen die mlm oplichting noemen of mlmérs dieven enz vinden. Je hele houding is die van een vervelend kwal die ALTIJD zijn gelijk wil halen op wie dan ook! Bij deze , Jij hebt gelijk! In de horeca hadden we een naam voor mensen zoals jij ,maar ik vind jou de moeite verder niet meer waard.Steek je mlm-zooi maar daar waar geen licht komt.
En tegen wie ga je zo te keer Joop?
Toch niet tegen Eco? Niet doen........ Is niet leuk....

Maar wie heeft jou dan op jouw nummer gezet?

Of ben je de mening toegedaan dat Eco alles in het belachelijke mag proberen te trekken en dat ik dat niet even recht mag zetten?
Kun je niet uitstaan dat je nu misschien pas begint te begrijpen hoe mlm-ers financieel worden beloond?
Van waar je boosheid, Joop?
Ik had de indruk dat je een iets andere kijk op het mlm gebeuren had, inmiddels....

En over de bovenstaande uitleg van de compensatie......
7
Ik heb nog geen reactie gekregen dat er nu NOG iets niet klopt..... en DAT betekent voor mij weer dat jullie met de calculator goed uit de voeten kunnen maar NAdenken lukt nog niet zo best!

So be it
Let wel.... mijn vorige posting was inhoudelijk....
Jouw reactie ook?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door S. »

Mag ik ook raden?
Nogmaals de tip....
De omzet van iemand zit in jouw omzet...., dus zit de bonus van die persoon in .........
.....mijn bonus???

Wat een gegoochel.
Als dit wéér fout is, dan snap ik er idd geen ene reutemeteut van.:lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Ja, natuurlijk S.,
maar het gaat uiteindelijk natuurlijk een probleem opleveren want het is niet eerlijk dat je uren en uren en zelfs geld investeert (rijkosten)in het helpen opzetten van een org voor iemand en dat je daar niets meer voor vangt! (20% - 20% is niks! :cry: )

Tuurlijk is daar een oplossing voor, maar oplossingen is niet altijd wat veel mensen willen..... :lol:

Klagen en mopperen is veel leuker dan een oplossing...!
Alle aandacht is bij je weg wanneer iemand met een oplossing voor je aan komt!!!
En DAT vinden mensen vaak niet leuk!!! :shock:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Kom..., geef toe S., wanneer je het eenmaal dóór hebt IS het simpel!

Maar ga je zeggen dat "je upline" dan 20% krijgt en DIE zijn upline ook... en die zijn upline ook.... ZONDER het percentage te verekenen waar die "downline" recht op heeft....... :roll:

Dan ga ik twijfelen aan de "goede wil"..... 8)

SBI
(Steeds wanneer ik die beloningsstructuur doorneem, vind ik het weer ingenieus......! :wink: )

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door S. »

Net als al die konijnen uit de hoge hoed...waar haalt die goochelmeneer ze toch vandaan? :lol:



O gutteguttegut, nu ga je me in tweeën zagen......eng!! :wink:

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Hey Eco,

Zit je je al te schamen dat je zo'n simpel rekensommetje
niet kunt volgen ?? :lol:

Gesloten