Hoop dat ik het verkeerde gevoel heb dit keer...!!!!!!!!
Succes

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Waarom willen mensen toch niet geloven dat we niet wisten dat er een lening achter schuil ging??????????????????????????????????????????Natuurlijk hoop ik dat iedereen zijn/haar geld krijgt ! Ik probeerde uit te leggen dat het om veel geld gaat en dat je wist dat je met geleend geld een contract aanging.
Ik hoop juist dat je gevoel goed is.Ik denk dat Dexia in jullie geval wel in hoger beroep gaat....is een gevoel en gevoel heeft mij nauwelijks in de steek gelaten in het verleden.
Hoop dat ik het verkeerde gevoel heb dit keer...!!!!!!!!
Voor depothouders is dat juist niet goed...probeer het nog een keer uit te leggen...de gemiddelde schuld is 50.000 euro maal het aantal deelnemers is veel geld.Ik hoop juist dat je gevoel goed is.
Uitspraken in hoger beroep, dát is waar we op wachten!
Geplaatst op 24 Sep 2006 20:18 door donjaa
--------------------------------------------------------------------------------
Depotleasebeleggers
Daar is de grootste winst te behalen voor Dexia..2e hypotheek en men wist van niets.....hahahahaha
Natuurlijk verzet Dexia zich tegen deze groep. De gemiddelde schuld is € 10.000,00
Geplaatst op 25 Sep 2006 23:14 door donjaa
--------------------------------------------------------------------------------
Voor depothouders is dat juist niet goed...probeer het nog een keer uit te leggen...de gemiddelde schuld is 50.000 euro maal het aantal deelnemers is veel geld.
Noot Stichting Leaseleed:
Een prima uitspraak voor de aangeslotenen, mede gezien het feit dat de ingewikkelde constructie door tussenkomst van Spaar Select tot stand is gekomen. Dexia is volgens de rechter verantwoordelijk voor de “adviezen” van Spaar Select.
Wel dient de volgende kanttekening te worden gemaakt: de gedupeerde dient 50% van zijn restschuld voor eigen rekening te nemen.
Of Dexia in hoger beroep gaat tegen de uitspraak, is dit moment niet bekend.
De volledige uitspraak kunt u oproepen via: Zaaknummer: 75854 HA ZA 06-88
Een logischer uitspraak zou zijn totale terugbetalling inleg + restschuld + rente + kosten.Een logischer uitspraak zou zijn een percentage eigen rekening van de totale schade, dus inleg + restschuld.