Ik niet!Ik procedeer dus lekker door.
Zo, nu jij nog. Eerlijk antwoord geven he.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brief van DEXIA contra Leaseproces
Re: Brief van DEXIA contra Leaseproces
Moet je het ook niet via je sterretje doen.Ik reageer niet meer op zijn postings
Die Pommee kan in dit artikel 3 keer onderuit gehaald worden en praat over iets, waar ze absoluut geen verstand van blijkt te hebben..,,Wij denken dat dit geen impact heeft'', reageert Dexia-woordvoerster Ulrike Pommee. ,,Dit is niet iets van groot belang.'' Volgens Pommee was de Wck voor april 2003 niet van toepassing. ,,En toen het wel moest begin 2003, hebben we de wet ook toegepast'', benadrukt de woordvoerster. Pommee voegt eraan toe dat ,,heel wat andere rechters ook van mening zijn dat de Wck in deze zaak niet van toepassing is''.
Voor 2003 was de WCK ook van toepassing...
Dat dit niet van groot belang is, is kolder...
Rechters die vonnissen en stellen dat de WCK niet van toepassing is, zijn mij niet bekend...
Dit is een 'broodje aap' verhaal maar past goed in de lijn van de Dexia propaganda om toch maar zoveel mogelijk mensen te ontmoedigen en te laten schikken...
-
Wat is jullie mening ?
Nu blijkt toch dat er wat extra kosten betaald moeten worden?
Ook bij hoger beroep moeten er nog kosten betaald worden, kan wel in (meest negatieve geval) de duizenden euro's lopen.
Ook blijken er geen vele positieve uitspraken gedaan te zijn, het zijn er maar 2!!
Is nu ontbinden en misschien afwachten wat de uitspraak zal zijn het beste besluit. Zodoende kun je hierna altijd nog een rechtzaak aanspannen?
Nu blijkt toch dat er wat extra kosten betaald moeten worden?
Ook bij hoger beroep moeten er nog kosten betaald worden, kan wel in (meest negatieve geval) de duizenden euro's lopen.
Ook blijken er geen vele positieve uitspraken gedaan te zijn, het zijn er maar 2!!
Is nu ontbinden en misschien afwachten wat de uitspraak zal zijn het beste besluit. Zodoende kun je hierna altijd nog een rechtzaak aanspannen?
Lijkt me wel ja, je kunt nu toch nog gratis uitstappen? Gewoon doen en wachten op de volgende ronde, dan kun je altijd nog instappen.
Ok het is wel een beetje het kastanjeverhaal, aan de andere kant, het is jouw geld en daar ben jij de baas over.
Als je je terugtrekt verlies je niks in ieder geval.
Ok het is wel een beetje het kastanjeverhaal, aan de andere kant, het is jouw geld en daar ben jij de baas over.
Als je je terugtrekt verlies je niks in ieder geval.
profit effect,
er zijn wel degelijk vele positieve (-re dan Db) uitspraken, en natuurlijk meestal via collega-juristen. Dat slechts 2 ervan op conto van Leaseproces is te schrijven, zegt nog niets over de kwaliteit dan wel het vermeende gebrek aan kwaliteit bij Leaseproces. Dat laatste moet ieder voor zich maar uitmaken.
er zijn wel degelijk vele positieve (-re dan Db) uitspraken, en natuurlijk meestal via collega-juristen. Dat slechts 2 ervan op conto van Leaseproces is te schrijven, zegt nog niets over de kwaliteit dan wel het vermeende gebrek aan kwaliteit bij Leaseproces. Dat laatste moet ieder voor zich maar uitmaken.