LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @Home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

@HoMe

Tevreden
7
44%
Ontevreden
9
56%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Dreeke71
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2006 16:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door Dreeke71 »

he skip

Die router heb ik al een jaar zonder problemen. Echter van mijn baas moet ik nu een vaste telefoon lijn nemen en nu begint het gedonder.
Zoals het er nu voor staat denk ik dat ik gewoon een nieuwe router moet nemen die aansluit op de modem onlangs geleverd door @home. toch?

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door pvd »

Als je router het altijd goed deed met het oude modem is het raar dat'ie het nu niet meer (of althans veel langzamer) doet met het nieuwe modem. Kan me niet voorstellen dat het niet oplosbaar is.

Ik weet helaas niet hoe het probleem op te lossen, maar van vrienden heb ik ook wel eens dit soort probleempjes gehoord. Uiteindelijk bleek het toen iets heel eenvoudigs te zijn....Ik geloof de computernaam niet goed in de router ofzo......Maar het probleem van jou is zo te horen iets ingewikkelder.

pvd

Eric P
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2006 21:08

Re: @Home

Ongelezen bericht door Eric P »

hey Dreeke, ff over jouw probleem met je router; dan hoor ik me zelf praten nl ik had altijd internet van @Home zonder problems totdat we overgingen op internet met telefonie. Dus een ander modem en een andere computernaam.Vanaf die tijd is het met de verbinding via de draadloze router(van @home) waaaaardeloos. Al zovaak gebeld en gemaild, uiteindelijk kreeg ik een nieuwe router. Dat ging ong. 2 dagen goed en nu moet ik weer zeker 2 keer per dag de stekker eruit trekken om mijn verbinding weer te activeren. Naar mijn idee kan de combinatie Nieuw modem en Draadloze router het niet met elkaar vinden maar dat snappen ze bij @ Home waarschijnlijk niet. Als ik bij "geen verbinding" nl. mijn pc rechtstreeks op het modem aansluit, dus zonder router, heb ik altijd een goede verbinding. En antwoord,...... dat krijg ik al lang niet meer van @ Home. Voor zover de service....... grtz, Eric

DWijs
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2006 12:07

Re: @Home

Ongelezen bericht door DWijs »

Hier hetzefde probleem heb router van @home en de snelheid is belabbert en niet stabiel heb (nog) 2 ip adressen sluit ik de 2 computers aan op mijn hub dan is alles opgelost en werkt alles naar tevredenheid heb dan ook verzocht om mijn 2 IP adressen te behouden waarop zij reageerde dat dit niet kan maar wel als ik 2 abbo neem, nu breekt echt mijn klomp heb dan ook 1 e-mail gestuurt met het verzoek om mijn 2 IP adressen te behouden onder een abbo te weten de duurste en snelste die ik al had
Wacht af op reactie van @home al zal dit wel lang duren!!!

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: @Home

Ongelezen bericht door Sjors_B »

@dwijs
2 ip adressen kan allang niet meer bij @home. De mensen die dit hadden hebben er ook nooi voor betaald. @home zet deze dienst stop en dat mag gewoon. ( helaas maar waar ik had zelf ook 2 ip nrs)

Ik heb met mijn router geen problemen met snelheid. Ik heb een 100/100 mb router en een arris modem. Een goedkope sweex 10/100 mb z trekt het niet op 15 mb.

Gesloten