LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NL 1, 2 en 3 gratis te ontvangen via CanalDigitaal???

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Johan37

Re: NL 1, 2 en 3 gratis te ontvangen via CanalDigitaal???

Ongelezen bericht door Johan37 »

Als men denkt gratis Ned.1,2,3 te kunnen bekijken via Canaldigitaal heeft men het mooi mis. Sinds Juni dit jaar heb ik alles afgezegd omdat ik genoeg heb aan Ned.1,2,3. Een maand terug kon ik de kaart nog activeren via internet,thans gaat ook dat niet meer. Het is natuurlijk hun opzet dat ik aan de telefoon ga "hangen". Ik ga nu een NIET aangetekende brief schrijven (drempels vind men namelijk niet alleen in het verkeer).Ook bij Canaldigitaal is het nl.een "maffiabende",waar eigenlijk niet. Gaat dit niet dan moet ik weer andere stappen ondernemen,komt allemaal wel goed. NED.1,2 en 3 MOETEN VRIJ!!(!FTA) Canalplus is te onbeschoft om de macht in deze te mogen bezitten!!

Met vr.gr. Johan Jansen

Johan37

Ongelezen bericht door Johan37 »

Sorry,ik was iets te negatief.Via anderen heb ik moeten horen dat ze iets aan de transponder hebben gedaan bij Canaldigitaal.Ik heb de ontvanger overnieuw laten zoeken en nu werkt het weer. Maar goed het blijven boeven,iedereen klimt natuurlijk in de telefoon. Want ik heb er in de media of via E-mail niets over gehoord.

Met vr.gr. Johan Jansen

KPN

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 09 Nov 2006 13:03 door Johan37

--------------------------------------------------------------------------------

Als men denkt gratis Ned.1,2,3 te kunnen bekijken via Canaldigitaal heeft men het mooi mis. Sinds Juni dit jaar heb ik alles afgezegd omdat ik genoeg heb aan Ned.1,2,3. Een maand terug kon ik de kaart nog activeren via internet,thans gaat ook dat niet meer. Het is natuurlijk hun opzet dat ik aan de telefoon ga "hangen". Ik ga nu een NIET aangetekende brief schrijven (drempels vind men namelijk niet alleen in het verkeer).Ook bij Canaldigitaal is het nl.een "maffiabende",waar eigenlijk niet. Gaat dit niet dan moet ik weer andere stappen ondernemen,komt allemaal wel goed. NED.1,2 en 3 MOETEN VRIJ!!(!FTA) Canalplus is te onbeschoft om de macht in deze te mogen bezitten!!

Met vr.gr. Johan Jansen
Het is nu al meerdere malen op dit forum gemeld dat dit niet kan i.v.m. de auteursrechten.
In Duitsland kan het zonder coderen omdat ze daar de stemmen veranderen in Duitse stemmen, zodat het UITSLUITEND leuk voor Duitsers is.
In Engeland hebben ze maar een heel klein bereik, precies Engeland en een heel klein stukje Europa, w.o. Nederland.
Nederlandse zenders zijn in heel Europa te ontvangen en zonder codering zou er voor heel europa auteursrecht betaald moeten worden.
Het abonnement zou een stuk duurder worden als ze fta gaan.
Daarnaast, is het zo vreemd dat CD wat wil verdienen? Ga jij voor niets naar je werk toe?

ger1000

Ongelezen bericht door ger1000 »

KPN heeft nog lang niet een dekking voor geheel Nederland, ook niet voor de publieke zenders. Door Digitenne/KPN is de laatste jaren van alles beloofd over uitbreiding maar de werkelijkheid is dat er geen cent geinvesteerd is. Ik heb al jaren Digitenne (op mijn boot) maar als ik met vakantie de randstad verlaat gaat het beeld op zwart.
Tot ik bijv. in Limburg ben, daar ontvang je de twee Vlaamse publieke zenders en 18 Duitse zenders GRATIS!!! Maar geen Nederlandse zenders. Het WK voetbal heb ik dus via buitenlandse zenders bekeken.

Gesloten