Dacht ik dat het eindelijk een beetje rustig was in het land van Planet en het sprookje IPB, begint het volgende geduvel weer. Na tig keer last gehad te hebben van niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden hebben we tegenwoordig een nieuwe versie.
Sinds twee weken heb ik vrijwel dagelijks een keer te maken met het feit dat als ik een gesprek voer, opeens de verbinding wegvalt. Ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn wel horen maar zij horen mij totaal niet meer.....
Ik dacht in eerste instantie aan een eenmalig probleempje (ja dom ik weet het, zo kan je haast niet meer denken op dit moment) maar heb het nog even aangekeken. Tot mijn ergernis kwam het steeds vcaker en vaker voor en ben het ondertussen aardig zat...
Op dit moment hang ik al 20 minuten in de wachtrij van Planet, (weet ondertussen hoe het werkt...) en zowaar.. ik kreeg net een meneer aan de telefoon. Heeft wat dingetjes gevraagd, alles stond goed. Mag nuweer wachten omdat de meneer mij door gaat verbinden met de technische dienst...
Ik wacht...
Zucht.. de teller tikt... En mijn bommetje ook... wat een gesodemieter steeds weer... Vraag me echt af of ze dit allemaal steeds zomaar kunnen maken...