Dus als mensen het hier ergens niet mee eens zijn, heet dat "klagen" ?
Als mensen een andere mening hebben als Walter, Dilbert enz. zijn het "klagers"?
Als mensen hier hun ervaringen vertellen en soms om raad vragen, zijn het "klagers"?
nou nee hoor, u noemt nu net een paar zaken waar het forum WEL voor bedoeld is, ook naar mijn mening.
wanneer u het ergens niet mee eens bent is dat uiteraard uw goed recht. Wanneer u uw mening niet wenst bij te stellen na klip en klare duidelijke uitleg is dat ook nog steeds uw goed recht hoor!
En wanneer ik het ergens niet mee eens ben, ook als ik het niet met u eens ben, is dat ook mijn goed recht.
Grappig dat ineens zaken eenrichtingsverkeer worden wanneer iemand zijn zin niet krijgt. Gelijke monniken, gelijke kappen. Oftewel laat iemand anders ook gewoon recht hebben op zijn mening? Ook al bent u het er niet mee eens.
Ik kan slechts proberen mijn mening te ventileren, onderbouwd met argumenten, liefst zonder een stempel als "elite" of iets dergelijks op mijn voorhoofd gestempeld te krijgen terwijl u mij en mijn financiele positie niet eens kent....Met dit soort kwalificaties zet u voornamelijk uw eigen manier van denken te kijk, niet die van degene die u tracht te denigreren, want dat is het uiteindelijk wat u doet. En die handelswijze, ja daar kan ik niet zo goed tegen nee
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
, excuse me, I`m human!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)