LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-InternetPlusBellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
CHB
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2006 22:21

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door CHB »

Ik ben nu weer drie dagen verder zonder te zijn gebeld en ik moet zeggen dat ook de e-mail geen enkel effect heeft. Dus maar weer de mobiel gepakt. Gelijk een nieuw persoonlijk record neergezet als het gaat om in de wacht staan: 36 minuten.
Maar goed, weer een nieuwe medewerker aan de telefoon (ik moet nu bijna iedereen wel een keer gesproken hebben). Vriendelijke kerel die het zelf ook merkbaar een beetje gehad had. Het nog maar eens uitgelegd wat de situatie en natuurlijk zeer benieuwd wat ik nu weer allemaal te horen ging krijgen (het begint bijna verslavend te worden om te vernemen hoe ze zich er weer uit proberen te redden). Gehele problematiek meer weer een keer uit de doeken gedaan en dat de 24 uur belofte niet was nagekomen. Uitleg medewerker:
1) er is vanaf 7 december inderdaad intern afgesproken dat klanten binnen 24 uur moeten worden teruggebeld door de problem solving afdeling van KPN
2) Al na drie dagen bleek dat deze afspraak intern niet haalbaar was
3) Er blijkt inderdaad een nieuw gratis telefoonnummer in het leven te zijn geroepen=> advies om dit volgende keer te bellen (maar waarom wordt dit dan niet gelijk vermeld en wordt je automatisch doorgeschakeld naar dit gratis nummer)
4) de medewerker zelf is circa 3 weken geleden al gestopt met het lezen van de (vele) reacties op dit forum waarnaar ik hem verwees om hem de ernst te situatie te laten inzien
5) belofte om binnen 3 dagen een reactie te krijgen vanuit KPN

Ik heb tot circa 4 weken geleden KPN altijd ervaren als een proffesioneel bedrijf met goede producten. Ik ben er ook van overtuigd dat er goedwillende helpdeskmedewerkers zijn, dat er net zo de balen van hebben als de klant. Ik had er misschien ook wel vrede mee gehad als er tegen mij was gezegd dat er problemen zijn, dat de klant hiervoor wordt gecompenseerd , maar dat de oplossing nog 4 weken op zich laat wachten. Wat mij echter tot razernij brengt:
* beloftes worden structureel niet nakomen
* elk contact met de service help desk leidt tot niets als de problemen niet direct kunnen worden opgelost
* pogingen om de techische dienst van KPN te bereiken worden al niet meer ondernomen doorde service helpdesk medewerker: ke belt ds eignenlijk voor noppes als chtstreeks contact wil hebben met de technische dienst van KPN
* * absurd lange wachtijden a 10 uerocent per minuut
* blijkbaar geen richtlijnen aanwezig bij de service help deks om de klant te compenseren voor het niet werken van internetplusbellen en het maken van mobiele telefoonrekening. KPN blijft verschuldigde bedrag maar afschrijven
* Men blijft maar adverteren voor internetplus bellen, terwijl het overduidelijk moet zijn dat de problemen alleen maar blijven toenemen bij elke klant die ze aannemen=> eerst de bestaande klantengroep die problemen ervaart helpen
* probleemmeldingen worden afgesloten zonder dat er contact is geweest met de klant (we hebben u 1 keer proberen te bereiken=> u nam niet op=> probleem is wat ons (KPN) dus opgelost)
* Mijn geval staat al sinds 21 november open, en ik krijg geen prioriteit=> bljkbaar zijn er nog een heleboel gevallen die nog langer open staan
* In mijn geval lijkt het er op dat de experia box niet goed functioneert (dit is ook het vermoeden van KPN)=> toch krijg ik geen nieuwe experia box.

Al met al vindt ik het echt onbegrijpelijk dat KPN zich doof lijkt te houden voor de problematiek m.b.t internetpusbellen. KPN leek een bedrijf te worden die de bureaucratische werkwijze na de privaterising van zich af had geschud, het financiele UMTS debacle had overleeft maar haar goede naam nu te grabbel gooit m.b.t internetplus bellen en maar aan blijft modderen op de kosten van de klant

berbenkivits
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2006 21:00

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door berbenkivits »

hallo,

De laatste week wordt ik bestookt met telefoontjes van de KPN! Ze zijn hard bezig om de problemen op te lossen. Alleen weet de 1 niet dat een ander met hetzelfde probleem bezig is. Zo heb ik van 2 kanten al een toezegging dat mijn telefoonkosten worden vergoed. Bij de 1 moet ik een specificatie opsturen (die overigens niet te zien is op de site van KPN, door een technische storing!!!) en de ander beloofd mij om €50 te vergoeden. Ik kreeg zondag zelfs een telfoontje of het probleem met mijn defecte experiabox al was opgelost. Hiervoor hem ik 28 oktober gebeld en ik zou die dag worden teruggebeld!!!! Ja, hoor, alles opgelost, was mijn reactie. Ik heb nl. alles teruggestuurd en mijn abonnement opgezegd. Heel begrijpelijk, was de reactie van de helpdeskmedewerker, en nog een fijne dag!!
Wanneer ben ik nu eens helemaal verlost van KPN???
:cry:
Groetjes :cry:

Claudia27
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2006 22:33

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Claudia27 »

Ook wij hebben problemen, volgens KPN komt het doordat we overgestapt zijn van UPC naar KPN, tenminste dat is wat er nu verteld wordt. Na weken kunnen we gelukkig bellen, maar nog steeds niet gebeld worden, als we dit proberen wordt er gemeld dat ons nummer niet ingebruik is ??!! Na heel wat ergenissen,heb ik uit frustratie er maar een sprookje van gemaakt :



Er was eens een gezin dat graag altijd bereikbaar wilde zijn. Aangezien Upc niet betrouwbaar was( Regelmatig geen telefoon en internet), stapte zij over naar het wereldberoemde KPN.


Vol verwachting van al het moois hun was beloofd waren ze in afwachting, en ze wachtte en ze wachtte maar helaas Kpn was toch niet zo sprookjesachtig als verwacht.



Na wat (!)t efoongesprekken met een aantal medewerkers met allemaal hun eigen verhaal, gaven ze de moed toch echt niet op. Ze geloven namelijk echt in wonderen.


Totdat de heer des huizes weer eens ging bellen, na een half uur kreeg hij iemand aan de telefoon die hem vervolgens weer doorschakelde. En wat denkt u, jawel, zelfs het doorschakelen gaat niet goed, kortom de heer des huizes belt weer, wacht weer een half uur en jawel met een minder vriendelijk toontje werd meneer weer door geschakelt en raad eens ? Ja, heus, het doorschakelen ging wederom weer niet goed.


Toen was de heer des huizes echt niet meer blij en stapte zijn sprookjes-achtige auto in om de medewerkers van Kpn in de stad maar eens te verblijden met zijn bezoek.

Hij kwam binnen en werd vriendelijk verzocht met zijn probleem naar de klantenservice te gaan. Daar verzocht hij de medewerker, ZELF te bellen. De heer des huizes, was des duivels namelijk, dus hij wachte geduldig naast de kpn medewerker, die het erg benauwd kreeg, want ondertussen stroomde de kpn-winkel vol en zijn collega kon dat allemaal niet alleen aan.


Maar de heer des huizes hield vol en de kpn medewerker moest gewoon blijven bellen of beter gezegt wachten tot dat de vriendelijke dame op het bandje: Al onze medewerkers zijn op dit moment allemaal ingesprek, we hopen u zo snel mogelijk te woord te staan, eens opzou houden en een echt levend wezen aan de telefoon zou krijgen.



Tja, uiteindelijk was er contact en meneer des huizes vertelde wederom weer zijn verhaal en eistte binnen driekwartier zijn voicemail te kunnen horen als hij zijn eigen nummer zou bellen. Helaas dat kon meneer des huizes wel eisen, maar dat ging toch echt niet lukken. Er werd afgesproken dat het gezin voor zaterdag 10.00 terug gebeld zou zijn met de oplossing. Maar ja daar kunnen meneer en mevrouw des huizes natuurlijk weer flink over gaan dromen maar ze zijn toch echt bang dat dit het verkeerde sprookje aan het worden is. Ook konden zij nog even met Upc bellen om te vragen of hun telefoonnummer daadwerkelijk opgeheven was en jawel dat is het volgens upc en wel op de datum 31 oktober !



Mocht dit gezin nu niet gebeld worden voor zaterdag 10 uur dan gaat de heer des huizes wederom naar de kpn-winkel in de stad en neemt zijn slaapzak mee. Hij is namelijk niet van plan de zaak te verlaten totdat dit sprookje toch nog goed gaat aflopen......



Dus mocht u binnenkort een leuk krantenbericht lezen, dan wist u er al van.



Met vriendelijke groet,



De sprookjesverteller

Het is nu vrijdag avond en we zijn nog niet gebeld. Mijn man gaat morgen dus weer langs de Kpn. Het is een grote frustratie dat een bedrijf zo met z'n klanten omgaat.

Lilo
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2006 16:31

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Lilo »

Nu ben ik sinds een maand verhuisd naar een nieuw adres en heb de KPN-aansluiting meegenomen naar het nieuwe adres. Dit was volgens de KPN heel makkelijk en simpel, maar het zou wel 40 euro kosten. En aangezien ik al bijna een jaar internet plus bellen van de KPN heb, en hier altijd tevreden over was, deed ik dit maar. Vervolgens heb ik ruim van te voren de verhuizing aangegeven bij de KPN en ontving ik een brief waarin stond dat ik vanaf 8 december weer gebruik kon maken van de dienst. Die dag heb ik geprobeerd weer internet te ontvangen maar er gebeurde niets. Ikzelf had niets verkeerd gedaan, want volgens de KPN was de technische dienst erg druk en kon ik nog wel even een paar weken wachten. Maar daar heb ik niets mee te maken! ik betaal gewoon netjes, en verwacht daar diensten voor terug te krijgen! Als er nog lang gewacht moet worden zeg ik KPN op, en verwacht zeker geld terug.....

Skatespeare
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 dec 2006 12:19

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Skatespeare »

Eindelijk! Ik heb vandaag iemand aan de telefoon weten te krijgen die meer hersens heeft dan m'n reet en er wordt werk van gemaakt... dacht ik. Ik heb een tijd met die kerel aan de telefoon gezeten en we waren tot de conclusie gekomen dat het niet aan mijn lijn of apparatuur lag maar dat het met de centrale te maken had (no ****, sherlock). Ik zou binnen drie dagen teruggebeld worden. 's Avonds moest ik werken maar toen ik thuis kwam hoorde ik dat KPN al teruggebeld had. Ik denk, het zal toch zeker niet waar wezen :shock: Moest een beetje aan het idee wennen dat ik teruggebeld was. Maargoed, blijkbaar is het inmiddels langs een paar andere afdelingen en door enkele procedures geweest en het resultaat is dat er een dinsdag een monteur wordt gestuurd... NAAR MIJN HUIS! HOE VAAK MOET IK GOD-VER-DOMME NOU NOG ZEGGEN DAT HET PROBLEEM NIET IN MIJN HUIS IS MAAR IN DE CENTRALE!!!

Heer, geef me de kracht!

diddle
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2006 23:55

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door diddle »

Ook ik heb negatieve ervaringen met Het Net. Had even de hoop dat het ooit nog goed zou komen, maar als ik jullie reacties zo lees zit er weinig kans in.

Zal proberen mijn verhaal in het kort te vertellen, want hij lijkt erg op voorgaande reacties:

Half november Surfen en Bellen van Het Net aangevreagd. Pakket thuisgekregen, geprobeerd aan te sluiten, ging meteen mis. Lampje van Internet brandde niet op de Experia Box. Bellen met klantenservice a 45 cent per minuut, minimaal 30 min. in de wacht ook klantenservice kon me niet helpen. Afijn heb ondertussen voor minstens 150 euro met klantenservice gebeld, monteur is langsgekomen. Zei eerst dat IK de Experia Box kapot had gemaakt omdat ik hem gereset had. (dit had ik gedaan op verzoek van de technische dient van Het Net). Nieuwe box erop. Zelfde probleem.
Tig keer met klantenservice gebeld. Het lag elke keer ergens anders aan, steeds was er een ander probleem.

3 weken later had ik ineens internet!!! Toen moest de telefoon nog aangesloten worden. Dit lukte dus uiteraard niet. Waar het nu aan ligt weet ik allang niet meer. Probleem wordt opgelost, zeggen ze. Ik wacht af.

Ondertussen kan ik online niet meer inloggen bij Mijn KPN om mijn telefoonspecificatie in te zien (zodat ik kan berekenen hoeveel ik met Het Net klantenservice heb gebeld).
Kreeg bij KPN te horen dat ik geen klant meer van hun ben en daarom niet meer kan inloggen. Ondertussen bel ik nog steeds op mijn oude KPN-lijn anders had ik helemaal geen telefoon gehad.

Weten jullie trouwens dat je de kosten die maakt bij de klantenservice kunt terugvragen?
Dit is mij verschillende keren door de medewerkers gemeld.
Of ze het ook werkelijk uitbetalen moet ik nog afwachten, maar ik ga het in ieder geval proberen.

Skatespeare
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 dec 2006 12:19

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Skatespeare »

Ja, tot 50 euro kan je het gewoon bij de klantenservice melden. Zit je boven de 50 euro dan moet je een brief schrijven.

rienjanssen
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 jun 2006 20:54

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door rienjanssen »

Na een verbetenstrijd met hetvast leggen van alle telfoontjes met NAAM en FUNCTIE omschreven mensen die ik aan de lijn heb gehad

heb ik het tochvoor elkaar gekregen 1000 euro schade vergoeding te krijgen

TIP.

vraag om NAMEN en leg afspraken schriftelijk vast
Of zeg dat je hetgesprek opneemt zodat men geen *** verhalen ophangt.

Het heeft ook geen zin te gaan bekvechten, blijf beleefd want ook bij KPN zitten normale mensen die graag hun werk goed doen.

Weet ook dat op call center niveau er weinig toegezegd kan worden

EN ZOALS MET ALLES GA DOOR NAAR DE TOP !!!

( HOGER DAN AD SCHEEPBOUWER IS NIET MOGELIJK)



groet Rien

Skatespeare
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 dec 2006 12:19

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Skatespeare »

1000 euro damn... wat was je probleem dan?

rienjanssen
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 jun 2006 20:54

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door rienjanssen »

Mijn probleem was o.a. dat ik mijn 2e tel nummer kwijt ben en hiervoor een 084 nummer moest nemen.
En dat heb ik wel moeten acsepteren maar dan met vergoeding en daar naast heb ik 2 weken geen telefoon gehad

Maar het gegeven feit dat ik met mijn wijze van registreren van wie waar en wanneer gefaald heeft (tot de directie toe) heeft mede geleid tot deze afkoop.
Want het is wel confronterend voor managers als hun fouten met naam en toenaam voor de directie gepresenteeerd worden.

alles bij elkaar heb ik nu naar tevredenheid ipb

Wil je hulp dan laat het maar weten

sonjaberlin
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2004 18:53

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door sonjaberlin »

Op 21/11 IPB in een kpn winkel aangevraagd. Omdat ik erachter kwam dat ik mijn Tele2 abonnement pas per 16 januari kan opzeggen ben ik drie dagen later terug geweest om de leverdatum/datum van overname van de ADSL -lijn aan te laten passen. Op die manier zou ADSL niet al op 19 dec maar pas op 16 jan overgenomen worden. Schriftelijke bevestiging.
Om zeker te weten dat het ook écht goed gaat (heb internet nodig voor mijn werk) een week geleden naar de klantenservice van kpn gebeld om te laten verifiëren dat ook écht de goede datum in hun systeem staat (16 jan dus). 'Ja, mevrouw, het staat hier...maakt U zich geen zorgen...'.
Sinds vanochtend (19 dec!) geen internet. Na uren bellen met Tele2 bleek dat KPN de lijn tóch had overgenomen. Terug naar de kpn winkel, waar een vriendelijke medewerker geprobeerd heeft om een oplossing te zoeken. Het bleek dat de wijziging van de datum maar gedeeltelijk was doorgekomen, wat kan betekenen dat ik nu weliswaar al geen internet via Tele2 meer heb, maar pas ná 16 januari de benodigde adsl-box krijg. Dacht het niet!
Na behoorlijk wat telefoontje en een bezoek aan de kpn winkel ben ik nog niet wijzer en is mijn probleem nog niet opgelost. Donderdag wordt ik teruggebeld door een medewerker. Laten we dat hopen! Suggesties???

rienjanssen
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 jun 2006 20:54

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door rienjanssen »

Tip 1
Weet de naam van degene die u terugbelt. leg die vast en ook water afgesproken is ook het uur waarin teruggebeld word.
stuur die bevindingen met uwclaim in straks.

Tip 2
Claim de kosten die u moet maken om toch voor uw werk te internetten Reiskosten en reistijd en of telefoontikken vanwege het onnodige kontact

Tip3
Vraag het adres van de afdeling die de claims afhandeld en ook het telefoonnummer en uiteraard geeeeen 0900 nummer

Tip 4
Vraag hoeveel tijd kpn nodig heeft en houdt ze daar aan !!
en geef aan hoe hoog uw claim zal zijn.


groet

jgmb
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2006 11:32

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door jgmb »

Sinds 2 weken heb ik Internet plus bellen van Het Net, en nu al vreselijke spijt. Kan namelijk sinds maandag niet bellen en niet gebeld worden, terwijl ik achteraf woon en geen directe buren heb.
Gelukkig hebben we nog een mobiele telefoon, je moet er anders toch niet aan denken als je met spoed arts, brandweer of politie moet bellen!
Al drie dagen achtereen heb ik KPN gebeld. Wachttijden, ja, gelijk bijgehouden, 49 min, 29 min en 24 minuten, de keren dat ik erdoor kwam. Tot 2 keer toe was het zo druk dat de verbinding werd verbroken.
Al twee dagen beloven ze me dat ik aan het einde van de dag weer kan bellen. Is echter nog steeds niet geregeld.
Dus nu al 5 dagen geen telefoon. Wie gaat straks de kosten van mijn mobiele telefoon betalen, waarmee ik nu uitsluitend kan bellen??

Marion24
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 nov 2006 19:44

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Marion24 »

Hallo.
Ik heb sinds een half jaar internetplus bellen van Kpn.
Was er zeer tevreden over, tot vorige week,
Mijn telefoon doet het niet, kan van de een op de andere dag niet meer gebeld worden en kan niet zelf bellen.
Kpn gebeld, kreeg een hoop stomme vragen v.d. medewerker, zoals heeft u hem zelf geinstaleerd, ik zei ja, medewerker zei meteen: " Oh dan is dat het probleem, u heeft eea verkeerd aangesloten." Ik had in het gesprek al eerder verteld dat alles al 1/2 jaar werkte, maar die boodschap was blijkbaar niet overgekomen. Ik zou binnen 72 uur op mijn mobiel gebeld worden. Dat was woe. 13-12. Tot op heden NIETS gehoord van Kpn. Diverse keren weer gebeld, krijg geen medewerker a.d.lijn, vanwege grote drukte wordt de verbinding steeds verbroken.
Heb 2 emails gestuurd, ook daarop geen reactie ontvangen!
Schandalig!!! Heeft iemand een tip voor mij wat ik kan doen?
Wil graag telefoon met Kerst!
Groeten van Marion.

fredstrosradar
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2006 19:56

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door fredstrosradar »

KPN houdt je alleen maar aan de lijn.
Sinds vorig weekend heb ik geen VOIP en geen WIFI.
Hoe vaak en hoe lang ik in de wacht gehangen heb: ik ben de tel kwijt.
'sNachts om 1.15u wordt je van de lijn gegooid in verband met de grote drukte. En als je dan iemand te spreken krijgt moet je steeds opnieuw het verhaal vertellen.
En dan beweren ze dat het probleem is doorgestuurd naar een andere afdeling, die ze zowel zij als ik niet kunnen bellen of mailen.
Maar ze beloven steeds dat die geheimzinnige andere afdeling gaat bellen als ze iets te melden hebben.
U begrijpt, het blijft heel stil van die kant, en mijn telefoon doet het nog steeds niet, nu al een week.
Enne reageren op emails: ook niet dus.
Dus laten we de dienst maar omdopen naar InternetMINUSbellen.

Fred de Vet

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Het is overigens wel een toepasselijke uitspaak. "KPN houdt je aan het lijnte". Dat moeten ze toch ook anders verdienen ze niets!
Maar het is een uiterst ongebruikelijke zaak, laten we het daarover eens zijn. Ik denk dat het hele internetgedoe weer in handen van derden is zoals voorheen.

bjorn4548
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2006 19:36

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door bjorn4548 »

Fred,

Misschien helpt het als je de experia box een harde reset geeft. Dit doe je met behulp van bijvoorbeeld een paperclipje. Aan de achterzijde zit een klein gaatje. Als je hier met een verbogen paperclipje in drukt, en dit ongeveer 15 seconden vasthoudt gaat de experia box zich resetten. Hij gaat dan opnieuw alle software ophalen, en misschien lukt het dan wel weer. Succes.

bjorn4548
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2006 19:36

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door bjorn4548 »

Marion,

Heb je de splitter er nog tussen zitten? Als dat zo is moet je deze weghalen.
Je kunt ook even kijken of het lampje van tel.1 gaat branden op het moment dat je de telefoon 'van de haak hebt'. Als het lampje gaat branden dan is het goed. Brandt hij niet, dan zit er tussen de experia box en het telefoontoestel ergens iets niet goed.
Succes.

verbijjsterd
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2006 10:35

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door verbijjsterd »

ik heb sinds 10 december IPB en internet werkt perfect maar bellen kan ik nog steeds niet, als ik gebeld wordt of wil bellen krijg ik konstant een ingespreks-toon.
ben nu al 9 dagen aan het bellen met Planet maar ik wordt maar niet terug gebeld

paul_1001
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2006 21:36

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door paul_1001 »

Hallo IPB-ers,

Afgelopen vrijdag heb ik het IPB pakket ontvangen en ontzettend getwijfeld of ik het zal installeren of niet. Nadat ik me opgegeven had zag ik radar langskomen op t.v. en was niet blij met al die klachten. Omdat wij erg weinig bellen heb ik maar de gok genomen. Een nieuw produkt moet ook een kans krijgen. Het installeren was niet zo moeilijk, gewoon logisch nadenken, maar ik vind de bijgesloten gebruiksaanwijzing erg verwarrend. Onbegrijpelijk dat dat niet beter kan. Oke alles geinstalleerd en telefoon werkt en zelfs mijn draadloze netwerkje heb ik weer aan de praat gekregen. Dus gisteravond het moment IPB te gaan activeren via het gratis, jawel gratis tel. nr. 1368, echter nummer geeft in gesprektoon, wat raar. Op www.hetnet.nl gezocht of er een storing is, maar niets kunnen vinden. Vandaag weer een paar keer geprobeerd maar helaas. Ik weer naar kpn.com: vraag en antwoord, zoeken op activeren, maar helaas helemaal niets. Verder zoeken en de handleiding gevonden. Deze handleiding is precies hetzelfde, behalve......jawel hoor het inbel nummer, dit moet 1369 zijn! Mijns inziens is dit fraude, want hordes mensen gaan a 45 cent/minuut de helpdesk bellen, omdat die activeringscode niet werkt. SCHANDE KPN !Jullie zouden dit veel prominenter moeten melden op jullie webpagina.

'k Heb me net dus aangemeld via 1369 en nu maar bidden of het gaat werken.

Gesloten