Zeker voor niks dat de TROS jouw schofterige postings van gisteravond heeft verwijderd?
Nou jullie schijnen een hoop leesvoer van te krijgen, misschien dat dat jullie weer een beetje op het rechte pad brengt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik denk dat dat nog te vroeg is om op deze manier te beoordelen. Zolang er nog geen definitieve uitspraken zijn en zolang de zaak nog loopt kun je hier niet over oordelen. Ik ben zelf aangesloten bij Leaseproces en heb nog steeds lof over de gang van zaken. Dat ze nog niet verder kunnen ligt aan het 'bevriezen' van de rechtzaken door Dexia...Zeker payback zal een hoop goed doen, beursklacht? ach die vullen net als leaseproces lekker de zakken en van mij mogen ze.
Ach...Als je een halve fles drank op hebt, is het eigenlijk toch ook om te lachen alleen blijft de kater zo lang hangenZal best wel allemaal, het begint alleen een beetje op de lachspieren te werken, al die identieke verhaaltjes.
Duidelijk een bericht door dexia zelf geleverd.Duisenberg-regeling scheldt eenderde van de restschuld kwijt. Gedupeerde beleggers moeten dan meestal nog een paar honderd of duizend euro afbetalen en zijn daarna definitief van alle lease-ellende af. Heel veel beleggers gingen dan ook al op het aanbod in. Hoeveel precies wil Dexia niet zeggen.
En dat zou ik wel eens willen weten van iemand...Hoeveel precies wil Dexia niet zeggen.
Ben wel erg benieuwd hoe je dat bericht hebt binnengekregen B17.k heb zojuist bericht
binnengekregen dat het aantal ja-zeggers tegen de D. Regeling in totaal niet overeenkomt met het steeds maar aandragen van Dexia dat
de regeling breedgedragen is
Ik ben ook zeer benieuwd hoe je aan dat bericht komt. Laat maar horen.Dit bericht is elk bestemd voor Ad of voor Martin, ik heb zojuist bericht
binnengekregen dat het aantal ja-zeggers tegen de D. Regeling in totaal niet overeenkomt met het steeds maar aandragen van Dexia dat
de regeling breedgedragen is, enkel door Dexia, SLV, EL, CB, VeB en mensen die dachten door de verkeerde voorlichting een vergoeding te krijgen, echter het is een regeling over een ficitieve schuld.
Andere info kan en mag ik niet zeggen, deze info ligt bij diverse advocaten.
Geplaatst op 17 Jan 2007 21:35 door DEX-AEGO
Die zogeheten Duisenberg-regeling scheldt eenderde van de restschuld kwijt. Gedupeerde beleggers moeten dan meestal nog een paar honderd of duizend euro afbetalen en zijn daarna definitief van alle lease-ellende af. Heel veel beleggers gingen dan ook al op het aanbod in. Hoeveel precies wil Dexia niet zeggen.