LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Darkman7
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2006 00:28

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Darkman7 »

Hallo mensen, ik als ICT er schaam mij diep dat ik zowel mijn moeder als mezelf Scarlet one aan heb laten vragen ... ik had me beter moeten verdiepen in de scarlet problematiek, dan waren we er nooit aan begonnen.

Wij vroegen eind maart/begin april 2006 aan en het werd medio mei opgeleverd.

Ik heb al tijden het gevoel dat rekeningen niet kloppen, zelf kan ik alleen gebeld worden, mijn internet haalt de beloofde snelheid niet, dit is bij mijn moeder ook zo, zij kon echter wel bellen, maar gesprekken worden na 2 minuten afgekapt, klinken hol en echoën enorm, ZOOI !!! ik ben al een keer zwaar uitgevallen tegen een helpdeskmedewerker, die mij wel even zou vertellen hoe het zit. Ben zelf Dus systeembeheerder en ik heb behoorlijk veel met ISP's e.d. te maken en heb aangegeven dat deze "service"of beter gezegd, gebrek daarnaan niet meer kan anno2006, dus dat ze nog 1 kans hebben om het te fiksen. We zouden per abbo 100 euro teruggestort krijgen, maar natuurlijk is dit nooit gebeurd , in plaats daarvan zouden we een jaar gratis vaste telefonie krijgen !!, Dikke l*l, want ik kan zowieso niet bellen en mijn als ik mijn moeder probeer te bellen dan krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is ! zij heeft al aanmaningen van een incassobureau binnengekregen en bij mij incasseren ze voor mijn gevoel dus lukraak met onzin facturen.

Als je ze probeert te bellen kom je er niet door , maar dat wordt wel gefactureerd. De enige manier om hen aan de lijn te krijgen is om je nummer achter te laten waarna de verkoop afdeling je gretig binnen 5 min terugbelt, maar zij kunnen niet helpen of doorverbinden, zij kunnen alleen maar verkopen !. dag scarlet. daar doe ik dus mooi neit aan mee, ik ga jullie niet de hele tijd bellen om aan te geven dat het nog steeds niet werkt. heb al een keer aangegeven dat ik niet tevreden ben, er zijn maanden voorbij, nog geen reacties op klachten, ze kunnen mij de pot op.

Graag wil ik iedereen vragen die hier succesvol van hen af is gekomen om mij te e-mailen op [email protected] omdat ik benieuwd ben naar de exact bewandelde stappen, want ik tolereer dit niet. Zelfs in de slechtste tijden van UPC was het niet zo slecht als nu bij scarlet.

En volgens mij werkt die micha0320 of whatever gewoon bij scarlet. Alle mensen van scarlet die ik aan de lijn heb gekregen weten nog niet eens hoe je een utp kabel aan moet sluiten !!

Zelfs nog voordat ik überhaubt gehoord had van de vele problemen die mensen er mee gehad hebben buiten mij om, gaf ik aan de helpdesk van scarlet aan dat ik me afvraag hoe ze als bedrijf kunnen bestaan als ze zo met klanten om gaan , het moet toch klachten regenen bij jullie ? Waarop hij doodleuk reageerde dat de meeste mensen eigenlijk heel erg tevreden zijn bij scarlet, wat een klaplopers zeg... Als je vervolgens aangeeft dat je bij ze weg wilt dan geven ze aan dat je gewoon 2 jaar aan het contract vastzit en dat je het opzeggen wel kunt vergeten !!
Alsof ze je opzettelijk jennen aan de telefoon !.

Mochten er nog mensen nodig zijn voor getuigschriften of whatever, i'm your man !!. Scarlet moet met de grond gelijk gemaakt worden want verbeteren kunnen ze blijkbaar niets... een jaar na dato is het nog net zo slecht als in de periode dat ze in het nieuws zijn geweest.

groet,
Alex

bjefplepper
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:20

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door bjefplepper »

gewoon via de geschillen comisie een klacht indienen is mij gelukt en ik heb daarna nog iemand verder geholpen de evenees sucsesvol is gewees.

jipke21
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006 14:53

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door jipke21 »

Ben godzijdank van Scarlslet af per september. :P :P Is ook de enige keer dat ze geluistert hebben, nooit meer bij scarslet :twisted: :evil:
heb op papier staan dat ze vergoeding zou betalen, nooit meer wat van gehoort, hoeft ook niet ben blij dat ik van ze afben en als ze bellen voor een actie. ik sta ze niet eens meer tewoord gooi gelijk de hoorn erop want mijn bloed kookt als ik ze aan de telefoon krijg.


met hele vriendelijk groet

nu een blije telefonieklant (maar niet bij scarslet) :P

rammertje
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:07

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door rammertje »

Ik heb nu Scarlet One, ruim een jaar. Geen klachten en prettig qua prijs.

jipke21
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006 14:53

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door jipke21 »

heb je geluk

woepiroman
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2007 19:59

Re: Scarlet One nu wel te vertrouwen?

Ongelezen bericht door woepiroman »

SCARLET-Wij hebben 5 weken zonder telefoon of internet gezeten toen er een storing was . ondanks een scarlet-one abonnement.
Veroorzaakt door een nummerkruising van KPN ( die zijn nog steeds de baas ondanks alles)
Beter wat meer betalen en een stabiele lijn. Pas toen ik een opzegbrief stuurde namde technische dienst contact met me op. Nu willen ze het contract niet annuleren.
ik heb een andere provider genomen.

Gesloten