SPEEDLINQ = OPLICHTERS.
Neem alleen een speedlinq abbo als je niet meer wilt internetten. Zit al vanaf zaterdag (nu 5 dagen) met een modem te internetten omdat speedlinq er WEER eens uit ligt. Helpdesk (70ct/min) werkt niet buiten kantoortijden en de techneuten blijkbaar ook.
Gek genoeg zijn er hier ook mensen die wel een werkende verbinding hebben.
Maar pas op: Blijkbaar is de kans erg groot dat je bij speedlinq tegen een verbinding van zeeer slechte kwaliteit aanloopt. En dan kun je geen kant op. Ik zit nu al maanden met een verbinding die het soms 1 a 2 uur prima doet, dan er weer 6 uur uitligt om dan weer een dag lang per 10 minuten 2 minuten alle sites "unable to connect to ...." en dan doet alles het ineens weer... of weer niet. Hier wordt je echt STAPELGEK van. Soms zit ik 2 uur achter de PC omdat ik iets op moet zoeken en dan kun je in een paar blokken van 5 a 10 minuten bij elkaar hooguit een half uur surfen.
Dus wees gewaarschuwd: BLIJF HOE DAN OOK WEG BIJ SPEEDLINQ. Als je pech hebt is de ellende niet te overzien.
SUPERTIP: zoek voor je een speedlinq abbo neemt eerst je 56k analoog modem op, noteer het nummer van KPNdirect: 06760-12321 en print uit hoe je deze verbinding moet opzetten. Zodra je speedlinq abbo geactiveerd is, wordt dit gedurende 20 UUR per dag de tijd je ENIGE betrouwbare toegang tot internet.
Gr
Ruud